We zagen wel nog geen hartje knipperen dus dat vonden we spijtig, maar was wel normaal volgens de gynaecoloog.
Bij ons weet heel de familie het al. We zijn dit weekend onze toer gaan doen omdat mijn vrouw het er moeilijk mee had dat ze het op het werk wisten (ong. 100 collegaโs) en haar zussen nog nietโฆ Mag ik vragen wat je bedoelt met โwat ouderโ, Inge? Ik ben nl. 31 jaar, maar mijn vrouw 41 jaar.
Over het doemdenken kan ik niet meespreken. In tegendeel, ik blijf een beetje tรฉ positief soms. Dit klinkt als een voordeel, maar als ik bijvoorbeeld een negatieve test had, zei er een stemmetje in mijn hoofd โgeen bloed geeft moed!โ dus ookal wist ik realistisch gezien dat de kans klein was dat ik toch nog zwanger zou zijn, tรฒch bleef mijn hoofd dat zinnetje herhalen. Ookal praatte ik dat zelf tegen.
Ik ga er dus nu wel vanuit dat het โgoedโ zal gaan, normaal zal lopen; maar pak het verdriet er zeker bij als het dan toch mis gaatโฆ
Het is ook wel zo dat mijn borsten heel gevoelig zijn en ik toch dagelijks even krampen heb dus ik voel ook wel veel in mijn lichaam; ik denk dat dat helpt. En veel mediterenโฆ
Fijn weekend! Lieve groetjes x