Toch moeilijk he, een naam kiezen ! Wij zijn er ook nog steeds niet uit ! We hebben onze doopsuikertjes zodanig gekozen dat we er geen naam op moeten zetten. Dus die kunnen al volledig voorbereid worden. Dus de kans is zeer groot dat we pas gaan beslissen over zijn naam als hij effectief geboren is
Ik had gisteren ook mijn controle echo voor 30w. De baby was al enkele dagen heel stil en ook op de echo was er weinig beweging in te krijgen. Alle orgaantjes deden het echter wel goed en ook het vruchtwater was nog mooi voldoende. Er is dus voorlopig geen verklaring voor zijn verminderde activiteit. Maar de gyn was er ook niet volledig gerust in. Ik heb dan aan de monitor gelegen om te zien of hartslag en harde buiken ok waren. Dit was het geval maar gyn wil me nu toch korter opvolgen en ik moet sneller terug aan de monitor komen liggen. Hij heeft toch ook liever duidelijke kindsbewegingen. Zeker op 30w want voorlopig heeft de baby nog voldoende plaats om te bewegen.
Ik probeer me er niet te veel zorgen over te maken maar tel nu meer dan ooit af naar de bevalling. Dat zorgeloos genieten is er nog niet van gekomen en zal er ook niet meer van komen voor de laatste 10 weken vrees ik. Ik besef hoe gezegend we mogen zijn met deze zwangerschap en hoe een godsgeschenk dit klein prutsje is. Maar de al die kleine dingetjes die telkens weer wat "vreemder" of "abnormaler" zijn, zelfs zonder dat het iets is om in paniek over te zijn, maken die 9 maand echt een uitputtingsslag.
En nu stop ik met zagen