Dag iedereen!
Hillie,dikke proficiat met je zwangerschap!

Veel succes voor iedereen wie voor een broertje of zusje gaat

Hillie,hier ook een slaper van 11-12uren,en ook overvolle.pipipampers. Nog nooit lek gehad gelukkig. Ik zou proberen maatje 4 te nemen hoor. is van 8kg. We gebruiken pampers actief fit.
Heb ook broekjes geprobeerd van Delhaize ( hij heeft kaka gedaan en natuurlijk was ik vergeten de pampers bij te vullen in de ververstas die dag

) die zijn ook goed trouwens. ik vind die gemakkelijk sinds dan heb ik die altijd mee als we ergens naar toegaan. broekje aan en klaar is kees
T groeit enorm snel, we zijn begin oktober bij k&g geweest, 9.7kg en 75.5 cm. Groter dan zijn broer.Het klein "prematuurtje" zeggen ze dan

Maar hij volgt mooi zijn curve en is gelukkig. meer moet dat niet zijn.
Hij drinkt twee keer melk (smorgens en avonds 210ml ) met granenmengeling erbij van Nestle. Savonds met linde of honing, smorgens met chocolade of 5granen. Patatjes vindt hij super, fruitpap is Γ§a va maar na een 1.5 heeft hij weer honger. Ik kruidvat hebben ze maistengels ( echt lange wat gemakkelijk is om vast te houden) en het kost 0.99β¬

ik koop beetje van alles eigenlijk. Hij eet ook boterhammen savonds ( bruine of volkoren) is goed voor zijn kaka hebben we gemerkt. Hij heeft ook pompoensoep meegegeten, vond hij ook lekker. Al bij al een heel gemakkelijke eter.

Hij eet sinds kort ook zo'n kinder melkschijfje (ongeveer 3/4 eet hij dan op) en een uurtje later zijn flesje en in bed. Hij slaapt van 19u-7u. dus enorm verschil met hoe zijn broer was.
Ondertussen ook een trotse eigenaar van 4 tandjes

dan was de slaap wel ver te zoeken.
Geniet van het weekend allemaal!
03/2014 ons zoontje is er!

23/2/2021 iui -negatief
26/3/2021 iui2 - negatief
29/4/2021 iui3 - positief

zoontje geboren in december

2/2022 spontaan zwanger - missed abortion 8w