Activiteiten met baby

Plaats reactie
mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 17 mei 2010, 18:41

Hmmmm mama heeft hier een boekverslaving, dus wat denk je? :wink:

Meis heeft 4 gewone zwart-witboekjes, daarin kijkt ze al sinds dag 1 (op dag 0 hebben we haar nog gerust gelaten 8)). Dan nog een knisper-zwart-witboekje met gezichten en een spiegeltje. Dan nog 1 heel luid en dun knisperboekje, en een dikker knisperboekje ook met luikjes en andere stukken stof etc om aan te voelen. Dan sinds dit weekend 3 boekjes met oa fotootjes van kindjes (zijn ook haar favoriete onderwerp bij Tik Tak), en sinds vandaag :oops: nog een boekje met fotootjes van vanalles en nog wat...

Daarnaast heeft ze nu 6 DVD's :oops: :oops: :oops:
Maar ja, wij kijken ook geen TV met haar erbij, dus ik denk niet dat ze een overdosis aan filmpjes ziet nu.
(ze was een aantal dagen geleden zich heel de tijd in bochten aan het wringen om de TV te zien, en was precies aan het wachten tot er iets op te zien zou zijn... en ze gaf maar niet op! Bij navraag bij manlief bleek dat hij soms 's morgens tijdens haar eerste fles naar de herhaling van het journaal keek 8). Dus dat heeft hij beloofd van niet meer te doen. De DVD's kijkt ze samen met ons op de laptop.)

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 29 mei 2010, 11:35

Weet niet goed bij wat het hoort.

Maar ik vroeg me af: vanaf welke leeftijd hebben kindjes het principe van de telefoon door?? Ik veronderstel dat Meis nog veeeeeeeeeeeeeeeeeeel te jong is, maar ze reageert blijkbaar altijd heel enthousiast als ze mijn stem hoort door de gsm van de papa. Ik denk dat ze dat nog totaal niet kan plaatsen, maar ze hoort me wel (en ze babbelt terug haha!).

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 29 mei 2010, 12:08

Kdenk dat dat idd veeeeeeeeeeeeel later is, na één jaar zelfs? Ik weet dat de kindjes van mijn zus zo heel verwonderd konden luisteren aan de telefoon (en ze durfden dan niks terugzetten :roll: ) en toen waren ze al groter.

Maar ja, ze herkennen de stem wel denk ik, Yveske begint ook zo te lachen als hij de stem van z'n papa hoort. :)

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 29 mei 2010, 12:45

Ik denk idd dat ze uw stem herkent. Ik denk niet dat ze het verschil kent tss stem door de telefoon of stem in haar buurt. Dus ze lacht omwille vd herkenning. Toch wel fijn hé!

Liefs,

Bokje

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 30 mei 2010, 14:51

Ja, fijn he!
Ik denk ook dat het louter dat is hoor, meer niet.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 57 gasten