Moet je ook speciale baby lepels hiervoor hebben eig

Die heb ik ook, wel al een ouder model (2de hands gekocht), ik heb er ondertussen 4Pindanootje schreef: ↑3 februari 2022, 17:24Welk kook machine hebben jullie? Ik heb een "béabe babycook". Ben m nu eens aant uitpakken en instructie lezen. Zitten ook paar recepten bij.
Moet je ook speciale baby lepels hiervoor hebben eig?
Het gaat inderdaad snel, ik vind het wel fijn om ze zo te zien ontwikkelen… Ik kijk enorm uit naar de volgende fases, maar wss is dat omdat de eerste fase allesbehalve goed verlopen is🥲!mich75 schreef: ↑3 februari 2022, 17:51Ik blijf voorlopig wat sukkelen met een verkoudheid met veel taai snot, maar verder geen last van de covid.
Bij mijn man is het wat erger, maar ja mannen hé. Die is zaterdag nog naar de dr van wacht gegaan omdat hij halfdood was. Hij heeft wat water op zijn longen en een ontsteking van borst- en schouderspieren en heel moe, vooral als je vraagt iets te doen
Uitslapen zit er voor mij niet in, ik moet de kindjes klaar maken voor school, mijn man doet ze wel weg en gaat ze halen.
Ons meisje is heel gemakkelijk, eten en slapen, dus tijd om nog wat in het huishouden te doen.
Mijn knip is nog niet genezen, maar ik voel me fysiek wel ok, behalve nog redelijk vermoeid, deels door zwaar bloedverlies. Vandaag te horen gekregen dat ze in het zh toch wel in paniek waren hierover.
8 dagen na de bevalling had ik al een gewone jeans aanvind ik een hele prestatie van mezelf.
Maandag op controle geweest bij de pediater en guess what? Op zich was ze in orde, maar ze is mager en zat nog (lang) niet op haar geboortegewicht. Dus flesjes bijgeven, wat ik niet nodig vind, maar hij wel.
Ik heb dit al 2x meegemaakt, maar mijn kindjes wilden niets extra, daar had hij geen oren naar. Ik heb 2 vroedvrouwen, 1 die me heeft opgevolgd en 1 post partum en beiden zeggen dat ik niets moet bijgeven. Ondertussen zit ze bijna terug op haar gewicht, dus helemaal goed.
Nog even en dezelfde discussie gaat beginnen bij k&g. Vandaag een sms gekregen om een huisbezoek te brengen, ik heb vriendelijk bedankt
Ohja, ik heb misschien een mager babytje, maar een heel vinnig. Van de week lag ze ineens op haar buik op de luiertafel, vraag me niet hoe ze het gedaan heeft.
Nu ja, de oudste lag als ze 4 weken was op de zetel (tegen de rugleuning) en ik was nog net op tijd of ze was eraf gevallen.
Ik had/heb rustige babies, maar soms een beetje hevig op een onbewaakt moment
En de deze vertrouw ik echt niet op dat gebied.
Pfff ik weet nu al dat het weer allemaal veel te vlug gaat gaandat merk ik ook aan jullie verhalen. Ik vind het geweldig om ze te zien ontwikkelen en elke leeftijd heeft zijn charme, maar jullie gaan al richting gp en baby's die rollen en het is alsof jullie ook nog maar net bevallen zijn.
Nog even en ik ga de eerste kleertjes weer moeten wegdoen, altijd even moeilijk.
Met plezier hoorPindanootje schreef: ↑3 februari 2022, 20:13Elvira (sorry nog een eetvraag) is er ook een alternatief voor pannekoeken? En als je vegan bent en in AH winkelt moet je zeker de beyond burger eens proberen trouwens, ik vind die top
![]()
Amai wat flink. Hier was 't just veel erger dan de eerste x. Kga ook niet meer proberen m te laten drinken volgende x of hij maakt nog een negative associatie met bv ook
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten