Hoe gaat het dames? Weer even geleden...
Pijn bleek uiteindelijk ergens spier in mij rug die geblokkeerd zat.
Gelukkig snel weer beter.
Intussen heb ik ook borstvoedingskussen gekocht en ik slaap echt veel beter nu.
Nog dikwijls onderbroken nachten, en laatste tijd wel wat nachtmerries (maar hoort er rond deze tijd in zwangerschap blijkbaar terug bij), maar toch wel verbetering tegen daarvoor.
Maandag terug bij gyn geweest en alles gaat goed.
Suikertest was ook goed.
Wel even schrikken op de weegschaal.
Ben zelf ook vorige week grondig doorgelicht door immuniteit en daar was ook alles goed.
Ze volgen binnen 8 weken nog eens terug op, maar grotere risico's zouden er niet (meer) zijn met hoe tot nu toe gaat en laatste resultaten bloed.
Gyneacoloog heeft fotootje in 3D geprint van gezichtje baby.
Hij lijkt op zijn papa. Papa zelf niet helemaal blij mee, maar ik vind hem nu al de mooiste baby.
Helemaal verliefd...
Sindsdien wel ook weer beetje ongerust. Stel dat toch nog fout loopt.
Op een of andere manier plots overvallen door verantwoordelijkheidsgevoel.
Ik moet ervoor zorgen dat hem niets gebeurd.
Vandaag plots ook beetje bruinverlies.
Zal wel niks zijn, maar toch weer even schrikken.
Gyneacoloog had voorschrift meegegeven voor injectie ivm bloedgroep (ik ben A-negatief en mijn man is O-positief).
Zal toch maar zo snel mogelijk laten zetten.
Er is eigenlijk nog niets volledig in orde, maar begin toch uit te kijken naar de geboorte.
Zal pas gerust zijn als ik hem in mijn armen heb.
Komende weken zou wel stilaan alles meer in orde moeten komen.
Commode is besteld en levering gepland.
Bedje is geschilderd - zaterdag matrasje gaan bestellen want is geen standaard maat.
Geboortelijst ben ik aan begonnen - morgen nog even overleggen met mijn zus (ervaringsdeskundige) wat we eventueel nog moeten bij op zetten.
Mijn jongste zusje tekent ontwerp voor het geboortekaartje.
Opvang is beslist - moeten enkel inschrijvingsformulier nog invullen en opsturen.
Gelukkig in september nog 2 weken verlof om alles af te werken en dan kan aftellen echt beginnen.