Hoe gaat het met jullie dames hier? Liefs x
Ik neem alles tot 12 weken. De dokter vond dit ok. Amelgen, progynova en inprosub. Als je er niet goed bij voelt, gewoon vragen om het wat langer te blijven gebruiken. Dat kan geen kwaad hoor.Liesjeb schreef: β7 juli 2022, 14:14Ben vandaag exact 9 weken. Ik nam een cocktail van Progynova, Utrogestan en Duphaston.
Je waarden zien er idd helemaal goed uit! Spannend die eerste echo! Nu ja, heb er ondertussen 3 gehad en was elke keer super nerveus![]()
Hopelijk vind je voldoende afleiding tot dan!![]()
Mich, jouw raad is goud waard, ik heb al heel veel aan jouw advies gehad, ook in oude topics die ik teruglees, ik ben heel blij dat, ook nu je opnieuw net mama geworden bent, nog hier vertoeft.mich75 schreef: β1 juli 2022, 9:28Voor zij me die reeds kennen, ik kom hier binnenvallen met (ongevraagde) goedbedoelde raad.
Voor pijnlijke borsten: insmeren met olie, maakt niet echt uit welke, ik gebruik babyolie (al vanaf 4w), maar amandelolie of speciale zwangerschapsolie kan ook.
Voor de ongerusten of ongeduldigen: je hebt recht op 12 vergoede prenatale sessies bij een vroedvrouw. Super handig om naartoe te gaan tussen 2 echo's en naar het einde van de zwangerschap kunnen ze je ook begeleiden met relaxatie- en ademhalingsoefeningen.
Ze hebben ook meer aandacht voor de mama en je emoties en angsten.
Als je naar een praktijk gaat hebben ze vaak ook al een echotoestel en kan je je kleintje tussentijds nog eens bewonderen.
En tot slot: ga maar op zoek naar opvang dit moet zo snel mogelijk, zeker als je een inkomstengerelateerde wil.
Om jullie een idee te geven, in de opvang waar mijn kindjes gaan is er pas een voltijdse plaats beschikbaar in jan '24, dit vertelden ze 2 maanden geleden.
En ik woon dan nog in het hol van Pluto, in een stad is het vaak nog moeilijker.
Mijn teller staat op 38 en heb een zoon(tje) van 12 die in september naar het middelbaar gaat. Gaat dus heel vreemd zijn om na al die jaren terug in de pampers gegooid te worden lol
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 7 gasten