@ying veel plezier met het uitproberen van je nieuwe kussen. Naar het schijnt is dat. Super comfortabel om mee te slapen he. Kdenk dat mijn man zich plat zou leggen van het lachen moest ik nu met zo een kussen afkomen. Zo zonder buikje ist ook maar een grappig zicht he.
@lien je bent niet de enige die. Nog. Niet in staat is dat angstmonster in een hoekje te duwen. Kweet zelfs niet of ik het ooit zal kunnen deze zwangerschap, dus wij houden de aankopen vermoedelijk voor na de geboorte. Net zoals de. Inrichting van de kamer,... Tja al wat dat kindje echt nodig heeft is een verse poep, melk en veel liefde he dus denk niet dat het dat zal tekort komen.
Hier is het al een wonder dat mijn man en ik dit weekend eens tegen elkaar hebben. Gezegd dat we gaan moeten beginnen denken aan wie meter of peter wordt. Dat was al een hele stap.
@ mimi: manman, als mijn borsten nog gaan groeien dan ga ik beginnen voorovervallen denk ik. Ze waren al groot maar nu zijn ze buitenaards.

maar je hebt wel gelijk hoor, zeker eenmaal gestart met bv werd dat bij mij nog erger. Ben dan voedingsbhs moeten gaan kopen de dag dat ik uit het ziekenhuis kwam, paste echt nergens meer in zonder pijn. Dus kvermoed dat met een beetje geluk,deze bhs nog eens hun dienst zullen doen.
Dit weekend mijn schoonzusje gezien, is zwanger van haar 2de en is net een maand minder ver dan ik. Kheb mezelf betrapt op jaloezie. Ok ze heeft bijna een jaar moeten wachten op het 2e kindje en ook zij heeft het waarschijnlijk niet altijd makkelijk ( mijn cognitieve kant) maar potverdikke ik zou toch wel wat geven om zomaar zwanger te raken, te blijven, niet al te mottig te zijn en met een zalige ronde buik rond te waggelen (mijn emotionele kant). Stom he, benk jaloers op dat lief meisje omdat haar buik dikkere is dan de mijne en omdat iedereen haar behandeld als een zwangere en ik bekeken wordt als iemand die er ziek uit ziet tijdens een dieet. ( enfin genoeg zelfmedelijden voor een heel leven in 10 seconden, for the record kheb er nog veel en veel en veel meer voor over dan dit en khoef helemaal geen dikke buik of niet betuttelt te worden, al wat ik wil is een boeleke op het einde van de Weg, maar emoties heb je niet altijd te willen zekers)
Hier vanmorgen even een reminder gehad waarom ik zofran neem. Pff was vergeten mijn wekker te zetten een uur voor ik opsta ( dan neem ik mijn pilleke en dan werkt dat tegen dat ik opsta). Ik dacht tzal ook wel gewoon lukken als ik dat neem bij het opstaan. Ja man, zo spugen, pff ben maar weer gaan liggen. Niet normaal hoe mottig een mens kan zijn, gewoon van de geur van de traphal.

. Na halfuurtje dan toch 2e poging en toen ging het al wat beter ( wel geen tanden kunnen poetsen

) maar dochter op tijd op school en ik 15 minuten te laat voor ochtendbegeleiding stagiaire ( ca va nog he, dat is toch beter dan niet afkomen denk ik dan). Kga dat toch geen 2e keer meer tegenkomen.