@Uiltjes: amai, zo lang wachten zeg. Hopelijk heb je gauw nieuws!
@Nageltje: zo leuk, alweer een hele goeie echo
Wij zijn net geweest voor de pretecho aan 16w! Enne... It's a BOY!
Ik vertelde aan de gyn dat ik me niet zo super voelde, maar hij wou daar precies echt geen uitspraken over doen. Hij zei dat ik best naar de huisdokter ging om daar even onderzocht te worden. Dusja, ik heb dan maar een afspraak gemaakt voor morgen. Nog altijd doodmoe en futloos, dus hoop daar toch wel iets aan te kunnen doen! Van het feit dat ik nog steeds last heb aan mijn maag en weer vermagerd ben, zei hij ook niks. Blijkbaar kan dat allemaal geen kwaad, 't is alleen heel ambetant voor mij...
Die harde buiken zijn blijkbaar niet echt harde buiken volgens de gyn. Als ik 's nachts wakker word, als ik een plotse beweging doe, als ik hard moet hoesten of niezen,... Dan voel ik vaak plots een keiharde bol in mijn buik. Maar volgens de gyn zijn dat mijn darmen ofzo. Hij zei trouwens ook dat het waarschijnlijk pas aan 20-21 w zal zijn dat ik iets zal voelen...
Hier is het minimum 2 dagen crèche, ideaal dus voor ons. Tja, ik wilde echt graag 4/5 gaan werken, en zowel mijn ouders als schoonouders stonden erop om elk een dag te hebben. Ik had er niet veel aan te zeggen
Groetjes! x