Bevallen maart - april 2016
-
Phoebe
Re: Bevallen maart - april 2016
Ja wij zijn idd ook heel geïnteresseerd in Scandinavische namen! Maar Nederlandse (dus echt uit Nederland
) namen kunnen soms ook verrassen vind ik!
-
jackie
Phoebe, heb je de factuur van Gendia al betaald? Want bij mij ging ik geen resultaat krijgen als dat niet betaald was.
Ik heb mijn resultaat op een vrijdag avond om 20u55 gemaild gekregen, ze werken effectief buiten de werkuren
Ik duim dat het morgen binnen komt!!
Ik zou mijn namenlijstje wel willen delen maar ik heb geen lijstje
ik heb namelijk al zeker 10 jaar een meisjesnaam in gedachten, dus dat was makkelijk!
Voor een jongen dacht ik aan Tom of Théo. Ik moet een naam hebben die zowel in het Nederlands als in het Frans kan, dus dat maakte het extra moeilijk.
Ik heb een collega die een dochter heeft die Tilda heet, dat vind ik heel mooi. En haar zoon heet Elvin.
Een ander collega is bevallen van een dochter Filippa, dat vind ik ook heel mooi.
Ik hou ook wel van Hanna of Chloé.
Klassieke namen maar die ik graag hoor zijn Amélie en Daphné. Maar mijn nichten heten zo dus dat is wat moeilijk.
De dochters van mijn nicht zijn Juliët en Léoni. Vind ik wel mooi.
Voila, dat zijn een paar ideetjes
Ik heb mijn resultaat op een vrijdag avond om 20u55 gemaild gekregen, ze werken effectief buiten de werkuren
Ik duim dat het morgen binnen komt!!
Ik zou mijn namenlijstje wel willen delen maar ik heb geen lijstje
Voor een jongen dacht ik aan Tom of Théo. Ik moet een naam hebben die zowel in het Nederlands als in het Frans kan, dus dat maakte het extra moeilijk.
Ik heb een collega die een dochter heeft die Tilda heet, dat vind ik heel mooi. En haar zoon heet Elvin.
Een ander collega is bevallen van een dochter Filippa, dat vind ik ook heel mooi.
Ik hou ook wel van Hanna of Chloé.
Klassieke namen maar die ik graag hoor zijn Amélie en Daphné. Maar mijn nichten heten zo dus dat is wat moeilijk.
De dochters van mijn nicht zijn Juliët en Léoni. Vind ik wel mooi.
Voila, dat zijn een paar ideetjes
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.
-
Phoebe
Ja Jackie aangezien ik er al voor vreesde dat ze het op die manier zouden spelen heb ik de factuur onmiddellijk betaald! Die kwam donderdag toe... Dus twee dagen later dan bloedname en (ik vermoed) 1 dag nadat ze het bloed ontvangen hebben. Leuk om weten dat ze buiten de kantooruren werken... mag wel voor dat geld... 
Bedankt voor de namen!
Bedankt voor de namen!
-
jackie
Nog geen nieuws Phoebe?
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.
-
Uiltjes
@jackie, dus het geslacht staat er niet op?
Haha bluepixie. Was idd grappig. Durf hem echt niet nog eens open te doen
Denk dat wij de factuur nog moeten krijgen. Zo raar dat je eerst moet betalen. Wie weet mislukt de test en moeten ze opnieuw bloed trekken. Heeft kleine 3 weken geduurd dus ja is bnijkbaar normaal. Ws afhankelijk van hoe druk het is.
Van de naam Tom gruwel ik omdat het een slecht exlief is, maar vind het ook wat te gewoon, theo supertof!:-) maar iedereen heeft totaal verschillende smaak he, bizar toch he! Tilda is ook cool:-)
Wij zijn vooral voor fransachtige namen maar niet té..
Ik heb deze week en vandaag al kleerkes gekocht, kon het echt niet laten he!!
Haha bluepixie. Was idd grappig. Durf hem echt niet nog eens open te doen
Denk dat wij de factuur nog moeten krijgen. Zo raar dat je eerst moet betalen. Wie weet mislukt de test en moeten ze opnieuw bloed trekken. Heeft kleine 3 weken geduurd dus ja is bnijkbaar normaal. Ws afhankelijk van hoe druk het is.
Van de naam Tom gruwel ik omdat het een slecht exlief is, maar vind het ook wat te gewoon, theo supertof!:-) maar iedereen heeft totaal verschillende smaak he, bizar toch he! Tilda is ook cool:-)
Wij zijn vooral voor fransachtige namen maar niet té..
Ik heb deze week en vandaag al kleerkes gekocht, kon het echt niet laten he!!
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..
-
jackie
@uiltjes bij mij stond er in de brief 'de baby is een meisje', maar dat was omdat ik toestemming had gegeven om het geslacht te weten.
-
Phoebe
Ik weet nog steeds niets. En bij Gendia staat het idd op die manier in de mail, maar enkel als je aanduidt dat je het wilt weten. Hoe het bij dat ander lab werkt weet ik niet. Ik heb ook gezien dat in het andere lab je 2 tot 3 weken moet wachten, terwijl Gendia zegt: binnen 2 weken. Bij de andere hoef je blijkbaar ook niet eerst te betalen, Gendia dus wel. Hoeveel moet jij betalen Uiltjes? Hier €380, benieuwd of het hetzelfde bedrag is...
-
Uiltjes
@jackie, zal dus niet verder lezen, had het wel zo doorgegeven aan gyn, maa rken je dat 
Phoebe, ik denk ook zoiets, maar op het blaadje voor labo stond er meer (in de 400-denk 450 ofzo-), op het infoblaadje dat we meekregen stond er in de 300..denk 390 of 380 ook, weet niet waar het ligt:-) . Dusja. Ik heb voorlopig nog geen factuur gekregen. Tenzij het op de brief stond? Maar denk dat het via aparte factuur volgt? Wee tiemand dat?
Pf wel frustrerend dat je zo lang moet wachten.. Mss eens bellen?
Phoebe, ik denk ook zoiets, maar op het blaadje voor labo stond er meer (in de 400-denk 450 ofzo-), op het infoblaadje dat we meekregen stond er in de 300..denk 390 of 380 ook, weet niet waar het ligt:-) . Dusja. Ik heb voorlopig nog geen factuur gekregen. Tenzij het op de brief stond? Maar denk dat het via aparte factuur volgt? Wee tiemand dat?
Pf wel frustrerend dat je zo lang moet wachten.. Mss eens bellen?
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..
-
Ster_
- DVO Lid

Uiltjes, had jij je nipt test in Leuven gasthuisberg? Ik kan je met zekerheid zeggen dat het geslacht NIET in hun brief staat! Wij hadden gezegd het geslacht wel te willen kennen en er stond dat we voor het geslacht mochten bellen. Dus je mag de brief gerust lezen hoor. Toch als hij van uz Leuven komt
De factuur is 390 euro en wij hebben die ontvangen twee maanden na de nipt test.
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.
-
BluePixie
Hebben jullie trouwens het nieuws gehoord dat er een nieuwe NIPT test ontwikkeld is die veel gerichter werkt en dus veel goedkoper is? Maar die komt pas binnen een paar maanden op de markt, typisch hé. Ik dacht dat de nieuwe test 100 à 150 euro zou kosten.
Ik heb dit weekend voor het eerst onbekende popjes gevoeld helemaal onderaan mijn buik. Zou het?
We zijn ons dit weekend ook een beetje te buiten gegaan op de webshop van La Redoute! Op Facebook zag ik een reclame staan voor pyjamaatjes, en toen ik verder klikte zag ik dat er heel veel leuks in reclame stond... En nu ik het geslacht weet, kon ik me niet inhouden
pyjamaatjes, broekjes, t-shirtjes, pulletjes, body's,... Kijk er al naar uit om het pakje in de bus te krijgen. Shopping spree! 
Ik heb dit weekend voor het eerst onbekende popjes gevoeld helemaal onderaan mijn buik. Zou het?
We zijn ons dit weekend ook een beetje te buiten gegaan op de webshop van La Redoute! Op Facebook zag ik een reclame staan voor pyjamaatjes, en toen ik verder klikte zag ik dat er heel veel leuks in reclame stond... En nu ik het geslacht weet, kon ik me niet inhouden
.oOo. Dream a little dream .oOo.
IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3
IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3
-
Phoebe
nonde nonde da's pech hebben met die nieuwe nipt... Ik durf zo precies nog niet bellen, aangezien ze nog tot woensdag hebben om door te sturen...
-
Phoebe
Mijn man heeft nu toch gebeld, kreeg hij gewoon een onozel bandje dat afgespeeld werd waarin gezegd werd dat alles via de website moet gebeuren, euh........???? Wat een dienstverlening!
-
jackie
pffff dju seg Phoebe, dat is zo frustrerend!!
En heb je daar een email adres waar je terecht kan?
Amai, ik hoop dat je snel verlossend nieuws hebt, hoe slopend is dat seg
@Bluepixie ik had ook al gehoord dat La Redoute zooooo gevaarlijk is
Ik ga nog even proberen wachten met naar de site te surfen want mijn budget is momenteel wat krap
En bovendien vertrek ik straks voor 12 dagen naar Ierland, eerst voor het werk en dan auto huren en mama laten overvliegen. We gaan een roadtripje doen in het regenachtige Ierland. Goed zot, ik weet het, maar dat kwam nu zo uit omdat ik voor het werk naar daar moet.
Dus ik zal waarschijnlijk niet veel actief kunnen schrijven maar ik probeer zoveel mogelijk alles te volgen!
En heb je daar een email adres waar je terecht kan?
Amai, ik hoop dat je snel verlossend nieuws hebt, hoe slopend is dat seg
@Bluepixie ik had ook al gehoord dat La Redoute zooooo gevaarlijk is
Ik ga nog even proberen wachten met naar de site te surfen want mijn budget is momenteel wat krap
En bovendien vertrek ik straks voor 12 dagen naar Ierland, eerst voor het werk en dan auto huren en mama laten overvliegen. We gaan een roadtripje doen in het regenachtige Ierland. Goed zot, ik weet het, maar dat kwam nu zo uit omdat ik voor het werk naar daar moet.
Dus ik zal waarschijnlijk niet veel actief kunnen schrijven maar ik probeer zoveel mogelijk alles te volgen!
-
Phoebe
GEZOND!!!!!!! 't is GEZOND!!

Ojee wat een smeerlappen in da labo!!!! Ik heb gemaild en kreeg een paar uur later de uitslag en op dat blad staat 29/10!!! Da wil dus zeggen da ik 5 dagen voor nix heb afgezien!!!!!!!!! Maar goed, 't is dus in orde, ik ben nog nooit zo opgelucht geweest!!!!!!! En 't is ook wel helemaal fantastisch om het geslacht te weten! Nu is het echt zo'n mini-mensje, zeker nu ik eindelijk weer volop mag zwanger zijn want ik heb mij toch echt wel onbewust "ingehouden met zwanger zijn" (voor wie snapt wat ik bedoel
) omdat het misschien fout zou gaan... Bon, wij kunnen dus kleren beginnen kopen en weten nu in welke kleur we onze kleerkast moeten verven
Ooh jeetje ZO ZALIG!!!!! 
@Jackie: ik wil anders ook wel overvliegen naar Ierland voor een roadtripje!
Vind dat helemaal niet raar, Ierland is supermooi!! Ben er zelf nog niet geraakt, maar wel ooit de West Highland Way in Schotland afgestapt op CM-kamp
Aangezien de procedure om de hond binnen te krijgen in de UK nogal omslachtig is is dat een bestemming die we ooit zullen doen zonder hond (nu nog niet dus
). Alvast een héle goede reis!!
Op de posts van de rest ga ik strax wel reageren, maar moest het hier eerst even uitspuwen dat alles in orde is en weet niet meer wat jullie allemaal getypt hadden
Ojee wat een smeerlappen in da labo!!!! Ik heb gemaild en kreeg een paar uur later de uitslag en op dat blad staat 29/10!!! Da wil dus zeggen da ik 5 dagen voor nix heb afgezien!!!!!!!!! Maar goed, 't is dus in orde, ik ben nog nooit zo opgelucht geweest!!!!!!! En 't is ook wel helemaal fantastisch om het geslacht te weten! Nu is het echt zo'n mini-mensje, zeker nu ik eindelijk weer volop mag zwanger zijn want ik heb mij toch echt wel onbewust "ingehouden met zwanger zijn" (voor wie snapt wat ik bedoel
@Jackie: ik wil anders ook wel overvliegen naar Ierland voor een roadtripje!
Op de posts van de rest ga ik strax wel reageren, maar moest het hier eerst even uitspuwen dat alles in orde is en weet niet meer wat jullie allemaal getypt hadden
-
jackie
Ooooh Phoebe wat een FANTASTISCH nieuws!!!
Ben zo blij voor jou en nu kan je inderdaad volledig zwanger zijn
Ik was al wat ongerust omdat ik het resultaat al na 1 week had, maar wou dat niet zeggen om je niet ongerust te maken.
Belachelijk dat ze jou de resultaten op 29/10 niet hadden gemaild!!
Maar bon, dat is nu allemaal niet meer belangrijk, het enige dat telt is dat baby gezond is, JOEPIE!!!
Ik wil al super lang naar Ierland dus ben heel benieuwd
Ben zo blij voor jou en nu kan je inderdaad volledig zwanger zijn
Ik was al wat ongerust omdat ik het resultaat al na 1 week had, maar wou dat niet zeggen om je niet ongerust te maken.
Belachelijk dat ze jou de resultaten op 29/10 niet hadden gemaild!!
Maar bon, dat is nu allemaal niet meer belangrijk, het enige dat telt is dat baby gezond is, JOEPIE!!!
Ik wil al super lang naar Ierland dus ben heel benieuwd