.Hier gaat het intussen terug beter. We zijn ook terug thuis. Onze jongen komt goed bij, hij zit al 200 gram boven zijn geboortegewicht, dus dat is in orde. Ik moet wel nog heel hard zoeken en vooral wennen aan een nieuw evenwicht. Voor de maand augustus hebben we alle dagen opvang voor mijn dochter want nu alleen zijn met hun twee is echt niet mogelijk, maar dat maakt dus wel dat ze 6/7 niet thuis is. Ze slaapt wel thuis, maar de momenten dat ik haar zie zijn dus heel kort. En daar heb ik het nog wel wat moeilijk mee, ik mis haar zo!
Is dat nog herkenbaar voor andere mama's hier die al een groter kindje hebben?
Verder gaat het dus goed. Juist de nachten, die zouden wel beter mogen
. Hij vraagt om de 2u, dus slaapblokjes van een dik uur ongeveer, vind ik best wel pittig.
Zoontje geboren 🥰
Uitgerekend 14/07/2026
. Hier heeft ze wel regelmatig krampen en heb ik een klein vermoeden van verborgen reflux... gelukkig huilt ze hier niet extreem veel op maar heb wel schrik dat het erger zal worden. Hou ik dus extra in het oog...
uitgerekend 29 juli 2023 - geboren 15 juli 2023 🩷
Moet je dat dan nog altijd doen? Mijn dochter had namelijk ook een laag geboortegewicht maar na een paar dagen was het duidelijk dat ze goed bijkwam, ondanks dat ze niet aan 8 voedingen per dag kwam en dan mochten we haar gewoon laten komen wanneer ze wou.
(Al spreek ik met 2 woorden, het kan zo omslaan!) Nadeel is wel dat hij, net zoals zijn zus, last heeft van reflux (gelukkig geen pijn) waardoor we hem niet zomaar kunnen wegleggen. 
31/05/23
.