Hello! Hier alles goed! Een flinke bijna-peuter (baby kan je het al niet meer noemen) van 11.5 maand die het flink stelt. Een vrolijke dondersteen, die ook quasi altijd lacht, behalve als hij zijn zin niet krijgt of honger heeft

Al een flink eigen willetje en heeft al goed door dat bepaalde dingen niet mogen. Kruipt flink rond, tatert gezellig en weet iedereen feilloos rond zijn vingertje te winden

Afgelopen week een paar dagen weg geweest op hotel in de Veluwe (NL), dat was echt super! Hij is superflink geweest, altijd braaf bij het ontbijt en diner (we hebben toch een aantal keer 2-2,5 uur kunnen tafelen met hem erbij in de kinderstoel), we hadden een stoeltje gekocht voor voor op de fiets, elke dag een paar uur gefietst en dat ging ook goed, vond ie superleuk! En als ie moe was viel ie in het stoeltje tegen papa's arm in slaap, zo koddig!
Liezeke, van wanneer zijn jouw kindjes ook alweer? Die zullen een dezer dagen wel verjaren denk ik? Welke kindjes zijn er al verjaard? Suikerboontje meen ik, wie nog? Hebben jullie het groots gevierd? Wij zijn van plan enkel te vieren met de (over)grootouders en ooms/tantes, ca. 10 mensen, hij weet en snapt er nu toch nog niets van. Er zullen nog genoeg verjaardagen volgen die we uitgebreid kunnen/moeten vieren denk ik dan maar
Met de ZWS gaat het ook goed, nu 15 weken en al een aardig buikje inmiddels (vergelijkbaar met 18-20 wk toen bij J.)! Helaas zijn de eerste harde buiken inmiddels ook al een feit. Het zijn er maar 1 of 2 op een avond, maar ja, had ze liever niet of een stuk later pas gehad. Gisteren weer echo gehad, ukjes groeien goed, inmiddels al 120 gram per stuk

Lekker actief, en voorlopig nog een flinke baarmoederhals. Hopen dat het nog lange tijd zo stabiel mag blijven. Ik hoopte eerst tot eind november door te kunnen werken (32 wk), maar ik denk dat ik realistisch moet zijn, dat dat niet haalbaar is. Momenteel stel ik mij er mentaal op in dat ik begin oktober stop met werken (24 wk), alles om de ukjes zo lang mogelijk bij me te houden! Ergens vind ik het wel vroeg (ben zelfstandige, dus ja, niet werken is weinig geld) en heb ik zoiets van is dat nu wel nodig, maar aan de andere kant merk ik dat ik het nu al vrij zwaar vind om te werken en thuis nog een actieve peuter te hebben, laat staan als ik binnen enkele maanden een forse buik heb met wie weet nog allerlei klachten erbij. Stiekem kijk ik er ergens ook wel naar uit om te stoppen met werken, J. wellicht wat meer naar de creche en dan wat meer rust en tijd voor mezelf. Maar ik vind dat zo lui van mezelf