Ondertussen 17 weken hier en buik is ondertussen duidelijk zichtbaar. Sinds een week echt een wereld van verschil
Met jullie alles ok?
. Mijn volgende écho is pas einde mei, lijkt heel lang, de vorige was midden maart. Caro, heb jij tussen de 20 en 38 weken dan geen echo meer? Benieuwd om haar nog es te zien! Gelukkig voel ik haar elke dag, dit stelt me gerust. Volgende week wel een afspraak bij de vroedvrouw voor o. a. een bloedafname en suikertest
Uitgerekende bevallingsdatum 27.07.2021Ja Caro, heb dat ook wel wat... gisteren webinar gevolgd over geboorteplan van mamabaas, en wat me vooral opviel is dat ze toch wel zeggen als je al een vroedvrouw hebt tijdens je zwangerschap dat die band hechter is, en er niet zo plots iemand "vreemd" zich komt moeien... Is bij mij hetzelfde als bij jou, de vroedvrouw van de 10de maand zei ook pas een intake te doen rond de 30 weken...CaroCaro schreef: ↑30 april 2021, 13:58Hey Ennah, zo fijn voor jullie dat jullie dan samen nog eens het hartje konden horen! Ik vind het toch een klein beetje frustrerend hoe verschillend het overal gaat (en de frustratie uiteraard omdat ik vind dat het bij ons altijd het minste is) maar ik krijg pas begin juni een intake gesprek met een vroedvrouw, digitaal... ik baal wel een beetje, want wou dit vooral voor mijn vriend zodat hij ook meer betrokken kan zijn en het hartje kan horen en nu is het toch ook weer op afstand... Ga er wel op aandringen dat het volgende consult niet digitaal door gaat... want op zich heb ik niet zoveel vragen voor mezelf, heb nergens last van... zou mssn al eerder zijn om eens te bespreken wat we zeker allemaal in huis moeten hebben enzo... Daar begin ik mij wel eens zorgen over te maken
![]()
En werd de auto ondertussen al aangekocht?![]()
fijn weekend dames! Ik veronderstel dat géén nieuws, voor iedereen goed nieuws is!![]()
23/9Lucy1986 schreef: ↑29 mei 2021, 13:59Dag allemaal,
Qua datum zit ik volledig verkeerd maar ik heb hier in de loop van de zwangerschap wel veel geschreven en steun gekregen in dit groepje.
Ik ben ondertussen op 33 w bevallen van onze wondertweeling, 2 meisjes. Het is een zeer moeilijke zwangerschap geweest met cmv, rand tweelingvtransfusiesyndroom tot het einde, placenta praevia met zware bloedingen, dus we zijn blij dat we de 33 w hebben gehaald. De meisjes doen het goed, liggen al op gewone neonatologie en niet meer op nicu. Ze testen beiden positief op cmv, maar voorlopig geen symptomen, hopelijk blijft dat zo. Nu moeten ze vooral nig veel groeien.
Hopelijk hier alles ok met iedereen?
Veel liefs,
Lucy
Uitgerekende bevallingsdatum 27.07.2021
bevallen op 13 sept 2021Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 21 gasten