Oh lastig dat overgeven! Maar gelukkig beperkt het zich tot 1x enkel ´s morgens!
Goed dat je je suiker nu wat onder controle lijkt te krijgen. Ik duim mee.

Valt het wat mee terug te werken?
Oh fijn dat de kamer dit weekend wordt afgewerkt!
Hier gingen we normaal vorige zondag de deur plaatsen maar onze helper haakte last minute af. Maar nu staat het komende zondag op de planning. Dus hopelijk lukt het zondag wel. Dan gaan we maandag schilderen!

ik hoop het alleszins, want wil verder kunnen..

heb echt al veel kleertjes en spulletjes gekregen van enkele vriendinnen en schoonzus. Maar kan pas echt voort ermee wanneer de kasten staan. Dan kan ik alles ineens sorteren op maat en nog eens wassen ter opfrissing. Mr wil alles ineens op de juiste plek kunnen leggen. Want wassen en terug tijdelijk in dozen steken vind ik ook maar stom, haha.
Wat de doopsuiker betreft, hier viel eigenlijk alles gelijk een puzzeltje in elkaar. Dus daar had ik wel geluk mee.

want mijn hoofd heeft vaak veel leuke ideeën, mr dan moet je alles nog kunnen vinden en uitwerken natuurlijk

en moet het nog samen passen. Maar tot hiertoe al wel heel blij mee eigenlijk.

ook al een rekje gevonden om het te ´presenteren´. Zaterdag gaan we eens enkele doosjes halen met wat we zoal willen vullen om te kijken of het effectief mooi zal zijn en ook om te kunnen berekenen hoeveel dozen we waarvan nodig zullen hebben.
Ik heb 3 hele mooie glazen potten gevonden met kurk deksel voor zo te zetten waaruit ze kunnen grabbelen

Maar voor op ons werk te zetten ga ik eens kijken denk ik naar gewoon een goedkope ´weckpot´ of iets dergelijks. Want grote kans dat dat plots ´verdwijnt´.
Wat de babyborrel betreft.. ik twijfel ook.. je zit al heel snel aan een heel groot aantal mensen (familie alleen al makkelijk meer dan 80 personen) en dan denk ik.. voor wie of wat doe je het.. ok het voordeel is dat je dan ineens de ´grote massa´ hebt gehad. Maar.. uiteindelijk heb je dat moment zelf weinig echt ´contact´ met al die mensen. Plus de mensen die je nauw aan het hart liggen, zijn ongetwijfeld dan al lang geweest. Dus is het vooral voor die enkele tantes, nonkels, neven en nichten waar we iets minder contact mee hebben (want diegene waar we wel een heel nauw contact mee hebben gaan echt al wel passeren ervoor) waarvoor we het zouden doen. Maar bv die bepaalde neven en nichten waar we minder contact mee hebben, als die kindjes kregen, zijn wij ook niet geweest (mijn vriend en zijn zus hebben langs 1 kant van de familie minder nauw contact) dus door een babyborrel te geven, vind ik dat je hen al wat ´verplicht´ om te komen én iets te geven. Wat juist helemaal niet mijn bedoeling is. Dus ik weet het niet zo goed.. ik twijfel.. want uiteindelijk is het veel geregel, een drukke dag/middag, kost het behoorlijk wat geld en die middag zelf heb je sowieso niet iedereen deftig kunnen zien of spreken.. dus op dit moment ontgaat de meerwaarde mij even

mr we zijn nog aan t twijfelen dus en de voor- en nadelen wat aan t afwegen. Maar zelf zijn we ook geen fan van grote feestjes of drukte. Al die dilemma´s
De lijst zijn we wel over uit dat we die gaan leggen. Zeker voor tantes en nonkels en zowat de ´oudere garde´ zeg maar. Want die zijn nog vaker van de fysieke cadeautjes ipv centjes. Dus dan liever dat ze weten wat we nog nodig hebben of kunnen gebruiken of mooi/leuk vinden. Maar daarvoor gaan we zaterdag ook al even op prospectie. Want we hebben een winkel gevonden die we erg leuk vinden.

dus dat dilemma is mogelijk al van de baan, haha.
Voor de rest geniet ik wel van mijn buikje. 🥰 Al merk ik ook wel dat ik sneller op mijn grenzen begint te botsen, en laat dat nu net iets zijn waar ik het lastig mee heb, haha. Maar ik geniet wel enorm van de activiteit. Al lig ik er soms letterlijk ook wel wakker van wanneer er feestjes plaatsvinden plots middenin de nacht

mijn vriend kan het nu ook heeeeel duidelijk voelen, dus da´s wel leuker, om dat vanaf nu een beetje te kunnen delen 🥰
Oh leuk dat je de 9e terug moet! Ik de 8e! Aftellen maar, haha!
Tip: via je kruidvat account, kan je een baby pakket aanvragen (anders dan het kleine standaard pakketje). Je moet het online bestellen, je betaald 0,01€ en enkele dagen laten ligt het voor je klaar in een kruidvat naar keuze. Naar huis laten sturen kan ook maar dan betaal je wel verzendkosten. De waarde is ongeveer 60€. Dus wel nog de moeite!