Papa slaapt apart

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 22 februari 2010, 23:05

Ik zou idd doen zoals Audrey zegt.

Liefs,

Bokje

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 23 februari 2010, 13:42

maar ik wil ook geen ruzie tussen die twee hé. ik zou het ook niet leuk vinden als een vriendin naar mijn man smst om te zeggen dat hij het toch niet gemakkelijk kan hebben met mij. ik zou dat echt niet appreciëren

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 23 februari 2010, 13:50

Snap ik..langs de andere kant, ik zou ook niet willen dat het tussen mij en mijn man ik kwam staan. Maar misschien moet je gewoon even negeren nu, maar als er nog eens zoiets komt, wel even tegen je man zeggen

pelkie
Berichten: 1927
Lid geworden op: 15 oktober 2007, 9:49

Bericht door pelkie » 24 februari 2010, 9:08

niet negeren, dat kropt op en zorgt nog last voor later. Gewoon effe die sms laten zien en erover praten, kan toch niet moeilijk zijn.
Wij zoeken daar dikwijls veel meer achter dan er achteraf achter blijkt te zitten. Mannen denken daar veel minder over na hoor

mies
Berichten: 3814
Lid geworden op: 22 maart 2009, 14:44

Bericht door mies » 24 februari 2010, 10:15

Hier is het tegenwoordig "mama slaapt apart met mini-mies". Mama slaapt bij mini-mies in haar kamer :D
Voorlopig de beste oplossing nu mini-mies moeilijke nachten heeft en de papa slecht functioneert na slaaptekort. (papa heeft er geen last van, maar mama loopt er de muren van op 's avonds!!)

Ons doel is "mini-mies slaapt apart", en "mama en papa slapen samen".

Hoe gaat dat trouwens bij jullie met de nachtvoedingen? Als de baby bij jullie in de slaapkamer slaapt, sluipen jullie dan met baby weg naar ergens anders voor de voedingen, of blijft de baby in de slaapkamer zodat papa ook gestoord is in zijn slaap?
En als de baby in een andere kamer slaapt, wordt de papa ook wakker als jij wegsluipt?
Ikzelf moet normaalgezien nooit (en tijdens de zwangerschap alleen op het einde) opstaan om te gaan plassen, dus mijn man is niet veel gewoon...

fluffie
Berichten: 1582
Lid geworden op: 10 oktober 2008, 18:34

Bericht door fluffie » 24 februari 2010, 10:57

Ik sluip niet weg, wij worden gewoon allebei wakker 's nachts :D Papa maakt het flesje terwijl ik Seppe ga uithalen, en dan geef ik het flesje terwijl de papa terug in bed kruipt. Seppe slaapt wel apart, dus de papa kan ongestoord terug in slaap vallen terwijl ik hem zijn flesje geef.

Véro.
xx

Loeki
Berichten: 12951
Lid geworden op: 8 mei 2008, 9:30

Bericht door Loeki » 24 februari 2010, 13:19

Wij hebben geen aparte kamer die geluidloos genoeg is afgewerkt voor de papa. Dus papa slaapt in de kampeerwagen in de garage. :lol:

Eerst lag papa in een aparte kamer, toen op zolder, maar hij werd altijd (even) wakker en dat gaat niet voor hem.

Ik slaap nu in het grote bed en Yveske in zijn bedje naast het grote bed, flink zo hé. Als de papa ooit nog eens zin heeft, kan hij er zo bij! Yveske in de aparte kamer zou niks oplossen, papa wordt wakker in de aparte kamer dus zou hij ook wel wakker worden als Yveske in die kamer ligt.

De deal is wel dat als de papa bij ons slaapt, hij het flesje geeft (terwijl ik afkolf). Nu geef ik eerst flesje en dan kolf ik af. Anders heb ik geen compensatie voor 't gesnurk hé... Maar das intussen ook al weer bijna twee weken geleden.

Gisteren heb ik uit miserie zelfs Yveske van hem overgenomen om 22u, na 2u af en aan wenen bij de papa. Letterlijk 1 minuut bij mij en hij valt als een blok in slaap... :roll: Leuk maar vermoeiend!

wat is er mis?
Berichten: 8877
Lid geworden op: 13 mei 2008, 16:56

Bericht door wat is er mis? » 24 februari 2010, 13:41

Hier blijf ik gewoon op de kamer. Kaan slaapt nu sinds een tweetal weken apart. Ik of papa gaat Kaan halen. Ja, papa w ook altijd wakker. En dan geef ik bv. Na de eerste borst gaat papa Kaan gaan verversen terwijl ik me klaarzet voor de tweede borst. Nadien leg ik Kaan terug in bed. Ok papa is telkens wakker, maar hij slaapt wel lekker verder tssdoor. Hij klaagt niet en ik ook niet.

Liefs,

Bokje

grootgevaarke
Berichten: 4815
Lid geworden op: 15 juli 2008, 14:20

Bericht door grootgevaarke » 24 februari 2010, 16:11

Ik geef ook gewoon in de kamer eten. Soms wordt papa wakker en soms snurkt ie gewoon door :lol:

De opzet van de mysterieuze sms is al uitgekomen: vriend had gedacht dat ik volmondig ja zou zeggen en dan ging de vriend in volgende sms voorstellen om mijn man voor een paar dagen mee te nemen op skiverlof, zodat ik enkele dagen van hem zou verlost zijn... (ik zoek idd achter alles te veel, zoals Pelkie zegt)

MA
Berichten: 3552
Lid geworden op: 27 oktober 2008, 17:29

Bericht door MA » 24 februari 2010, 16:19

de snoodaard ;)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten