We hebben het gezegd in de opvang en ineens 2 plannen ingediend om in november te starten. Ik heb wel gezegd dat ze moeten zwijgen, maar ze zien niet in waarom.
Bij mijn vorige zwangerschap wou mijn man een angelsound kopen, maar tegen de tijd dat hij dat had ontdekt voelde ik onze dochter al bewegen denk ik, dus ik vond dat niet echt nodig.
Vorige week komt hij thuis en heeft hij een pakje bij, ja ja een angelsaound, zogezegd voor onze dochter zodat ze naar de hartjes kan luisteren, maar ze is nog geen 2, dus ze beseft het allemaal nog niet.
Hij is 2de hands en de gel is op, maar ik kon andere bestellen, geen probleem. Na even te googelen vond ik alternatieven en even uitgeprobeerd, maar verder dan mijn eigen hartslag kwam ik niet.
De laatste dagen voelde ik baby 1 niet meer, niet super ongerust maar toch...
Uiteindelijk tegen mijn man gezegd en die reageerde heel gelaten. Dan een paar dagen terug nog eens de angelsound geprobeerd en vrij snel baby 2 gevonden, maar geen baby 1.
Dan gisteren nog maar eens geprobeerd en direct baby 2 gevonden en na wat zoeken ook baby 1, de stouterik is verhuisd
Baby 2 zit nog altijd links onder en baby 1 is van rechts boven naar midden onder gegaan. Ik had daar wel al iets gevoeld maar ik dacht dus dat het baby 2 was. Nu ik weet waar ze zitten voel ik ze weer goed, meestal nooit samen, maar deze morgen dus wel.
Ik lag nog in bed en en als ik dan mijn buik intrek voel ik ze enorm en zie je precies een bal zitten en die voelt ook erg hard aan.
Liesanne ik kan aannemen dat je uitkijkt naar de echo, het is toch ergens een geruststelling. Elke echo is ook weer een mijlpaal.
Ik moet nog wachten tot 9/1, op zich geen ramp, maar ik had gehoopt van morgen te mogen gaan en ineens NIPT te laten doen, dan wist ik mss dit jaar nog de geslachten, en nu moet ik nog zoooo lang wachten eer ik het weet.
Ik wil nadenken over de kaartjes en de doopsuiker en zou graag weten wat het wordt. De namen liggen al vast, dus dat is het probleem niet.