Ik had vandaag de tweede 'date' met mijn mini... De 12 weken echo dus.
Blij dat ik vandaag de echo had, want deze ochtend weer wat roosverlies. Nu blijkt dat erg samen te hangen met kracht zetten bij een toiletbezoek bij mij, dus daar moet ik gewoon wat op letten (en nadien niet ongerust zijn).
Maar alles was perfect in orde! De 'mini' loopt weer wat voor op schema, weer twee dagen eerder uitgerekend (aan dit tempo eindig ik in februari

). Ik heb vingertjes kunnen tellen (ongelooflijk wat je nu al kan zien op die echo's), ik heb een maagje gevuld met vruchtwater gezien (volgens mij heb ik 'm zelfs zien gapen, maar dat kan ook wishful thinking geweest zijn). Het hartje horen kloppen, ook dat was perfect in orde. De tranen stonden toen wel in mijn ogen...
De nekplooimeting was ook perfect in orde, nu de NIPT nog. Nu gaf de gynaecoloog aan dat als de nekplooimeting goed is, dat de kans dat de NIPT niet goed is, erg erg klein is.
Vanaf nu kan ik volop beginnen genieten

.
22 oktober heb ik de 20-weken echo, tussendoor ga ik nog proberen een afspraak met de vroedvrouw in te plannen, ergens midden/eind september. Dan heb ik toch nog een extra momentje voor wat geruststelling e.d.
Groetjes,
Sara