Tonpon schreef: ↑11 december 2023, 17:28
@ Minosh, oh ok! Het is omdat de gyn er altijd zo zit over "door te drammen" dat ik nu schrik krijg dat die misselijkheid minder is. Vermoeidheid is ook een dingetje, ik val s'avonds vaak in de zetel al in slaap en slaap toch zo'n 9u s'nachts (en dat terwijl ik tijdens werkdagen meestal maar aan max 6u zit

)
@ Zitav, bedankt voor de geruststelling!
Pff ik merk dat ik met meer vragen buiten stap na een consultatie. De gyn had zo ook een bloedklonter gezien naast de vruchtzak. Maar behalve de opmerking dat er dus een bloedklonter zat, weten we verder niets. Na wat gegoogle kom ik tegen dat vrouwen dan bedrust moeten houden enz. Daar heeft de gyn niets van gezegd

Ik ben dus nog gaan sporten/paardrijden erna, na mijn online zoektocht durf ik dat uiteraard niet meer.
Oh dat laatste ken ik!
Vandaag bij de huisarts geweest. Hij heeft me een week thuis geschreven en navalit voorgeschreven. Hij zei ook dat het braken wel extreem was en we moesten kijken dat ikzelf niet teveel gewicht verlies (heb wel wat extra, maar niet super veel)
Hij sprak over een eventuele (korte) opname als de medicatie niet aan slaat en het braken blijft.
Dan ben ik thuis en zit Ik natuurlijk met nog een hoop vragen die binnenstromen! Hoelang ik de medicatie tijd moet geven vooraleer een eventuele opname zou aandringen enz,...
Vanmiddag al een 1e pilletje genomen, een uurtje later 3 slokken water gedronken en natuurlijk weer overgegeven..
Nu ben ik uiteraard vergeten te vragen wat als ik overgeef erna.. hoelang moet de medicatie hebben om opgenomen te worden
Straks terug 2 pilletjes nemen.. hopelijk lukt het om de nacht goed door te komen ermee