Bevallen in oktober 2010

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 17 maart 2010, 12:03

Hey noa07 en jo'tje ook proficiat met jullie echo :D

Heb een afspraak opstaan voor een pretecho (3D) en daar krijg ik de dvd van mee (weet niet meer welke week vanbuiten) van de rest weet ik niet of dat kan opgenomen worden? Ga ik eens vragen, moest maar eens kunnen :D

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 17 maart 2010, 18:05

Ik had usbstick en dvd mee gisteren maar ik durf dat dan weer niet vragen :?
Maar ik denk dat ik het volgende keer toch ga doen.
Misschien is dat ook een geruststelling voor mij, als ik dan thuis ook nog naar dat filmpje kan kijken.

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 18 maart 2010, 14:58

Pff hier opnieuw een bloeding zeg, ik begrijp het echt niet meer... Ik heb hem wel horen bewegen en de hartslag gehoord met de doppler dus is dit al een goed teken. Straks mag ik terugbellen naar de gynaecoloog. :roll:

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 18 maart 2010, 16:38

Oei Cassyke, hopelijk is de bloeding onschuldig, is weer serieus schrikken hé...
Veel succes als je naar de gyn belt x

noa07
Berichten: 192
Lid geworden op: 10 november 2009, 15:12

Bericht door noa07 » 18 maart 2010, 18:52

Hoi Cassyke, wat heeft je gyn gezegd? Moet je terug voor een echo? Pffff, is efkes panikeren wss! Ik duim dat je snel meer weet en alles in orde is!

Noa07

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 18 maart 2010, 20:35

Cassyke, nee toch, hoe komt dat nu?

Hopelijk is 't niks ergs !! x

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 19 maart 2010, 9:59

Hey meiden!

Sorry dat ik gisteren niets meer heb laten weten maar ventje is vroeger naar huis gekomen voor mij en ben dus niet meer op de pc geweest... :oops:
Hier is het bloeden bijna gedaan, nog heel heel lichtjes bruin (bijna niets meer). De gynaecoloog denkt niet dat het van de utro is maar zegt wel dat het bloedvaten kunnen zijn die kapot gaan als ik hoest of overgeef. Zou kunnen he. Hij zei ook dat ik regelmatig het hartje moet controleren en als ik deze hoor dan zit het goed. Hij zei mij dat ik hem zeker moest bellen als het bloed terug kwam maar als het bloeden bijna gestopt is heeft hij liever dat ik thuis blijf dan dat ik naar hem zou gaan en het weer zou beginnen. 29/3 is mijn volgende echo, het is dan ook de nekplooimeting (vorige keer kon hij het nog niet goed meten. Voor de rest blijft alles hetzelfde: veeeeeeel rusten :roll:

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 19 maart 2010, 11:25

Oei wat is dat toch maar, gelukkig niets erg aan de hand voor de moment, maar rust dan maar goed...zal wel makkelijker gezegd dan gedaan zijn...

Kan jij het hartje zelf controleren? Dan geeft tenminste dadelijk wat meer zekerheid, anders zou een mens gek kunnen worden van ongerustheid.

Sterkte x

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 19 maart 2010, 11:39

Hoi esa,

Ja ik heb mij zo'n angelsound gekocht en ik moet zeggen, het heeft al gediend :oops: die ongerustheid is echt niet te doen en als je dan iets hebt om het hartje te horen kan dit je serieus geruststellen... Ik moet wel zeggen dat ik het pas gisteren heel duidelijk gehoord heb. Op 10w hoorde ik gezoef en of 11w hoorde ik geklop maar van heel ver en dat viel soms weg. Gisteren hebben we hem/haar ook voelen bewegen, zalig gewoon :D

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 19 maart 2010, 11:50

Gelukkig dat die dingen bestaan!
Baby'tje nu al voelen bewegen? Kan dat dan zo snel al??
Jij bent nu 12w??

Heb hier weer een off-day. :( Ik durf weer niet geloven dat ik zwanger ben/blijf. Stom, ik weet 't want zit wel met kleine steekjes in mijn buik dus dan zal mijn bm nog wel aan 't groeien zijn.

Ik heb altijd gedacht dat als ik eindelijk eens zwanger ging geraken dat ik 9 maanden dolgelukkig ging zijn. Damn, was I wrong...
Ik ben meer slechtgezind en bang dan wat anders. Niet zo fijn dus... :?

noa07
Berichten: 192
Lid geworden op: 10 november 2009, 15:12

Bericht door noa07 » 19 maart 2010, 11:54

Cassyke, Ik duim dat het bloeden nu voorgoed weg blijft en dat je de komende maanden een zorgeloze zwangerschap mag hebben!

Jufnel, Ik begrijp je helemaal. Ik heb dat ook, het is precies zo onwerkelijk dat ik het soms niet durf te geloven. Enkel wanneer ik de echo zie, kan ik niet anders dan het te geloven!

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 19 maart 2010, 11:57

Hey jufnel,

Neen hoor ik voel hem nog niet bewegen maar ik hoor wel de bewegingen met de angelsound. Het zijn zo plofjes, keischattig.
Vandaag 12w4d, op naar de 13! Wat ben ik altijd blij dat er weer een weekje om is!

Dat gevoel is heel begrijpelijk meisje, je bent gewoon bang dat er nog iets zou kunnen misgaan en je durft het hierdoor niet 'beseffen' waardoor je er ook niet echt van kunt genieten... Ik denk dat iedereen dat hier wel meemaakt, het is een heel normaal gevoel en je gaat zien, eens je je nargaaltje :wink: gaat voelen bewegen zul je wel meer en meer kunnen genieten van het zwanger-zijn!!!!

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 19 maart 2010, 19:13

Ik hoop het hoor dat ik er nog van ga genieten, misschien idd zoals je zegt, eens je 't babytje echt voelt bewegen...

Nieuw symptoom vandaag: rugpijn!
Zit zo ter hoogte van mijn nieren, vooral aan rechterkant.
Nog iemand last van?
Deze vm veel "steekjes" gehad en toen die stilaan minderden is de rugpijn begonnen.
Lig nu op de zetel en dan is 't wat beter maar ik voel 't toch nog.

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 20 maart 2010, 12:44

Hey iedereen!

Jufnel: rugpijn heb ik niet tenzij ik blijf rechtstaan maar volgens mij is dit normaal. Vooral als je zegt dat het komt na steekjes in de buik. Misschien door het uitzetten van de baarmoeder?
Iemand op het forum "net zwanger: bevallen in najaar 2010" vertelde mij dat ze een gekantelde baarmoeder had en zij had ook zo'n rugpijn. Misschien is dit bij jou ook wel het geval...
Volgende keer eens vragen aan de gynaecoloog of dit gevoel normaal is!

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 20 maart 2010, 17:25

ik heb idd ook een gekantelde baarmoeder.
Zal het zeker eens vragen de volgende keer!

Gisterenavond ook heel erg pijnlijke steken gehad "in" mijn venusheuvel. Vanmorgen gaan opzoeken wat dat kon zijn. Ofwel urineweginfectie maar heb voor de rest niks dat daar op wijst. Ofwel is het ook al een soort bandenpijn want daaronder zit blijkbaar het schaambot waaraan de BM opgehangen is.
Je moet 't maar weten he :wink:

Esa, Noa07, hoe is 't met jullie?? Ben ik de enige met rare kwaaltjes?? :)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 43 gasten