Alleen het balletje van de activity center laat hij piepen, en het gezichtje laat hij muziekje spelen, maar beide door er met zijn voeten tegen te stampen dus in hoeverre dat dat bewust is...
Leuk speelgoed
-
Loeki
Qua piepdingen vindt Yveske het nu gewoon heel leuk als je voor hem dingen laat piepen. Hij kijkt dan wel zo, beseft wel dat 't geluid van daar komt maar hij maakt geen aanstalten om het zelf te laten piepen.
Alleen het balletje van de activity center laat hij piepen, en het gezichtje laat hij muziekje spelen, maar beide door er met zijn voeten tegen te stampen dus in hoeverre dat dat bewust is...
-
lisa marie
gisteren is het activity center van Tiny Love toegekomen. Het is inderdaad volledig in orde, dwz er is niks kapot. Maar amai... het is wel vuil !! Ik snap niet dat die mensen dat zo hebben durven opsturen. Ik zal er nog goed aan kunnen poetsen en ontsmetten met Dettol eer ik ons meisje ermee durf te laten spelen !
Nu ja, ontsmetten zou ik toch gedaan hebben hoor, en ook afgewassen, maar nu heb ik er heel wat meer werk mee !
Nu ja, ontsmetten zou ik toch gedaan hebben hoor, en ook afgewassen, maar nu heb ik er heel wat meer werk mee !
-
Sterretje
Amber is de laatste tijd zo super geinteresseerd in onze hond. Echt niet te doen. Ze begint al te lachen als ze hem ziet aankomen en steekt onmiddellijk de handjes uit. Wij laten haar dan knuffelen met dit harige monstertje, en flappie laat het allemaal maar doen! Als ze het beu is, loopt ze weg, een teleurgestelde Amber achterlatend! Dat belooft voor als ons kleintje kan kruipen. De hond is dan nergens nog veilig!!!
-
wat is er mis?
-
lisa marie
-
Loeki
Gekocht voor Yveske :
https://www.haba.de/haba/produktAnsicht ... C_P_002332
Ik was op zoek naar blokken en een doos om ze in te doen en ben hierbij uitgekomen. Van de ronde doos kan je de bovenste twee houten helften afdoen, en de houten bodem kan er ook uit. Zo hou je een stevige stoffen doos over waar ze makkelijk dingen kunnen indoen en weer uithalen.
Das de topper nu bij ons. Ik doe de blokken in de doos en Yveske haalt ze eruit. Dat de doos van stof is is heel handig voor de woesie mama, want natuurlijk wil Yveske ook blokken pakken als hij op zijn buik ligt, waardoor hij meermaals de doos tegen zijn hoofd krijgt.
Ook heel leuk is een toren bouwen met de blokken (mama) en deze omvergooien (Yveske).
Voor mij dus superspeelgoed vanaf een maand of zes, ook al staat op de doos vanaf één jaar. Tis duur genoeg overigens...
Ik vind Haba een heel tof merk. Zo'n leuke houten spullen! Ik zit overigens ook al helemaal met mijn hoofd bij sinterklaas, kerstmis, ...
Wat ga ik kopen (khb mij al erg moeten inhouden niet al wat te kopen)? Spannend... 
https://www.haba.de/haba/produktAnsicht ... C_P_002332
Ik was op zoek naar blokken en een doos om ze in te doen en ben hierbij uitgekomen. Van de ronde doos kan je de bovenste twee houten helften afdoen, en de houten bodem kan er ook uit. Zo hou je een stevige stoffen doos over waar ze makkelijk dingen kunnen indoen en weer uithalen.
Das de topper nu bij ons. Ik doe de blokken in de doos en Yveske haalt ze eruit. Dat de doos van stof is is heel handig voor de woesie mama, want natuurlijk wil Yveske ook blokken pakken als hij op zijn buik ligt, waardoor hij meermaals de doos tegen zijn hoofd krijgt.
Ook heel leuk is een toren bouwen met de blokken (mama) en deze omvergooien (Yveske).
Voor mij dus superspeelgoed vanaf een maand of zes, ook al staat op de doos vanaf één jaar. Tis duur genoeg overigens...
Ik vind Haba een heel tof merk. Zo'n leuke houten spullen! Ik zit overigens ook al helemaal met mijn hoofd bij sinterklaas, kerstmis, ...
-
Sterretje
Amber heeft ook iets soort gelijks, van fisher price een emmertje met tien blokken in geometrisch vormen. Ik geef haar het emmertje: ze haalt het deksel met de gaten er af en ofwel kapt ze de emmer leeg, ofwel haalt ze er een voor een de blokjes in en uit. Superspeelgoed, ongeveer al een maand lang...
'k heb ook zo van die stapelbekers en ja hoor, mama bouwt de toren, amber gooit om. Geweldig is dat!
Oooh yes cadeautjes tijd: eerst ambers verjaardag, dan de sint, kerstmis, nieuwjaar.... jippie
'k heb ook zo van die stapelbekers en ja hoor, mama bouwt de toren, amber gooit om. Geweldig is dat!
Oooh yes cadeautjes tijd: eerst ambers verjaardag, dan de sint, kerstmis, nieuwjaar.... jippie
-
wat is er mis?
Tziet er idd heel tof uit Loeki. Het doet me denken aan dit weekend. De mand met wasspelden, heel leuk. Mandje volledig omgooien zodat alle wasspelden uit het mandje zijn. Plezant zenne. Mama alle speldjes er terug in doen en Kaan ze er terug uitgooien. Tot hij zijn vinger tss een wasspeld had gewrongen
. Maar hij was snel getroost en snel terug geneigd naar het mandje
Die stapelbekers wil ik ook Sterretje. Super hé.
Liefs,
Bokje
Die stapelbekers wil ik ook Sterretje. Super hé.
Liefs,
Bokje
-
Loeki
Iets om te stapelen wilde ik eigenlijk ook! Maar kheb me ingehouden, ik wilde eigenlijk drie dingen kopen...
Dus stapel ik maar blokjes.
Kvind het superleuk spelen zo, je bent zo echt samen aan het spelen vind ik. Toch anders dan een rammelaar aangeven.
Van wasspelden zou ik schrik hebben.
Stel zijn vingertje ertussen of zijn tongetje...
Goed gedaan Bokje! Flink niet woesie geweest.
Hier ook na nieuwjaar de verjaardag natuurlijk! Kzal maar al beginnen sparen...
Gaan jullie een chocolade sint geven met sinterklaas om op te sabbelen? Ik ben daar al twee dagen over aan het piekeren...
(of moet ik dit posten onder "bijvoeding"
)
Dus stapel ik maar blokjes.
Van wasspelden zou ik schrik hebben.
Hier ook na nieuwjaar de verjaardag natuurlijk! Kzal maar al beginnen sparen...
Gaan jullie een chocolade sint geven met sinterklaas om op te sabbelen? Ik ben daar al twee dagen over aan het piekeren...
-
mies
Allez nu, de sint is BEGIN DECEMBER he Loeki!
Hoeistmeugelijk dat ge daar nu al mee bezig zijt
Anyway, hier is het de Fisher Price versie van de blokjes-die-in-bepaalde-gaten-in-de-doos-passen. Al enkele weken een hit (zeker als ook ophelie de kip zich in de doos verstopt natuurlijk).
Ik ben ook liefhebber van Haba. En Selecta. En Janod. En Manhattan Toys. En nog zoveel anderen... Ik heb trouwens van de week een compliment gekregen van manlief: dat ik altijd zo'n leuk speelgoed meenam. En hij vindt het niet erg als ik speelgoed koop, of als we er teveel zouden hebben hihihi.
Meis speelt trouwens graag met haar Cotoons-opblaasbare cilinder (vanaf 12 maanden), en haar nieuwe xylofoon-die-juist-gestemd-is (in tegenstelling tot de vorige) (vanaf 1 1/2 jaar)... ik begin mij minder en minder aan te trekken van die leeftijden zenne. Zolang het mij "veilig" lijkt mag ze het hebben, ook al vangt ze er nog niks mee aan.
(maar ze is wel al eens lelijk gevallen op 1 van de stapelbekers van Ikea, zo eentje met een gekarteld randje, wel dat randje kwam met zo een uitstekend karteltje net naast haar oog terecht... ze heeft er anderhalve dag een lelijke rode streep van gehad dus ze heeft verschrikkelijk veel chance gehad dat het niet in haar oog was! Dus ja nu controleer ik het wat meer
)
Hoeistmeugelijk dat ge daar nu al mee bezig zijt
Anyway, hier is het de Fisher Price versie van de blokjes-die-in-bepaalde-gaten-in-de-doos-passen. Al enkele weken een hit (zeker als ook ophelie de kip zich in de doos verstopt natuurlijk).
Ik ben ook liefhebber van Haba. En Selecta. En Janod. En Manhattan Toys. En nog zoveel anderen... Ik heb trouwens van de week een compliment gekregen van manlief: dat ik altijd zo'n leuk speelgoed meenam. En hij vindt het niet erg als ik speelgoed koop, of als we er teveel zouden hebben hihihi.
Meis speelt trouwens graag met haar Cotoons-opblaasbare cilinder (vanaf 12 maanden), en haar nieuwe xylofoon-die-juist-gestemd-is (in tegenstelling tot de vorige) (vanaf 1 1/2 jaar)... ik begin mij minder en minder aan te trekken van die leeftijden zenne. Zolang het mij "veilig" lijkt mag ze het hebben, ook al vangt ze er nog niks mee aan.
(maar ze is wel al eens lelijk gevallen op 1 van de stapelbekers van Ikea, zo eentje met een gekarteld randje, wel dat randje kwam met zo een uitstekend karteltje net naast haar oog terecht... ze heeft er anderhalve dag een lelijke rode streep van gehad dus ze heeft verschrikkelijk veel chance gehad dat het niet in haar oog was! Dus ja nu controleer ik het wat meer
-
Loeki
Alleeeeeeeeeeee, das nog maar drie maanden!!!
(en half...
) Tja, ik pieker daar dus nu al over...
Ik kijk ook minder naar de leeftijd. Gewoon dat er geen kleine stukjes inzitten die ze zouden kunnen inslikken ofzo. En hij moet er al iets mee kunnen aanvangen (maar ja je kan bijna overal op sabbelen
). Hoekjes heb ik wel nog niet graag. En uitstekende dingetjes ook niet.
Mja, Meis is al ouder hé.
Vanaf welke leeftijd zijn die stapelbekers dan pas? Een ouder kindje kan daar toch ook opvallen...
Ik kijk ook minder naar de leeftijd. Gewoon dat er geen kleine stukjes inzitten die ze zouden kunnen inslikken ofzo. En hij moet er al iets mee kunnen aanvangen (maar ja je kan bijna overal op sabbelen
Mja, Meis is al ouder hé.
Vanaf welke leeftijd zijn die stapelbekers dan pas? Een ouder kindje kan daar toch ook opvallen...