Uitgerekend januari-februari 2017

Plaats reactie
Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Ster_ » 19 december 2016, 11:40

Amarillo, mijn oudste kwam op 35w 1d en woog 2.810 kg. In Ghb mogen ze dan op de kamer, vanaf 35w en 2,5 kg. Maar wel mits alles ok is. Aangezien mijn baby toen niet zelfstandig kon ademen moest hij op de nicu. Zes dagen later lag hij wel al op de kamer!

Vruchtwater kan ook in geutjes komen. Blaas ns hard met je mond op je hand. Voel je t dan lopen, laat je t best controleren.
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Kimmie01 » 19 december 2016, 14:31

Amarillo, probeer wat op te vangen in een potje. Vruchtwater ruikt nogal zoet en is kleurloos (dacht ik). En soms zie je er witte vlokken in. Urinegeur kan je wel herkennen denk ik. Als je niet zeker bent en je bent ongerust, ermee naar de materniteit gaan. Ze zullen daar dan wel zeggen of het vruchtwater is of niet. Heb het niet voorgehad want mijn vliezen hebben ze net voor de bevalling moeten breken met zo'n breinaald. Er zat dan ook stoelgang van Noah erin dus zag toen niet meer helder :? Als je vruchtwater een bruingroene kleur heeft moet je zeker direct naar de materniteit want dat wil zeggen dat je baby stoelgang heeft gemaakt in het vruchtwater omdat ze stress heeft/zich benauwd voelt. Bij mij hadden ze dat gemerkt en na de bevalling moest hij effe weg zodat ze hem konden onderzoeken want ze kunnen dat vruchtwater met stoelgang opdrinken en is niet ok.

Ze zeggen ook wel dat platliggen eigenlijk niet goed is als je rugpijn hebt want dan wordt het erger met dat je rugspieren verzwakken. Dus blijven bewegen is het beste.
Ik ben nu aan het kijken om een speciaal kussen voor op de bureaustoel te kopen, een soort balkussen, speciaal voor de rug en bekken. Zou ook goed zijn voor zwangere vrouwen met bekkeninstabiliteit. Als je erop zit dan ga je automatisch recht zitten omdat je uw evenwicht moet houden. Is hetzelfde effect als je op zo'n grote fitnessbal gaat zitten. Dus ga vanavond eens vragen aan de osteopaat wat zij ervan vindt. Als het mij kan helpen om een goede houding tijdens mijn werk dan kan dat wel helpen. Ik wil tenslotte zo lang mogelijk kunnen uithouden en zoveel mogelijk opsparen voor erna. Ik kan vroeger stoppen maar zou het spijtig vinden. Dus liefst nog wat op mijn tanden bijten.
Hiernet vernomen van onze poetsvrouw dat ze ziek is deze week dus geen poetshulp en ook geen vervanging deze week :( De volgende keer is pas na nieuwjaar dus ik zal het zelf moeten doen :( Ik kan haar moeilijk iets verwijten want ze had mij verleden maand verteld dat ze ook zwanger is dus hopelijk is er niks ernstigs maar niet echt leuk want dit kon ik wel missen met mijn pijnlijke rug. Mijn vriend of mijn mama zullen hopelijk helpen.
- Zoon (mei 2014)
- Zoon voorzien voor Feb. '17
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 19 december 2016, 17:55

Bedankt ster en Kimmie voor jullie antwoord! Ik vind het echt moeilijk om onderscheid te kennen... Ik heb soms inderdaad de indruk dat er wat witte vlokjes in urine zitten maar dacht dat dit van de Utrogestan was die ik nog neem of zelfs van de vaginale infectie...? Ik heb dan wat opgevangen in een potje maar ruik niet veel, niet zoet en niet naar urine maar is bij mij erg verdund omdat ik veel drink. Groen is het alleszins niet. Als ik op mijn hand blaas heb ik geen verlies en heb dit ook enkel als ik echt naar wc ga dat het precies wat blijft lopen. Denk dat het anders toch ook wel tussendoor zou zijn, niet?
Pfff je weet niet wat je al dan niet kunt verwachten en met hier te liggen teveel tijd om over na te denken... :D

Kimmie: ja vervelend als je poetshulp afzegt he! Had dit vorige week en toen is mijn schoonmoeder komen poetsen. Snap dat je zoveel mogelijk wil opsparen voor erna! Maar ook maar goed naar je lichaam luisteren... Hopelijk brengt de bal wat verlichting weer! :wink: Hier is bewegen niet echt een optie dus is het rugpijn aanvaarden maar ca va nog! Denk dat jij er veel meer last van hebt!
Afbeelding[url]

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Ster_ » 19 december 2016, 21:38

Ik was telkens enorm bang voor vruchtwater en heb tig keer op verloskwartier gezeten. Was bij mij net als bij jou, witte vlokjes (komt idd door utrogestan) en geur en kleurloos. Ook doordat ik veel dronk. Als je blijft twijfelen ga je beter ff langs. Hoewel t mij ook klinkt als urine hoor.
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Kimmie01 » 19 december 2016, 22:46

Amarillo, met dat potje idd langsgaan bij het verloskwartier. Ze kunnen daar testen of er vruchtwater inzit. Dan ben je van je onzekerheid vanaf.

Handig dat je schoonmoeder komt helpen :) Heeft die van mij nog nooit gedaan dus durf het haar niet vragen. Mijn mama gelukkig wel :) Maar mijn vriend heeft daarstraks al gezegd dat hij het gaat doen deze week :)
De osteopaat heeft daarstraks gezegd dat het mijn ribben zijn, vanachter aan mijn onderrug aan de linkerkant. De baby/mijn baarmoeder duwt ertegen, duwt mijn ribben uit elkaar :? De baby ligt ook met hoofd naar beneden in een bolletje aan de rechterkant van mijn buik en voeten eindigen ergens onder mijn borsten links. Als hij dus stampt voel ik het dus meestal daar en vandaar pijn aan mijn ribben langs rugzijde. Er valt weinig aan te doen. Bevallen is dus de enige remedie. Als de baby gaat indalen dan kan het misschien beteren. Dusja, nog een paar weken tanden bijten.
Ze had gezegd dat dat kussen wel goed is dus ik ga het mij aanschaffen en gebruiken op het werk.
Ondertussen nu nog meer pijn aangezien ze nogal op mijn onderrug en bekken heeft liggen werken dus straks toch wel een dafalgan innemen voor ik ga slapen.
- Zoon (mei 2014)
- Zoon voorzien voor Feb. '17
Afbeelding

Guofan
Berichten: 209
Lid geworden op: 16 juni 2013, 13:10

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Guofan » 20 december 2016, 14:01

Dag dames

Het kort inderdaad in...spannend!!
Gisteren op echo geweest en alles ok. 2.100kg op 33 weken, hoofdje omlaag en buikje weeral mooi vol :mrgreen:
Ondertussen is de mijlpaal van de 15kg bereikt :oops: , dus na de bevalling 'sweat till you drop :lol: '

Hier gaat het nog allemaal goed als ik zo lees hoe jullie last hebben. Ik waggel al een eindje, dus die fase is ook al gepasseerd. En ja die buik, die blijft maar groeien! Mijn navel is er nog niet uitgesprongen, maar het scheelt niet veel meer.
Ik blijf nog steeds sporten..ja ja en ook het huishouden blijf ik verder doen. Met onze 2 honden kan ik niet anders dan dagelijks ook te stofzuigen...anders stikken we in het haar.

Manlief is eindelijk klaar met de schilderwerken. (die kan geen potten verf meer zien) en ook onze wieg staat al beneden klaar (zo zot!)
Nu nog de wandelwagen in elkaar knutselen, doopsuiker afwerken, valies klaarmaken en veel lezen.
Ik heb nu het boekje 'hypnobirthing' gekocht via bol.com daar ik op youtube al die 'zen' bevallingen zag en toch eens wou weten hoe die madammen dat doen! Echt 'chapeau'! Geen kik geven die!
Dus ja, ik zal het enkel lezen en dan wel de dag zelf zien wat ik al dan niet doe...

Ikzelf werk nog tot eind deze week, dan weekje verlof en dan zwangerschapsverlof! We zijn er bijna.

Zaterdag al kerst! En dan een weekje later 2017! Djeez
Ja ja dames, het kort in hé!
Spannende, onzekere, blije, vermoeiende, ...tijden staan ons te wachten. Hopelijk zet iedereen zijn bevallingsdata hier alsook de namen van jullie wolkjes! Ben benieuwd.

Dames, hou jullie goed! Rusten, beentjes in de lucht, geniet er nog van :D
Afbeelding

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door cimmeque » 20 december 2016, 14:36

ja ja, idd spanning hier in ons groepje.
Toch voorbij gevlogen hè!

vruchtwater of niet zit ik ook wat mee te tobben, zeker door het vele urineverlies en bijhorende dikke verbanden.
Maar ik denk dat je vruchtwater wel echt langs je vaginamond voelt ... beetje zoals lang lang geleden je regels bij geen tampon.
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 20 december 2016, 17:56

Kimmie: ja mijn schoonmoeder is net op pensioen dus heeft daar nu tijd voor he! :D als ze nog aan het werk zou zijn, zou ik het veel moeilijker hebben om dat te vragen. Sinds vorige week is kraamhulp hier ook al gestart om wat deftig eten op tafel te krijgen want dat kan man helaas niet... :wink: benieuwd wat we volgende week gan eten want dan is kraamhulp weekje vrij en gaat man zijn best doen :wink:

Guotan: klinkt allemaal goed he, de laatste hand aan het leggen aan verschillende zaken. Dat wiegje in de woonkamer bevestigt echt dat het kortbij is, maar blijft onwerkelijk he dat daar binnenkort een klein prutsje in ligt. :D
Navel hier is er rond 30 weken al uitgesprongen. Niet mooi maar wel een opluchting want vond het maar vervelend dan wel erin en dan eruit :oops:
Ik dacht dat je vorige week normaal al mocht stoppen met werken? Dan ben je inderdaad aan de laatste loodjes bezig! Geniet van de rustigere tijden voor de baby er is! :D

Cimmeque: jij al 36 weken zeg! :D ik denk ook dat het hier gewoon urine is. Witte vlokjes zijn het felst na het opsteken van de Utrogestan... Donderdag laatste nemen dus dan zullen we zien of dit blijft.

Vandaag schoonouders hier geweest. Voor de 3de keer hebben ze gevraagd of ik dan zondag kerst bij hun ga vieren... Ze begrijpen blijkbaar het concept platte rust echt niet. Vind het een beetje frustrerend dat ze dit 3 keer moeten vragen, net of dit plots veranderd... Mijn man is verplicht om te gaan, bevallen of niet :roll: ze bedoelen het goed, maar soms toch nood om zelf die beslissingen te kunnen nemen... :wink:
Afbeelding[url]

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Kimmie01 » 21 december 2016, 9:46

Amarillo: Mijn schoonmoeder is ook al meer dan 2 jaar op pensioen maar toch... :) De band is niet zo hecht en ze komt enkel eens af en toe op bezoek voor de kleinkinderen maar that's it. Mijn mama is gelukkig ook thuis en zij kan mij nog helpen.
Wel goed dat je kraamhulp al hebt. Ik dacht dat je dat pas kon laten beginnen na de bevalling. Had ik dat geweten had ik ze ook iets vroeger doen komen.
En ja ik ken dat, ik moet dit weekend 2x naar een familiefeest van schoonouders. Normaal is dat elk jaar 1 avond met mijn familie en de avond erna met schoonfamilie van mijn schoonmoeder. Familie van mijn schoonvader is veel te groot dus met hen doen we normaal niks. Nu is het 1 feest zaterdag met familie van mijn schoonvader in een feestzaal met 40 personen dus het zal er druk zijn :? Dit feest is er uitzonderlijk dit jaar omdat sommige dit wouden om terug eens samen te zijn want dat komt er bijna nooit van. De dag erna is het met mijn familie. Maar normaal is het dan ook een feest elk jaar met familie van mijn schoonmoeder thuis en aangezien dat er dat groot feest al is en mijn schoonouders daar zullen zijn dacht ik dat we dit jaar gewoon dat gingen doen maar mijn schoonmoeder heeft dan zelf beslist om nog een feest apart te doen op maandagavond :roll: Normaal op zondagavond maar omdat ik dan 1 heb met mijn familie heeft ze het speciaal verzet voor ons naar maandag zonder dat ik het wou want voor mij hoefde het niet. Ik zie hun zaterdagavond ook al. Ik had het geapprecieerd als ze mij eerst had gevraagd of dat ok was. Maar nee... En mijn vriend die zegt daar dan niks op en vind dat allemaal ok. Ze bedoelt het ook goed maar ik heb dan eens een weekje verlof en wil zoveel mogelijk rusten in mijn eigen huis. We moeten dan volgende week ook de kamer leegmaken, verven... Dus van rusten zal er niet veel in huis komen :?
- Zoon (mei 2014)
- Zoon voorzien voor Feb. '17
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 21 december 2016, 10:34

Frustrerend he als die dingen boven je hoofd worden beslist. En hier begrijpen ze het behalve als we verwacht worden op de verplichte zondagsbezoekjes of op een kerstfeest, dan wordt de platte rust genegeerd :roll: Dan zal het voor jou inderdaad ook een drukke week worden :( je kan de bezoekjes misschien wat inkorten?
Ja ik had kraamhulp al vroeg bevraagd wat de mogelijkheden waren omdat ze platte rust voorspeld hadden. Ze komen dus helpen van het moment dat je zelf niet meer kan instaan voor bepaalde dingen en ergens hulp bij nodig hebt. Normaal zijn het 8 weken na de geboorte maar eventueel bij vroeggeboorte kan dit ook verlengd worden. Die weken vooraf tellen ook niet mee bij die 8 weken dus is wel gemakkelijk. Kan je niet informeren of ze toch niet vroeger je kunnen komen ondersteunen? Ik had op vrijdag gebeld en dinsdag is er al iemand begonnen!
Afbeelding[url]

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door cimmeque » 21 december 2016, 11:13

ja idd Kimmie, ik zou ook al eens bellen.
Familiehulp zei tegen mij bij de intake dat ze tussen Kerst en nieuw eerder meer vrije plaatsen hebben dan dat het vol zit, dus eens informeren kan geen kwaad he.
Noch schoonmoeder, noch moeder komen thuis poetsen. Mijn mama doet wel steeds als ze soep maakt, een extra pot invriezen voor ons, daar ben ik op zich al heel blij mee! Schoonmoeder heeft lang gewerkt aan een nieuwe hoes voor mijn twin-borstvoedingskussen, mijn mama heeft dan weer de kersenpitzakjes gestikt (doopsuiker) en de tweeling-co-sleeper-wieg geverfd. Zo van die dingen dus wel, maar echt huishouden niet.
Heb tot en met deze week nog een huishoudhulp voor 16 uren, vanaf volgende week 12 uren. Zalig: die doet de was, lakens verversen, schoenen poetsen, kat eten geven, frigo kuisen, ... allemaal dingen die mijn "standaard" huishoudhulp van 4 uren per week niet doet, of niet aan toe komt.

Oh jullie hebben nogal "Kerstfeestjes-miserie" zeg :shock:
Vrijdagavond komt schoonzus en schoonmoeder (met hun partners) tot bij ons en ze brengen soep en worstenbroodjes mee: kei relaxt!
zaterdagavond gewoon met ons 3-tjes thuis: nog relaxter!
zondag overdag bij mijn ouders, maar omdat mijn zus in het buitenland woont, is dat echt enkel ons gezin en mijn ouders = 5 personen: dus ook heel relaxt: das gewoon even aan tafel en zetelhangen.
Maandag is het familiefeest bij een bowlingzaak met steengril: mijn man en ik zijn niet aangemeld. Als het 's middags ineens erg goed blijkt te gaan, gaan we alsnog even, maar das totaal zonder enige verplichting. Dat komt nu ook wel omdat we slechts aan 1 van de 4 kanten van de familie, een hechte familie hebben. Bij mijn man is het langs beide kanten absoluut niet de gewoonte om samen te komen, en mijn vader is maar enig kind, dus langs die kant geen neven/nichten etc... Vaak jammer, nu komt dat best goed uit :wink:
Rest van de week niks.
Oudjaar zijn we welkom bij vrienden, maar niet aangemeld. Eerder ook van: als het goed gaat komen we last minute.

Chill hè :wink:
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 22 december 2016, 19:47

Ja Cimmeque, dat is toch ook een hele hulp van je (schoon)moeder he! Soms zijn het de kleine dingen die het verschil maken! Nu ja, hier is het poetsen ook maar iets eenmalig geweest want mijn huishoudhulp is terug begonnen, maar als ik iets nodig heb kan ik het wel altijd vragen...
Hier is het niet echt miserie hoor met de kerstfeestjes. Alles was onder voorbehoud georganiseerd, maar mijn schoonouders hadden er toch niet echt rekening mee gehouden dat ik platte rust moet houden. Ze vinden dat ik dat bij hen ook kan, maar hebben niet aan de autorit gedacht... Ze keken er gewoon naar uit omdat zowel mijn schoonmoeder als ik en mijn schoonzus in de zorg staan en we nog nooit de kans hebben gehad om het op kerst samen te vieren. Met dat dit jaar mijn schoonmoeder op pensioen is gegaan en ik thuis ben, ging het nu net wel en zal ze nu dus wel wat ontgoocheld zijn... Maar ja, een gezond baby'tje is nog altijd belangrijker he! :D

Hoe is het met iedereen?
Afbeelding[url]

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Kimmie01 » 23 december 2016, 10:06

Ja idd, echt niet leuk Amarillo. Ik had bij mij ook al maanden op voorhand aangenomen van het met de feestdagen rustig aan te doen maar mijn schoonmoeder heeft er anders over beslist. Enfin, als het niet gaat, ga ik toch vroeger naar huis. We zitten tenslotte ook met ons zoontje die nu 3 avonden op een rij later in zijn bed moet. Normaal gaat hij tegen 20u slapen maar nu met die 3 familiefeesten gaat later zijn :? Wie weet wordt hij dan wel lastig en zitten we ermee. En we moeten dan het reisbed meesleuren, installeren, terug afbreken als we vertrekken... Een gans gedoe.

Hier vandaag laatste werkdag van het jaar! Joepie :) Volgende week thuis. En dan in Januari nog een maand werken.
Heb gisteren iets voorgehad... :shock: Ik had met mijn verjaardag een maand terug zo'n cadeaubon gekregen voor een zwangerschapsmassage van 1,5u. Had dat in oktober al eens gedaan en was goed meegevallen. Dus ik zag het gisteren terug zitten, zeker nu met mijn zere rug. Ik kwam daar toe en mocht mij dus op zo'n verwarmde massagetafel leggen met een warm fleece dekentje over mij. Zalig :) Ik lag dus op mijn rug en ze begon aan mijn benen. Dat duurde dus wel effe. Opeens kreeg ik het toch te warm dus ik vroeg of die verwarming van die tafel uit mocht. Nog effe door gedaan, hielp niet. Ondertussen liep het zweet van mijn lijf. Ik voelde mij opeens niet goed worden en kreeg het benauwd... beginnen hyperventileren. Dacht in mijn eigen "wil hier geen scene maken" dus ik vroeg of ook dat fleece dekentje van mij mocht want ik had echt veel te warm. Nog effe door gedaan, ze begon aan mijn armen. Het verergerde en begon echt zwarte plekken te zien dus ze zei dat ik mij op mij zij moest leggen en toen is het over gegaan.
Kan het dus niet meer verdragen om lang plat op rug te liggen :? . Kreeg het te benauwd. Was wel scary. Kon precies niet meer deftig ademen.
Enfin ja...
Gisteren toen ik thuis kwam had mijn vriend het huis gekuist (poetshulp is ziek) dus was content :)
Straks na het werk gaan we proefdruk van geboortekaartje gaan halen. Dit weekend op familiefeest vragen we ook aan mijn schoonbroer en mijn mama of ze peter en meter willen worden. Ben benieuwd naar hun reacties :)
- Zoon (mei 2014)
- Zoon voorzien voor Feb. '17
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 23 december 2016, 10:41

Oh klinkt wel wat eng Kimmie! Ik denk dat ik dadelijk van die tafel gesprongen was :wink:
Denk je dat meter en peter de vraag verwachten?
Doe inderdaad maar rustig aan met de feestjes, naar je eigen lichaam luisteren!
Fijn die proefdruk! Ik had dit ook gevraagd maar iets misgelopen waardoor ik het nu enkel in digitale versie maar heb gezien... Vind jij het noodzakelijk om al eens in het echt gezien te hebben? Ik wou dit graag, maar denk niet dat man daarvoor nog gaat willen rondrijden... :( ik heb alleen schrik dat er iets niet ok gaat zijn bij het afdrukken.
Geniet alvast van je welverdiende verlof! Het zal zo snel januari-februari zijn! :D

Ik ben ook blij! Straks is man 2 weken thuis en morgen ben ik 36 weken! Leukleuk! :D
Afbeelding[url]

Kimmie01
Berichten: 510
Lid geworden op: 27 december 2012, 11:37

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Kimmie01 » 23 december 2016, 13:05

Wel ja, wist niet goed wat ik moest doen en wou dan geen scene maken. Toen ze aan mijn rug moest beginnen als ik op mijn zij lag moest ze een handdoek gaan halen om mijn rug af te drogen van het zweet. Die zal ook wel gedacht hebben van amai wat krijgt die... :)
Mijn schoonbroer wordt dus peter. Heb 2 schoonbroers en de andere is al peter van mijn oudste dus denk wel dat de andere nu verwacht dat wij het aan hem vragen.
Mijn mama wordt dan meter en denk dat zij het totaal niet verwacht. Zij is al oma. Ben enig kind dus kan niemand langs mijne kant vragen. Heb mijn beste vriendin gevraagd als meter voor mijn oudste. Heb nog andere vriendinnen maar niet echt een hechte band genoeg waardoor ik 1 van hun zou vragen als meter. Dus mijn mama dan gekozen. En zij helpt mij veel, we kunnen altijd bij haar terecht, ze let al 3 dagen per week op de oudste en zorgt er ook heel goed voor alsof het haar eigen kind is dus vindt haar een goede keuze :) Denk wel dat ze emotioneel gaat zijn. En ja, ik ook dan want kan daar niet zo goed tegen :wink:

Ik heb het kaartje al int echt gezien want had een staaltje laten opsturen naar ons thuis. Nu wil ik het gewoon nog zien met de tekst op. De teksten hebben we mee afgegeven 2 weken terug dus nu ben ik wel curieus om het kaartje met de tekst te zien :) Gewoon om een idee te krijgen en of de tekst er goed op past.

Wel super dat je de 36 weken nog gehaald hebt he! Had het niet gedacht toen je paar weken terug zei dat je een week in het ziekenhuis moest blijven, maar kijk... :) Nu hopen dat ze nog effe wilt blijven zitten tot na nieuwjaar he :)

Voor de rest aan iedereen hier, fijne feestdagen! Geniet ervan en van de babytje(s) in de buik. En voor degene die bijna moeten bevallen, doet dat goed! Ik ben benieuwd naar de verhalen.
Sowieso kom ik tijdens mijn verlof nog regelmatig kijken hoor :)
- Zoon (mei 2014)
- Zoon voorzien voor Feb. '17
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 gasten