Bevallen in oktober 2010

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 20 maart 2010, 18:31

Hoi hoi!

Dan kan het heel goed zijn dat je rugpijn hierdoor komt hoor!

Ja ja die steken komen heel waarschijnlijk van je spieren die wat uitrekken en van je baarmoeder. Ik had in het begin last in mijn liezen, dan is dit even gestopt en nu begint dit opnieuw. Tja ons nargaaltjes hebben plaats nodig he :D

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 20 maart 2010, 19:09

Ge zou nochtans denken dat ze met die amper 3cm toch plaats genoeg zouden hebben he :wink:

Neenee, dat die "nargaaltjes" van ons maar flink groeien he! :)

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 20 maart 2010, 19:13

:lol: de mijne is voorbij de 6 cm dus dat is voor hem/haar al wat krap geworden :wink: daarmee dat hij/zij mama laat afzien in haar spieren :D

Zeker zeker ons nargaaltjes moeten groot en sterk worden!!!! 8)

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 21 maart 2010, 13:50

Hey jufnel, ik heb ook rare rugpijn maar veel hoger, en aan de linkerkant??? Ik heb het gevraagd aan de vroedvrouw en ze zei me dat dat normaal is... dus tja, mijn ventje kan gelukkig goed masseren en niets is hem te veel, ik heb het vooral als ik lang heb stilgezeten, op mijn werk moet ik de ganse dag zitten achter mijne buro..dus ik ga mijn plezier nog hebben ermee.
Ook had ik aan de vroedvrouw gevraagd dat ik sinds een dikke week soms echt geel verlies heb, zou ook normaal zijn, maar mocht niet slecht ruiken. Dus maar mijn inlegkruisje ne keer extra vervangen zeker?? Ik dacht ook aan één of andere infectie, maar tja... ik weet het allemaal niet. We zullen het maar niet in ons koppeke steken zeker?
Ben echt aan het aftellen naar 7 april, EINDELIJK weer een echo, en dan ben ik 12 weken. Lijkt nog zoolang maar zal ook wel snel weer daar zijn, effe doorbijten zeker...
Wanneer hebben jullie nog een echo?

groetjes en fijne zondag nog x

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 21 maart 2010, 16:51

Hey Esa, ja volgens mijn gyn kan dat geelverlies geen kwaad. 't Wisselt echt af bij mij.
En waarvan zou die hogere rugpijn dan komen??

Ik mag 29/3 (op 10w) nog eens terug voor een echo.

Vandaag weer mindere dag. Voel weer helemaal niks meer. Geen steekje, geen krampje, niks...

Hebben jullie ook van die dagen dat er niks te merken is??

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 21 maart 2010, 18:15

Hoi hoi meiden!

Geel en wit verlies is op zich wel 'normaal' tenzij het inderdaad een abnormale geur zou hebben, dan moet je toch wel je gynaecoloog contacteren.

Jufnel: ik heb 29/3 ook een echo :D dan ben ik 14 weken ver. We zullen samen aftellen en duimen :wink: Ik had ook dagen waar ik dacht dat ik niet meer zwanger was omdat ik geen symptomen had en zie ik ben toch nog altijd zwanger he :D De symptomen hangen echt af van dag tot dag. Als ik zie hoe ik op bepaalde dagen kotsmisselijk ben terwijl ik op andere dagen mijn gewone eetlust heb. Het menselijk lichaam zit heel raar in mekaar :wink: Ik duim alvast voor een mooie echo en als je geluk hebt ga je hem/haar misschien wel zien shaken :D

Esa: leuk he zo'n ventje die goed kan masseren :wink: 7/4 zal er heel snel zijn, je gaat zien! Heb je geen tussentijdse echo meer gehad? Dat is wel lastig he... Maar nog eventjes doorbijten en je ziet je nargaaltje weer op het scherm :D

noa07
Berichten: 192
Lid geworden op: 10 november 2009, 15:12

Bericht door noa07 » 21 maart 2010, 19:37

Hoi iedereen!

Ja jufnel, ik voel eigenlijk meestal bitter weinig. Maar sinds de vorige echo (vorige week woensdag) ben ik er toch wat geruster in. Alhoewel ik ook nog mijn momenten van twijfels heb. Maar 25/3 mag ik al voor een volgende echo (op 11 weken), dus daar kijk ik erg naar uit!

De enigste symtomen die ik heb zijn soms een 'zwaar gevoel' in onderbuik, vaker plassen en soms een rare smaak in mond. Maar ik heb echt weinig last. Mss moet ik toch een beetje hopen op wat rugpijn, zodat ik mijn ventje een reden geef om me wat te masseren :)

Esa, moest je het té lang vinden voor een volgende echo kan je steeds nog een tussentijdse laten doen hé? Mijn gyn drukte me op het hart te bellen voor een afspraak als ik ongerust bent. Het kan maar zo eenvoudig zijn om je gerust te stellen. Maar heb me toch ook voorgenomen om dat niet meer te doen, tenzij er écht reden is tot ongerustheid. Ik wil nu echt een beetje leren genieten.

Liefs

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 22 maart 2010, 10:04

Noa07, Cassyke, bedankt om me een beetje gerust te stellen.
Vandaag ook weer bitter weinig te merken. :?

Als ik al iets voel in mijn buik dan zijn 't mijn darmen. Er zit veeeeeeeeeeel lucht in :oops:

Cassyke, samen aftellen, graag!!
Noa07, jij kan deze week al! Super!
Hoe ver ga je dan zijn?

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 22 maart 2010, 11:27

Hallo dames

... wil mijn misselijkheid graag aan jullie doorgeven...
Ben eingelijk continu misselijk, met pieken in voormiddag en avond...

Denk dat ik eens ga bellen met de huisdokter ivm mijn rugpijn. Misschien is het van mijn darmen? Ik weet klinkt raar, maar misschien is het een soort van uitstralingspijn??

groetjes en genieten maar zou ik zeggen :? :)

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 22 maart 2010, 11:35

Hoi hoi iedereen!

Esa, dat zou goed kunnen hoor dat het uitstralingspijnen zijn van je darmen. Dat continu misselijk zijn ken ik maar al te goed! :shock: Ik neem Primperan siroop als het echt niet meer gaat. Normaal kan je dit wel zonder voorschrift krijgen (ze vragen wel of het op advies is van de dokter en of het voor kinderen is want dan is een voorschrift noodzakelijk).

Jufnel, lucht in de darmen heb ik ook wel vaak :? Sommige vrouwen hebben gewoon heel weinig symptomen hoor, ik zou me nog niet direct ongerust maken.

Noa7, veel succes met je echo deze week! Het komt dichterbij he :D

Hier heb ik nog steeds een serieuze valling. Af en toe nog misselijk en overgeven maar toch in mindere mate dan een paar weken geleden! Geen bloed meer gehad en hopelijk blijft het zo! Nu is het aftellen tot volgende maandag om ons foempeke opnieuw te kunnen bewonderen :D

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 22 maart 2010, 12:10

Hallo

Ah primperan, dat ga ik eens navragen, bedankt!Cassyke, hopelijk geen bloed meer tot einde van de zwangerschap, zou mooi zijn.

Noa07, veel succes met je echo deze week, ik ga proberen om te wachten tot week 12...Nog 2,5 week.

Jufnel, heb al van verschillende vriendinnen gehoord dat ze enkel moe waren (met vlagen) voor rest niets en zwangerschap én bevalling waren héél goed meegevallen, dus no worries.

Cassyke
Berichten: 2048
Lid geworden op: 1 oktober 2009, 13:19

Bericht door Cassyke » 22 maart 2010, 12:25

Dat hoop ik ook amaai! Of ze moeten een oorzaak vinden dat geen kwaad kan. Maar zo in de onwetendheid leven... brrr dat is echt niet te doen!

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 22 maart 2010, 17:50

Vandaag zijn ze terug :) ik kan weer lachen en heb een productief dagje achter de rug. Dus geen verveling.

én kreeg het nieuws dat mijn goede vriendin zwanger is voor eind november. :D Jeej, samen zwanger!!

Esa, ik heb dat ook al gelezen dat je van je darmen rugpijn kan hebben maar je kan 't voor alle zekerheid beter maar es navragen he.

esa
Berichten: 302
Lid geworden op: 9 januari 2010, 18:11

Bericht door esa » 23 maart 2010, 11:10

Hey dames

Alles in orde? Mijn misselijkheid is beter vandaag :D

Jufnel, noa07, zouden we ook niet schrijven bij topic bevallen in najaar 2010? Daar zijn we meer geconcentreerd? Wat denken jullie? Lijkt me wel leuk?

Als ik me niet vergis, schrijft cassyke ook daarbij.
Zo hoeft zij één topic minder in de gaten te houden :wink:

groetjes

jufnel
Berichten: 1052
Lid geworden op: 21 maart 2009, 22:59

Bericht door jufnel » 23 maart 2010, 11:36

Doen! START! :D

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 59 gasten