Hé zeg, ik heb het hier verschrikkelijk lastig!!!! Even een giga klaagbericht dus, heb de indruk dat dat hier stijgt in frequentie naarmate de tijd vordert...

Is nu dag 3 dat ik echt ongelofelijk extreem veel last heb van mijn hormonen! Gisteren waren mijn ouders nog hier, want vader moest nog iets aan de elektriciteit oplossen en moeder heeft de kleerkast van baby gekuist enzo (vieze kantoorkast die we omgebouwd hebben, beetje smetvrees ook de laatste dagen...

) Mijn moeder zei dus gisteren nog: "als ge nestdrang krijgt, dan gaat het niet lang meer duren" en ik domweg: "ooh maar dat heb ik al gehad rond 20w ofzo, geen last van!" Terwijl ik er dus eigenlijk middenin zat maar had het zelf niet door
Al 2 dagen boel aan't maken met echtgenoot, omdat hij mij verwaarloost en niet attent en lief en begripvol genoeg is (kan het nog hormonaler???

)
Vandaag alweer de hele dag bezig geweest: babybed is gemaakt, baby's kleerkast ligt op orde, wasdraad hangt omhoog in de tuin, wasmachine is maxicosi-overtrekken enz aan't wassen, handdoeken, slabbetjes, beddengoed, tetradoeken,... allemaal op hun plaats, babykleren zijn ingepakt voor de kliniek, bekken voelt ondertussen verbrijzeld aan

, heb zelfs geprobeerd wat ik op gitaar kan spelen als de baby niet wil slapen, en daar moet je dan natuurlijk van wenen, ik kom écht onozel van mijzelf.
Ben op een week tijd 2kg bijgekomen, na een periode mooi gelijk te zijn gebleven, nog 200g en ik weeg 90kg, da's echt wel een zware drempel in mijn hoofd! Maar 't is natuurlijk een illusie om te denken dat ik op 4 weken tijd géén 200g meer ga bijkomen...

Heb nu ook echt wel olifantenpoten, mijn benen voelen aan als de benen van al die mensen waarbij ik al dauerbinden of TED-kousen ("windels" of "steunkousen" dus

) aangedaan heb in 't ziekenhuis op stage. Mijn bekken gaat precies uit de kom schieten ofzo, of schiet precies écht uit de kom. 's Nachts als ik mij draai klakt dat dan altijd weer terug op zijn plaats (gelukkig maar...). Eén dezer ga ik er echt eens doorschieten 's nachts en op de grond liggen...
Bon, ik wil appeltaart, ik ga appeltaart halen, die bakker kan er maar beter voor zorgen dat hij appeltaart heeft...
Hoop dat mijn man mijn boodschap begrepen heeft en gewoon heel erg lief doet vandaag of 't gaat niet goed komen...
Hoe gaat het hier met jullie ondertussen?