Mimimosa, hier is het omgekeerde, ik loop de hele tijd met de baby in mijn armen rond (dag en nacht) dus ik ben al eens blij als kraamhulp/mijn man ze eens overpakt
Maar de babyblues komt veel voor inderdaad, heeft te maken met je hormonendip na de bevalling. Hier begint dat nu te beteren na 4 weken, maar soms krijg ik nog de tranen in mijn ogen hoor
Aftellen Zitav! gelukkig is je ander kindje terug thuis
Hier is het vandaag ook alweer 4 weken geleden dat ik ben bevallen. De tijd vliegt amai, ook al voelt het op sommige dagen niet zo. Dus ze is een nachtje opgenomen geweest voor dat probleem aan haar strottenhoofd en de week nadien moesten we terug bij de pediater op controle. Daar was ze weer helemaal goedgekeurd, al had ze die ochtend weer zoiets raars gedaan. Dan verslikt ze haar precies en lijkt te "stikken" en dan is haar piepende ademhaling superhard.
Gelukkig hebben we het eens kunnen filmen en mocht ik het naar de pediater mailen, die zei dat ze reflux vermoedde.
Verder opvolgen en dan binnen paar weken een PH-meting doen...
Op het einde van de week kreeg ik meer en meer een lastige baby, bijna niet slapen, veel meer van die voorvallen van dat verslikken. De vroedvrouw, verpleegkundige van kind en gezin en onze kraamhulp zeiden ook allemaal dat het op (verborgen) reflux leek. Dus bij de pediater hier in de buurt een afspraak gemaakt (want elke keer naar het ziekenhuis zag ik niet meer zitten, 40min enkele rit...) En die heeft ook haar onderzocht en filmpjes bekeken en meteen Omeprazole opgestart als proefperiode. En dan na 2 weken zien hoe het gaat en dan kunnen we nog altijd zo'n PH-meting doen.
We zijn daar zaterdag mee gestart en dat heeft even tijd nodig om te kunnen werken maar ik ben blij dat we dat gedaan hebben want het wordt elke dag slechter

Nu slaapt ze eindelijk maar alweer is ze de ganse nacht aan het kreunen, slaapt niet echt, als je haar neerlegt begint ze te huilen en slikken.. Ik hoop dat we op het einde van deze week een Baby hebben die haar beter voelt want mijn hart breekt

Mijn man en ik slapen dus apart zodat we elk eens 4 uur kunnen slapen.
Binnen een half uurtje ga ik ook naar de osteopaat, hopelijk doet dat iets voor haar.
Verder hadden we vorige week de hoortest bij kind en gezin en dat was allemaal goed. En overmorgen moeten we op consultatie bij de arts van kind en gezin, wel drukke planning