Bevallen april 2015!

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 2 april 2015, 20:09

Een hele dikke proficiat Tammie. Geniet er maar volop van!

Awel Sofie ik heb het me vanmorgen ook afgevraagd, als ik nu moet bevallen amai merci :P
Hoe was het bij de gyn?

Groetjes Missy x

Fieke1407
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 januari 2014, 10:00

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door Fieke1407 » 2 april 2015, 21:12

Dikke proficiat Tammie !!! Genieten genieten genieten :D
Net terug van gyn ...3cm ontsluiting, en ons ventje is 3,7kg en 50cm ...perfect zou ik zeggen. Ooooooh ik hoop zo hard op een paasboeleke !!!
Gr Sofie x

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 3 april 2015, 8:31

Dat ziet er allemaal super uit Sofie! :D
Dan hoop ik voor jou mee op een paasboeleke ;)

Hier alles nog steeds zeer rustig, geen harde buiken meer. Wel soms van die krampen in de onderbuik...
Ik denk dat het nog ni voor direct gaat zijn. Maar ik kan me vergissen e!!!

Groetjes Missy x

Fieke1407
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 januari 2014, 10:00

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door Fieke1407 » 3 april 2015, 19:30

Je weet dat niet hee Missy ...wie weet, het schiet vannacht misschien volop in gang bij jou ...en ik waggel misschien nog 2 weken rond :roll:
Vannacht heb ik 2u aan een stuk om de 10min pijnlijke harde buiken gehad en dan ben ik gewoon knal in slaap gevallen ...showventje zenne in mijn buik, alsmaar doen alsof de deugniet :D

Hang in there, Sofie x

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 6 april 2015, 8:50

Heyla,

En Sofie? Bij jou al schot in de zaak?
Mensen rondom ons beginnen nu wel ongeduldig te worden, krijg sms'jes of telefoons en als we wat te lang wachten met terug te sturen dan denken ze dat het zover is :P
Ik waggel nog maar wat verder...heb nu de verkoudheid van mijn man overgekregen dus eigenlijk mag Pruts nog een paar dagen wachten! :)

Groetjes Missy x

Fieke1407
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 januari 2014, 10:00

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door Fieke1407 » 6 april 2015, 10:37

Nog geen verandering hier :(
Ik ben het nu echt echt echt beu en eigenlijk heb ik nog 3 dagen te gaan tot de uitgerekende datum, dus wie weet loop ik nog meer dan een week rond of langer ...
Ik heb wel nog steeds veel pijnlijke harde buiken, maar het breekt niet echt door. Gisteren hele dag thuisgebleven en ik heb me zo hard verveeld. Mijn man gaat straks lopen, ik denk dat ik eens meega en een km of 2 ga wandelen op het recreatiedomein waar hij loopt ...wie weet helpt het :)
Hier ook veel sms'jes en berichtjes op Facebook hoe het is en mijn mama belt me sowieso 2x per dag :D Wel leuk dat iedereen zo hard meeleeft!
Gr, Sofie x

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 6 april 2015, 12:09

Tis idd ni leuk e dat wachten...en zo kort op de uitgerekende datum doe je zowiezo ni anders dan wachten, wachten en nog eens wachten!
Hier nog 9 dagen.

Gisteren heb ik mij in de tuin gesmeten om hem zomer klaar te hebben...met het gedacht 'tzal nu wel gaan gebeuren' maar niets e! :P
Hopelijk heeft de wandeling meer succes bij jou!!

Ik vind het ook enorm lief van de mensen dat ze er zo mee bezig zijn. :)
Het enige kleine minpunt vind ik mensen die zouden zien hoelang het nog zal duren.
Gisteren eerst de vriendin van mijn beste vriend: oh zoals ik jou nog zie rondhuppelen zal het nog niet voor de eerste week zijn.
En dan daarna 1 van de meters: ja, ik zie het in je gezicht...tzal voor vannacht of morgen zijn!
2 verschillende voorspellingen op 1 dag :P

Geniet van je wandeling en wie weet e! ;)

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 8 april 2015, 22:07

Hallo allemaal,

Wij zijn vanmorgen fiere ouders geworden van Daan!
23.30u water gebroken en iets na middernacht binnen gegaan op materniteit. Weeën kwamen al direct om de 2 minuten vanaf het eerste moment!
Onhoudbaar van de pijn en vermoeidheid (in slaap vallen tussen de weeen) en met 5cm opening epidurale gevraagd...en raar maar waar na de epidurale te steken plots 10cm opening en direct beginnen persen. Om 7.13u is ons zoontje dan ter wereld gekomen!!!

Tis een enorme flinke. Is direct beginnen drinken aan de borst en heeft nog maar 1 keer echt gehuilt en dat omdat hij honger had. we zijn zo blij!!!
Hoe gaat het hier nog met iedereen?
En Sofie bevallen?

Vele groetjes
Missy en Daan x

Fieke1407
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 januari 2014, 10:00

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door Fieke1407 » 9 april 2015, 9:27

Hey Missy, dikke proficiat!!! Hier was de geboorte van kleine Jack ook een sprintje ipv een marathon. Hij is geboren op di 7apr om 23u30. Binnengegaan om 18u met direct weeen om de 2min en ik had rond 22u 6cm, ook epidurale gevraagd want ik begon de gang bij elkaar te roepen :-) en dan zat ik ook snel op 10cm...een uur moeten persen, uiteindelijk is hij geboren met een knip voor de mama, de zuignap en een vroedvrouw op mama haar buik :-( hij bleef een beetje steken op het laatste en plots moest hij er heel snel uit omdat er ruis op zijn hartje kwam. Maar eind goed al goed :-)
Geniet met volle teugen van Daan !!!
Groetjes, Sofie en kleine Jack x

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 10 april 2015, 4:52

Jij ook een enorme proficiat Sofie!!!
Amai wat gelijken onze verhalen op elkaar...en dan maar op een paar uur verschil geboren!

Geniet maar met volle teugen :D het is gewoon fantastisch!!!

Groetjes Melissa

Wollow
Berichten: 504
Lid geworden op: 31 januari 2012, 9:22

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door Wollow » 12 april 2015, 22:57

Proficiat aan jullie allemaal, Tammie, Sofie, Melissa

Welkom aan alle nieuwe wondertjes!!!
Bij iedereen toch wel min of meer vlotte bevallingen lees ik, super om te lezen en geniet er met volle teugen van.

Onze ventjes doen het goed, het was verschrikkelijk druk en chaotisch de eerste dagen thuis maar we hebben ons ritme gevonden. Ze zijn nu drie weken en alles gaat goed. Voor Achiel een moeilijk start wat betreft eten maar intussen loopt het beter. Ze zijn ook goed bijgekomen.
Mijn herstel na de keizersnede valt goed mee, ik ben wel nog erg moe. Het is gewoon moeilijk om tussendoor dutjes te doen of bij te slapen.

Ik probeer zoveel mogelijk mee te lezen als onze twee meneertjes slapen :-)

Geniet zoveel je kan!
30j, start 2010, 9 IUI Jette, ICSI 1 - 1 eicel = dochter (2013), ICSI 2 - verse tp - vroege MK
ISCI 2.1. zwanger - eeneiige tweeling

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 15 april 2015, 8:40

Heyla,

Wollow, hier ook een moeilijke start qua eten.
Na 1.30u borstvoeding had Daan nog steeds niet genoeg. Hij begon dan hysterisch te zoeken en huilen...
We zijn dan achter een afkolfsysteem geweest en ik had in een half uur maar 20ml.
Gisterenavond naar de kraam afdeling gebeld voor raad (ervoor wel al een staal nan pro 1 gaan halen) en ik geef idd te weinig melk. Dus vanaf nu een half uur borstvoeding en 60ml flessen voeding. Tot hiertoe lijkt dit te lukken. Gelukkig!

Geniet allemaal maar van jullie wondertjes!
Groetjes Missy

Fieke1407
Berichten: 117
Lid geworden op: 13 januari 2014, 10:00

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door Fieke1407 » 16 april 2015, 20:46

Hey hey, hier nu eens even tijd om mee te lezen en nog eens te reageren. Ik mag eigenlijk niet klagen, ons ventje is rustig, maar toch lijkt een dag te kort om alles gedaan te krijgen...
Hier geen borstvoeding maar flesjes en dat loopt voorlopig goed...sinds vandaag wel al overgeschakeld van 60cc naar 90cc. Tis een goed eterke :-) en het feit dat ik terug mezelf ben qua eetlust en niet meer zoveel eet als mijn man bewijst dat nog maar eens :-)
Af en toe heeft hij wel last van krampen en die huiluurtjes zijn echt vreselijk ...brullen en schreeuwen en je kan hem met niks troosten. Gisteren ging het pas over met een ferme kaka pamper ...
Zo zielig :-(

Gr Sofie x

missy1988
Berichten: 117
Lid geworden op: 7 februari 2014, 15:15

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door missy1988 » 29 april 2015, 13:17

Hey
Ik kom nog eens even piepen! Hoe gaat het nu met jullie?

Hier zitten we ook met een enorme eter. Gisteren had hij ook enorm last van krampjes (ben dan achter iets geweest naar de apotheker) en vandaag is het al stukken beter!
Vannacht heeft hij al bijna 6u doorgeslapen! Me happy. :D

Sofie, ik kan je daar in volgen dat een dag precies te kort is, ookal is Daan eigenlijk enorm flink...het is allemaal wat zoeken op het begin e ;)

Geniet allemaal van jullie kleine wondertjes
Groetjes Missy

Tammie
Berichten: 355
Lid geworden op: 3 november 2010, 11:54

Re: Bevallen april 2015!

Bericht door Tammie » 29 april 2015, 14:17

hoi,

ik kom ook vlug nog es piepen. wat kan het toch druk zijn hé en zeker al met 2 kids :)
hier doet de jongste het goed, maar laatste dagen meer ongemakkelijk, gisteren zei dokter van kind en gezin dat ik beter met een variabele speen begin. anders drinkt hij met een 2-speentje (zijn avent flessen), maar heel op zijn gemakje en misschien te veel lucht aan het binnenkrijgen...kweet het niet goed, hoop dat het niet verergert, want oudste kindje hadden we daar ook miserie mee en vorm van reflux dan. tips zijn welkom!
ondertussen al een maandje oud! hij was zo rustig en nu plots... hopelijk is het maar tijdelijk.
hopelijk met jullie en de kiddies alles oké!
goed hé missy!
stel het goed allemaal

grtjs

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot] en 10 gasten