Stress door het werk

Plaats reactie
Lientje1706
Berichten: 10
Lid geworden op: 8 december 2014, 10:45

Stress door het werk

Bericht door Lientje1706 » 5 januari 2015, 21:01

Meiden

Op mijn werk is het echt geen lachertje. Ik word continu onder druk,gezet dat de cijfers tegenvallen en beter moeten. Ik moet vaak werken in vestigingen die veel verder van mijn woonplaats liggen (50 min enkele rit). Ik moet eerstdaags naar hr om te bespreken waarom ik voor kerstverlichting paar weken afwezig was wegens ziekte... Het was vandaag mijn eerste dag na mijn verlof en ben alweer huilend thuis gekomen. Ik heb zo'n schrik dat al die stress negatieve invloed zal hebben op mijn zwangerschap (nu 16 weken). Vorige keer is mijn water ook gebroken op 31 weken en erna 2 keer miskraam. Omdat ik niet onder risicoberoep val kan ik pas stoppen 6 weken vooraf (ten vroegste begin mei dus), maar ik vrees dat ik dit echt niet mentaal ga volhouden. Pff, was ik nu niet zwanger ik nam onmiddellijk ontslag. Voel mij in het nauw gedreven en ben zo bang.
Mama van een flinke zoon en van 3 sterretjes. Nu in blijde verwachting van een nieuw klein wondertje

E-ke84
Berichten: 496
Lid geworden op: 13 juli 2011, 18:28

Re: Stress door het werk

Bericht door E-ke84 » 6 januari 2015, 16:49

Hallo!

Ik kan natuurlijk niet zeggen wat je wel of niet moet doen natuurlijk maar als je het gevoel hebt dat je er onderdoor zult gaan, zou ik wel even naar de huisdokter gaan ermee.
Geen enkele job is dat waard in mijn ogen. Jijzelf (en je baby) zijn belangrijkst hé.

In ieder geval is huilend thuiskomen na één dag werk niet echt het meest gezonde.

Veel succes alvast en laat eens weten wat je beslist!
6 ICSI en 2 prachtige zonen (januari 2013 en augustus 2016)! Ons gezin is compleet.

Lientje1706
Berichten: 10
Lid geworden op: 8 december 2014, 10:45

Re: Stress door het werk

Bericht door Lientje1706 » 6 januari 2015, 21:28

Hallo

Geen enkele job is idd het waard om erdoor je kind te verliezen. Ik heb ook al gedacht aan de huisarts maar deze is 3 weken met verlof. Donderdag moet ik opgestreken bij personeelsdienst ivm mijn afwezigheden in december (ben paar weken thuis geweest met extreme misselijkheid). Straks krijg ik nog mijnenthalve. Pfff
Hopelijk niet want is niet eenvoudig om werk te vinden als je zwanger bent.

Groetjes
Mama van een flinke zoon en van 3 sterretjes. Nu in blijde verwachting van een nieuw klein wondertje

CantWaitToMeetYou
Berichten: 56
Lid geworden op: 22 november 2015, 14:27

Re: Stress door het werk

Bericht door CantWaitToMeetYou » 29 november 2015, 13:42

Hoi Lientje,


Hopelijk heb je een oplossing kunnen vinden voor je stress op het werk en heb je nu je prachtig kindje!
Stop pil Jul 14
Sept 2015- April 2016: 5 IUI's
Jul 16: IVF, 14 eicellen, 10 bevr., 5 embryo's, 1 terugplaatsing en 4 cryo's, niet zwanger
Okt 16: terugplaatsing 2 cryo's --> zwanger!! Kindje verwacht Juli 2017
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten