Bevallen augustus/september 2015

Plaats reactie
Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Wies » 13 januari 2015, 12:51

Hoi,

even een onderwerp aan maken voor deze maanden. Ik zag dat het gestopt was bij juli.

Zelf weet ik mijn verwachte bevallingsdatum nog niet, maar als ik wat op internet kijk, is dit vermoedelijk 1 september. Ocharme het arme schaap zal jarig zijn op de eerste schooldag :-)

Nu donderdag eerst echo. Heel erg benieuwd, maar ook bang. ik denk nog steeds dat er iets zal misgaan. Maar ik denk dat de meeste onder jullie wel dit gevoel hebben. Ik hoop dat ik gauw mag genieten van mijn zwangerschap.

Ook al twee dagen buikpijn. Ik vermoed dat mijn darmen een nieuwe plaats aan het zoeken zijn en de verklevingen die ik heb dankzij mijn operaties zullen er ook niet op helpen denk ik. Hopelijk is de buikpijn gauw over en is het idd wat ik denk.

dikke knuf en veel succes aan iedereen.
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

Soefke_88
Berichten: 57
Lid geworden op: 6 januari 2015, 16:11

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Soefke_88 » 13 januari 2015, 18:03

Hey Wies!


Ik ben ook pril zwanger (5 weken) en mag volgende week voor echo... Spannend allemaal hé!
Veel succes, komt wel goed hoor!


Groetjes
IUI 1 : neg.
ICSI 1 : zwanger!
ICSI 2 : negatief, geen cryo's
ICSI 3 : negatief, geen cryo's
ICSI 4: start januari 2018 ~even rust!

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door monalena » 14 januari 2015, 21:40

Hallo dames,

Beiden proficiat!

Ook hier eentje zwanger voor 17 september. Al durf ik nog niet superblij zijn.
Hcg gestegen van vorige week woensdag 70 naar gisteren 400.
volgende week dinsdag moet ik terug een bloedafname laten doen voor te zien of het dan ook goed stijgt.
En echt zeker zijn we dan weer pas als we een hartje zien kloppen en als nadien de 12weken echo goed is.
En uiteraard ook afhankelijk van de uitslag van genetica die zal zeggen of de spierziekte van mijn schoonvader erfelijk zou kunnen zijn.
Hier het 2e kindje, na al die behandelingen toch spontaan zwanger.

Wies heb jij ook al een bepaald parcours afgelegd?

groetjes
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Wies » 14 januari 2015, 21:52

Hoi monalena,

Wij zijn ook nog voorzichtig, hebben al zoveel teleurstellingen achter de rug dat we het nu nog niet goed durven geloven.

Super dat je toch spontaan zwanger bent geworden!

Wij zijn ergens in november 2012 in de mmm terechtgekomen, na maar een paar maand gewoon proberen. Ik heb in het verleden een endometriosecyste gehad links en mijn cyclus deed maar vreemd, dus relatief vlug om clomid overgestapt, dan ovulatie inductie met menopur, dan iui , maar de vierde poging moeten stopzetten wegens vocht in linkereileider. Die is dan verwijderd geweest. Dan gestart met ivf omdat ik bij iui toch altijd te veel eitjes aanmaakte en het zonde was die weg te prikken voor niks. Bij eerste ivf bleek ik dan weer een endo-cyste rechts te hebben. Toch doorgedaan zonder succes. Omdat mijn linkereierstok nooit eitjes aanmaakte heb ik dan gevraagd om eerst nog twee keer te stimuleren zodat ik een reserve in de diepvries had voor moest rechts na mijn operatie ook niet meer mee willen. En nu dus zwanger van 1ste cryo na operatie (en drie maanden zoladex). Voila ons verhaal in een notedop :-)
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

Soefke_88
Berichten: 57
Lid geworden op: 6 januari 2015, 16:11

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Soefke_88 » 16 januari 2015, 19:16

Hallo Monalena!
Dikke proficiat met je zwangerschap. Echt een wondertje als het dan toch spontaan gekomen is... Ik mag volgende week donderdag voor de eerste echo. Ben echt bang dat het niet goed gaat, maar we kunnen niets meer doen dan afwachten hé...
Wanneer mag jij vr echo?

Wies,
Hoe was je echo gisteren?


Groetjes,
Soefke
IUI 1 : neg.
ICSI 1 : zwanger!
ICSI 2 : negatief, geen cryo's
ICSI 3 : negatief, geen cryo's
ICSI 4: start januari 2018 ~even rust!

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door monalena » 16 januari 2015, 20:36

Soefke, idd een wondertje, maar ben er toch ook van overtuigd dat de veranderde werkomgeving van mijn man bij ons misschien de grootste invloed heeft gehad. Het kan (in mijn ogen) niet louter toeval zijn dat we net na hij iets meer als 3 maanden van job is veranderd plots zwanger zijn (en het tot nu toe al verloopt zoals het moet).
Ik heb helaas nog geen afspraak voor een echo, ik moet volgende week dinsdag dan een nieuwe bloedafname laten doen en ik vermoed dat ze mij dan een afspraak gaan geven.
Voor jou aftellen naar donderdag!

Wies, een endometriosecyste wat is dat juist? Het woord zegt het misschien een beetje zelf, zijn dat bloedingen die in de vorm van een cyste zich in de eileider zetten?
Amai wat een parcours, maar je hebt dan wel nog verschillende cryo's in de diepvries?
Is jour rechtereileider na de operatie in orde gekomen?

Hier vraagt mijn man constant hoe ik me voel, is best wel lief. Ik heb alleen wat last humeurswisselingen, kan dit ook van de utrogestan komen of hebben jullie daar ook last van?
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Wies » 16 januari 2015, 22:19

Verandering van omgevinf/situatie kan zeker invloed hebben.

Een endo-cyste is idd ongeveer wat je zegt. Mijn rechtereileierstok lijkt de operatie mooi doorstaan te hebben en bij de laatste stimulatie had ik zelf een eitje links, hoewel die bijna volledig ingekapseld zit in littekenweefsel! We hebben nog 4 cryo's in de diepvries. Drie van dag drie en eentje van dag 5, hopelijk kunnen we die dan later gebruiken voor een brusje!

Echo gisteren was goed! Garnaaltje had goede grootte en hartje klopte ook. Al moet ik toegeven dat ik zelf niet veel in de echo zag, dus het voelt nog altijd wat vreemd. Het was uiteindelijk ook niet mijn gewone gynae die het deed, wegens familiale omstandigheden moest iemand anders voor haar inspringen die niet zo goed van alles op de hoogte was, dus dat was wel jammer.

Ik merk dat ik vooral minder verdraagzaam ben en minder geduld he dan anders, maar de vermoeidheid zal daar ook wel een rol in spelen :-)
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

Soefke_88
Berichten: 57
Lid geworden op: 6 januari 2015, 16:11

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Soefke_88 » 17 januari 2015, 8:43

Super Wies dat je goede echo had! Is toch al een geruststelling hé! Hier nog nt veel kwaaltjes, wat gespannen borsten maar dat komt en gaat... En moe ben ik vooral doordak erg slecht slaap... Te veel piekeren enzo... Eerst denk je: als ik maar zwanger word. Maar dan begint het eigenlijk pas.

Geniet maar dames!! Ik denk aan jullie!
IUI 1 : neg.
ICSI 1 : zwanger!
ICSI 2 : negatief, geen cryo's
ICSI 3 : negatief, geen cryo's
ICSI 4: start januari 2018 ~even rust!

Joka1985
Berichten: 23
Lid geworden op: 12 juli 2014, 22:35

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Joka1985 » 18 januari 2015, 12:27

Hallo dames,

Allereerst iedereen een dikke proficiat met jullie zwangerschap.

Ik ben heel blij dat iemand dit onderwerp heeft aangemaakt. Ik was altijd maar aan het meelezen bij juli :).
Net de 10 weken voorbij en vermoedelijke bevalling is voorzien tussen 10 en 15 augustus.

In Augustus een verse tp gekregen, maar helaas na 8 weken miskraam (missed abortortion). 2 curettage moeten doen, maar alles is goed gekomen.

November tp van een cryo en die is tot nu toe mooi blijven zitten en groeien.
28/1 mag ik terug naar gyn.

voor iedereen een hele mooie zwangerschap gewenst.

Groetjes

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Wies » 18 januari 2015, 18:17

Welkom joka!

Ik heb vandaag wat een angstdag dat het toch mis zal gaan. Heb verkleurde afscheiding, maar de utrogestan ging er deze ochtend niet zo vlot in. Ook niks van symptomen vandaag... maar heb de indruk dat dat in het weekend altijd wat beter meevalt...
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

Soefke_88
Berichten: 57
Lid geworden op: 6 januari 2015, 16:11

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Soefke_88 » 18 januari 2015, 19:08

Welkom Joka! En proficiat!

Ik herken je gevoel hoor, Wies! Gisteren ook volledig in paniek ( en eigenlijk nog steeds ) ; kvoel niets, maar had sowieso al weinig klachten... Heb al ùren zitten lezen op het net en blijkbaar kan dit echt wel voorkomen, en betekent het niet meteen het slechtste. En met je mooie echo zal het zeker goed zijn!! Heb jij anders veel kwalen?
IUI 1 : neg.
ICSI 1 : zwanger!
ICSI 2 : negatief, geen cryo's
ICSI 3 : negatief, geen cryo's
ICSI 4: start januari 2018 ~even rust!

evaken_q
Berichten: 9
Lid geworden op: 28 mei 2012, 0:26

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door evaken_q » 18 januari 2015, 21:24

Ik mag me sinds dit weekend ook aansluiten bij deze groep. Alles is nog erg pril en ook nog wat onzeker. Maar had vrijdag een positieve test. Zaterdag bloed laten prikken en vandaag bevestiging gekregen van de huisarts dat ik echt zwanger ben! :D
We zijn vorige maand opnieuw begonnen met inseminatie en de 2e poging is dus positief!

Volgens internet wordt het eind september..

Een enthousiaste maar toch voorzichtige groet!

Soefke_88
Berichten: 57
Lid geworden op: 6 januari 2015, 16:11

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Soefke_88 » 19 januari 2015, 6:32

Dikke proficiat Evaken! Spannende tijd hé nu... :-) geniet er maar van!
IUI 1 : neg.
ICSI 1 : zwanger!
ICSI 2 : negatief, geen cryo's
ICSI 3 : negatief, geen cryo's
ICSI 4: start januari 2018 ~even rust!

Lientjuh86
Berichten: 52
Lid geworden op: 7 oktober 2013, 12:41

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Lientjuh86 » 19 januari 2015, 8:03

Dag dames, ook ik sluit me aan met mijn prille zwangerschap van bijna 6 weken. Normaal hebben volgende week onze eerste echo.
Ik kijk er enorm naar uit!
28 jaar, verwijdering beide ovaria na Borderline tumor op 18 jarige leeftijd, sterke kinderwens maar niet mogelijk met eigen ingevroren materiaal, start eiceldonatie juni '14, eerste Tp 18/10/14 negatief, tp2 1/12/14 negatief, tp3 03/01/15....

Isabella***
Berichten: 228
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:36

Re: Bevallen augustus/september 2015

Bericht door Isabella*** » 19 januari 2015, 9:33

Dikke proficiat iedereen !!!!

Ik kom even piepen uit het juli-forum :wink:

Wies : Ik had rond die periode ook wat rozige afscheiding,en met menstruatie-achtige krampjes, dat heeft maar een paar minuten geduurd. Je hoeft je niet direct zorgen te maken.

Symptomen die opeens weg zijn is ook normaal, het kan zijn dat je een dag van niks last hebt en dan de volgende dag weer symptomen. In het weekend gaat het bij mij ook beter, waarschijnlijk omdat we dan minder gestresseerd zijn, want stress verslecht je symptomen.

Doe het rustig aan, en laat jullie maar eens goed in de watten leggen!

Ik wens jullie allemaal een zorgeloze zwangerschap!

Isabella
Trotse mama van 2 prachtige prinsjes

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 19 gasten