bevallen november 2015

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 1 maart 2016, 19:38

Hoe waren de resultaten?

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 2 maart 2016, 17:50

Suikertest was goed. Geen afwijkende waarden gevonden. We zijn goed voor een jaartje.

Vandaag eerste werkdag. Was wennen maar hij is voorbij gevlogen. Moet wel mijnen draai nog vinden zunne. Ma ja, da komt wel. Miste wel mijne kleinste vriend ma deed deugd om terug onder volk te zitten. En was nog zo leuk om de kids af te halen bij de onthaalmoeder. Zeker als de oudste komt aangelopen en zegt "mama, ik heb je gemist" smelt smelt

Hoe gaat het nog met jou en de kleine kapoen?
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 5 maart 2016, 14:13

Met mij alles goed. Al een maand terug aant werk. Net alsof ik nooit was weggeweest. Deze week wel enorme rugpijn.

Ferre stelt het heel goed in de creche.. lacht gewoon ALTIJD!! Da maakt mij gelukkig. 3w geleden gestart met patatjes na 1w gestopw. Vandaag trg begonnen. Ben benieuwd.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 7 maart 2016, 18:42

Hihi, ik vandaag dag 4 gewerkt. Woensdag gestart en precies of ik nooit ben weggeweest. Wist nog al mijn paswoorden en sneltoetsen zaten nog echt in mijn vingers. Zonde dat je dat gevoel van "even er tussenuit" zooooo snel kwijt bent
De dagen gaan nu nog veel sneller vooruit. Smorgens om 5u30 opstaan. S'avonds alles klaar leggen voor de volgende morgen en tegen 19u in de zetel ploffen. Meestal zie ik dan nog half uurtje iets op tv en val ik in slaap met mijn kleine kapoen in de armen. Hij is het al goed gewoon van s'avonds samen een dutje doen in de zetel. Vind het zalig en mss is het verwennen ma foert. Tis de laatste keer dak zo klein ventje heb en wil er ten volle van genieten
Patatjes gaan hier vrij goed. Al 1 op 2 keer eet hij genoeg om geen melk meer te moeten.
Morgen naar kinderarts voor spuitjes. Weeral 4 week. Verder. Benieuwd naar zijn gewicht
Groetjes
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 29 april 2016, 21:33

Jonges toch wat gaat de tijd snel. Matis is al 6 maanden. Eet flink patatjes en nu ook fruitpap gestart. Beetje later dan voorzien omdat hij ziek is geweest en hij een opstoot van reflux had. Vanavond heeft hij ook al een boterhammetje gegeten. Wit sneedje zonder korsten in melk gesopt. En tsmaakte zunne. Ligt van 18u 30 te knorren. Tegen 22u30 nog een flesje en we kunnen ook gaan slapen. Echt zalig deze leeftijd. En het wordt alleen maat beter en leuker. Echt fier op mijn 2 zonen.
Hoe gaat het met jullie? Ons topic is beetje verwaarloosd maar we hebben ons handen vol e. Is bij mij ook lang geleden dat ik eens kwam lezen.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 4 mei 2016, 20:49

Hier ook al 6maanden en waar is mijn babytje? 7kg940 en 68cm (vorige week bij ka 8kg en 69cm, lol)
Hij kan rollen als geen 1, speelt vrolijk met zijn speelgoed en ziet
ALLES!! Eet ook al flink groentenpap, fruitpap, aventoe koekje of korstje van brood. Hier is de laatste fles rond 19u en gaat dan naar bed tot we opstaan. Hij draait zich op zijn buik om te slapen en slaapt zo wel beter. Vorige week was hij ook ziek, nu al heel wa beter.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 5 mei 2016, 19:30

Wauw flinke man zeg. Matis kan nog niet helemaal alleen rollen. Hj heeft nog een mini tikje tegen zijn poep nodig.
Ondertussen wel 3de oorontsteking op 6 weken tijd. Dus terug antibiotica. Maagje weer helemaal overhoop. Reflux erger dus echt lastig ventje in huis.
Hij zal buisjes moeten hebben ma kinderarts wil het nog uitstellen tot september tenzij hij nu nog een 4 de krijgt. Dan doen we het wel nu. Dus weer uit ons ritme. Ma komt wel weer terug.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 12 mei 2016, 22:18

Oh, Ferre sluipt rond in huis:-) proud mommy!

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 16 mei 2016, 18:22

Wauw. Tis nen rappe. Matis rolt sedert gisteren van rug naar buik. Terug heeft hij nog een duwtje nodig
Hij heeft een longontsteking gehad. Dus nog steeds antibiotica en aërosol. Het stopt hier niet.
Een geluk bij ongeluk dat mijn ventje werkloos is en thuis voor de kleine kan zorgen. Zou anders ni weten hoe ik het zou moeten regelen met het werk. Hij is al bijna meer thuis geweest dan dat hij naar de onthaalmoeder is geweest.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 17 mei 2016, 11:11

Ocharme, zo ziekjes. Vrijdag moest Ferre 1malig voor ganse dag na creche ipv halve. Om 12u belden ze dat hij 38,7 had en dat ze perdolan gingen geven. Moest hem vanaf dan binnen de 4u gaan halen. Dan maar naar ha gegaan met het verlengde weekend vo de deur. Savonds had em 40gr. Het was volgens ha infectie van bovenste luchtwegen. Net als 3w geleden. Moest ab geven als em zondag nog koorts had. Gelukkig niet dus. Vandaag gwn ts na creche.

Wij zijn dit weekend verhuisd naar een huisje:-) deze zomer kan hij dan spelen in de tuin.. die zijn papa nu nog aant aanleggen is. Hopelijk tegn het goe weer hebben we dan gras;-)

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 17 mei 2016, 11:13

Ohja, gelukkig werkt mij sm half tijds. Dus kan Ferre bij ziekte toch naar daar. Al halve dag gebruik van gemaakt. Want toen em 3w geleden koorts had was ik thuis gebleven om naar dokter te gaan.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 17 mei 2016, 19:51

mja tis van bij de onthaalmoeder dat hij altijd maar ziek wordt
ze lopen daar allemaal te hoesten en te snotteren dus dan ist niet moeilijk hé
eerst had hij de griep van zijn broer overgepakt, dan nog een oorontsteking bovenop, weekje thuis
weekje bij onthaalmoeder, weer oorontsteking, weekje thuis
weekje bij onthaalmoeder, weer oorontsteking, weer weekje thuis, kort erop bronchitte die eigenlijk longontsteking geworden is omdat de dokter van wacht vond dat hij niks mankeerde :shock:
ze hoorde niks terwijl ik duidelijk zonder spellement hoorde dat hij aant piepen was
erg é
dus nu 2 weekjes thuis en dan hopelijk voldoende gesterkt om de microbekes te weren

leuk leuk huisje tuintje
wij hebben een vrij grote tuin maar die moet dringend wat baby/peutervriendelijker gemaakt worden
michiel weet al tot waar hij mag en daar houdt hij zich wel aan maar kleine matis,;;;; als hij volgende zomer kan stappen...
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 29 mei 2016, 10:01

amai amai amai, matis valt van de ene ziekte in de andere
na de griep, 3 oorontstekingen en een longontsteking dacht ik dat we het gehad hadden maar neen hoor
donderdag weer koorts... dacht direct aan oorontsteking omdat hij ni plat wou liggen
hervallen van longontsteking zou wel erg zijn aangezien hij nog steeds aan de aerosol hangt
ka zei dat het een kleine infectie was en gaf nog een extra siroop voor beter zijn eten te kunnen verteren, bovenop de medicatie voor de reflux die hij al kreeg
de dag nadien geen koorts meer maar hij was zooooo ongemakkelijk, heb alle rommel van medicijnen onmiddellijk gestopt
te is te denk ik dan en heb een beetje motilium gegeven om zijn maagje wat te kalmeren
deze morgen eerste keer in lange tijd zijn flesje goed uitgedronken zonder gehuil en zonder terug te geven
maar sedert gisteren nu wel diarree, grrr het stopt niet he
denk beetje van de plaag of helemaal ontregeld met al die medicamenten
hou nu wel in de gaten dat hij nog voldoende drinkt en goeie plaspampers heeft
deze morgen alles volgescheten, lakens en al, gezellig opstaan zo
benieuwd voor zijn patatjes straks

moest het toch efkes kwijt...
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 7 juni 2016, 21:05

Oei oei, ocharme Matisje.. ni leuk om je kleintje zo ziet. Hier blijft het bij snotjes en de luchtwegen.
De windpokken zitten in de creche. Hou mijn hart al vast.. want heb die zelf nog ni gehad.

Verzorg je kleine man maar goed met VEEEEL mama love.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 12 juni 2016, 8:13

Toch al paar weken zonder ziek te zijn. Wel terug verstopt neus la ca va nog
Zijn reflux blijft wel, we kunnen zelfs geen fruitpap meer geven, hij is daar der est van de dag heel ongemakkelijk van
Overgeschakeld op puddingskes van Nestlé. Mja als hij er beter mee is
Gisterenavond heeft hij soep met een boterham gegeten. Amai en met zoveel smaak.
De melk komt ook nog veel naar boven ma ja, hij is nog te kleine om zonder melk te zetten.
Al bij al doet hij het voorlopig wel vrij goed
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 69 gasten