bevallen november 2015

Plaats reactie
sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 23 november 2015, 9:24

Als niersteen ook zo pijnlijk is als galstenen weet ik wat je bedoelt. Kwist met mezelf geen blijf zo pijn. Uiteindelijk opgezocht welke pijnstiller ik mocht nemen. Tging beter ma was ni over.
Ja amai 3d alleen met 2 kindjes moet wel lastig zijn. Ik ben blij als tom thuis komt savonds:-p

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 23 november 2015, 14:55

Vanacht heeft hij voor het eerst 5u tussen het drinken gelaten. Man man heb 4u aan een stuk kunnen slapen. Ik verschoot mij een bult toen hij om 4u30 wakker werd. Ma heeft zo deugd gedaan
Vandaag ook al iedere keer 4u tussen. Hij drinkt beter en reflux is precies minder. En ik heb eindelijk wat meer tijd om iets te doen. Ma nu toch gezellig samen in de zetel. Echt genieten
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 25 november 2015, 3:24

Hier fles om 21u.. heeft die echt veel teruggeven. Had dus terug honger en heeft mijn vriend nog wat bijgegeven om 22u en dan geslapen tot 3u.. ZALIG. Maar ben echt zo moe:-( ga vroeg slapen vanavond denkik. Deze vm komt vv en kraamzorg en in namiddag bezoek. Hoop stiekem da mijn ventje niet moet werken vandaag:-p let it rain!!!!

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 27 november 2015, 8:02

Ja zalig he als ze eens wat langer slapen
Hier doet mijn ventje de avondshift. Loop ook zo moe en een valling, keelpijn...
Dus ik geef eten en dan gaat matis bij de papa voor een boertje
Gisterenavond zijn ze samen in de zetel in slaap gevallen. Heb van 12u tot 5u deze morgen kunnen slapen
Om 6u matis in zijn bedje gelegd en nog een uurke geslapen maar dan was Michiel daar. Da piekte wel zunne ma ventje lag zo goed te slapen dus ben ik maar opgestaan
Gisteren heeft hij controle gehad en steenvrij verklaard. Het gaat hier de goeie kant op met hem. De medicatie voor zijn depressie doen ook hun werk
Ale, bijna tijd om naar school te vertrekken. Als ik terug kom zal het weer tijd zijn voor matis om te drinken en daarna toch nog een dutje doen zunne. Deze middag met hem naar osteopaat. Benieuwd of het gaat helpen voor de reflux. Hij heeft er toch nog altijd last van. Was wel beter met de gaviscon maar da was dan weer minder voor de krampjes dus ik geef nog 2X per dag ipv na elke voeding
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 27 november 2015, 9:10

Nu heeft ferre dikkere melk. Het teruggeven ga al beter. Vanaf morgen ist volledig dikke melk. Nu mengen we nog met oude melk. Langer slapen zit er nog ni in:-p hier is avondfles rond 21u. Dan gaan we slapen. Ma heb dan toch nog 2 nachtflessen:-( geeeeuw. Tom doet vant weekend ook eens nachtfles. Tga deugt doen. Ik straks na dokter vo mijn wondjes en controle van mijn bloed. Vanmiddag maar wat rusten. Al 2dagen bezoek gehad smiddags. Dus dan ga rusten niet he. Ga stiekem blij zijn als hij wat langer slaapt. Zitten nu wel pas aan 40w.. mss dat hij daarom nog ni lang tsn laat.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 28 november 2015, 12:58

Hier ook drinken rond 21u. Dan rond 1u en om 5u. Das normaal dat ze nu nog 2 nachtvoedingen nodig hebben. 2X heeft hij eens langer geslapen maar deze nacht heden hij weer na 3u honger. Idd geeuw geeuw e. Ma ja. Het passeert wel. Ik weet niet meer precies bij michiel vanaf wanneer hij 6 a 7u aan een stuk sliep snachts ma denk da da pas rond 2 maand was. Bij flesjes kan dat wel sneller zijn. Das dikkere melk dan bv. En je kan bv ook zijn laatste flesje zwaarder maken Door een extra schepje in te doen.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 28 november 2015, 13:03

Heb je nog veel last van de ingreep,?

Wij zijn gisteren bj osteopate geweest. Er zat veel spanning op zijn maagje en ook zijn nek zat wat vast. Heb de inrukken dat het toch geholpen heeft. Hij lijkt rustiger te slapen nu. Alleen wil hij terug vaker drinken. Terwijl hij er voor toch al 4 a 5u tussen liet zitten we nu terug aan 3u 3u30 . Mss dat zijn maagje beter werkt en de melk nu beter verteerd. In elk geval nu slaapt hij in zijn wiegje terwijl we er anders mee rechtop moesten zitten. Het keel schrapen en slikken is zo goed als gedaan.
Volgende week vrijdag gaan we nog eens terug. Duimen dat het zo verder blijft gaan e.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 29 november 2015, 8:48

Goed zeg dat de osteopaat al verandering heeft gebracht.

Ferre zit van gisteren volledig op nieuwe melk.. heeftem nu diarree.. hoe meer schepjes van de nieuwe we gebruikten hoe slapper da werd. Morgen op controle na ka. Ga het moeten zeggen.

Op zich heb ik ni veel last. Wa alsk te veel doe dan wel. Gisteren gaan shoppen. Achteraf toch redelijk wa last. Ook van mijn bekken.ma how, kzit toch int nieuw;-) zalig!!!

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 29 november 2015, 18:08

Hmm, da keel schrapen is nu wel verminderd ma vandaag wou hij langs geen kanten in zijn wieg slapen. Iedere keer als hij op de schoot sliep en we leggen er hem in direct die ogen open en van zijn neus maken, niks da hem kan. Troosten. En hij wil ook vaker drinken en zuigt veel langer. Denk eerste groeispurtje al is het nog wat vroeg. Meestal komt dat op 6w
Zal mijnen boek oei, ik groei nog eens moeten boven halen
Bij onze Michiel heb ik daar veel aan gehad
Vandaag mijnen bday. 34j. Amai
En weeral taart en pannenkoeken. Pf kan echt niet van die suikers af blijven he, en k zou nochtans moeten
Zeker omdat ik nu net onder de 80kg weeg en ik da zo wil houden
En vooral voor die diabetes. Toch wel schrik dat ik dat ga terug krijgen en dan ist voor de rest van mijn leven

Tis wat zoeken naar de juiste melk maar het duurt zeker 2 weken voor de darmen gewend zijn aan iets nieuws. Zo zei onze ka da toch. Dus heel snel veranderen heeft ook geen zin. Natuurlijk alst diarree is ka. Je niet anders he
Tis soooo cute die kleine ma vaak heeeeel vermoeiend he
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 29 november 2015, 22:14

Oh dikke proficiat met je verjaardag!!!!

Mijnen ook zo lastig vandaag. Zal het dan toch waar zijn dat jongentjes zo lastig zijn van de wind? Heb er zo compassie mee. Maar ik wil ook graag wat slapen vannacht. Want meneertje heeft al hele dag mama love nodig.

Ik zit 3,5kg onder mijn startgewicht. Tga traag.. ma alle beetjes eronder zijn welkom. Maja, met die suikers:-p ni moeilijk dat traag gaat.

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 30 november 2015, 16:46

Voila, terug andere melk. Nan ar.. nog dikker dus. Hopelijk nu wel een verzadigd ventje. Hopelijk eindigt hier de zoektocht naar de melk:-p

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 2 december 2015, 7:35

Gisteren naar ka geweest met matis. Heeft een serieuze snotvalling te pakken. Krijg zijn neusje niet genoeg vrij om goed te kunnen drinken Dus hij hapte constant naar adem, dus veel licht binnenkort reflux terug erger, krampen niet te doen
Ja heeft nesivine voor geschreven en deze nacht om 2u30 gedronken en nu slaapt hij nog altijd. Ongelooflijk wat neusdrupjes niet kunnen doen. Heb nu ook een neussnuiterke ipv zo peerke. Amai wat ik er gisterenavond al niet heb uitgezogen.
Natuurlijk staat mijn tet nu wel op ontploffen :D
Maar heb eindelijk nog eens 4u aan een stuk kunnen slapen en voel mij als herboren
Zelf terug keelpijn, pf en niks om te pakken behalve echinacea dropjes van dr vogel

Tis zoeken he naar de juiste melk. Nan is de dikste geloof ik ma bevat ook de meeste suikers
Hopelijk ist nu beter. Gelukkig heeft hij bij jou geen last van reflux.

Deze namiddag naar de grote sinterklaasshow. Nog wel aant nadenken hoe we dat met matis gaan doen. Zou hem het liefste thuis laten bij de papa maar zal midden in de voeding vallen denk ik. En aangezien ik ook niet weet hoeveel tijd hij er gaat tussen laten is dat moeilijk in te schatten. Zou flesje kunnen kolven maar durf da niet aan mijn ventje over laten omdat matis nog geen flesjes gedronken heeft en omdat mijn ventje zo niet goed weet hoe warm hij het moet maken
Meepakken in de draagzak zal nog het makkelijkste zijn denk ik
Of de papa moet gaan in mijn plaats

Amai jij ook 3,5kg lichter dan voordien. Ikke 4,5kg. Weet mij elke week omdat ik zoveel snoep en tot nu toe komt er niks bij
Volgende week ist 6w na de bevalling. Dan ga ik ook terug beginnen lopen. Mijn loopband heeft lang genoeg stil gestaan
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 5 december 2015, 16:49

Is de sinterklaasshow wat meegevallen?

Hier heeft Ferre nu wa last van snottepietjes. De melk ga goe en geeeft niet meer trg. Aleja, tijdens boeren of de hik komt er soms mel wat mee. Maar tis enen met keiveel honger. Ondanks de dikkere melk blijfj die ma honger hebben.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 8 december 2015, 19:42

Hey, amai ben hier nog eens geraakt
Iedereen is hier ziek. Mijn ventje bronchitis en moet zelf cortisonekuur doen. Michiel ferme hoest en heeft een puffer gekregen
Ikke keelpijn en ook een puffer. Matis een week nesivine gehad Ma de snottepietjes zien nog wel geel. Op aanraden van de kinderarts een babysnuiterke gekocht en amai wat snottekes dat ik daar al mee heb uitgekregen

De sinterklaasshow was leuk ma duurde wa te lang voor Michiel
Natuurlijk had matis midden de show honger dus ben ik eventjes in de hoekje achteraan de zaak gekropen, deden ze toen niet een ketting en liepen ze de zaak rond. Zat ik daar schoon in het zicht.....

De reflux lijkt hier ook iets beter alleen overdag slapen is moeilijk. Zijn wiegje ligt hem niet denk ik. Ma dan denk ik ook.... zolang hij Snachts maar goed slaapt. Deze nacht 5u30 tussen voeding gelaten.... hopelijk deze nacht terug
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 9 december 2015, 18:42

Pf net op mijn regels gekomen. Geeft terug veel herinneringen aan al die pogingen die we hebben gedaan om zover te komen.
Al die moeilijke momenten . Die diepe putten waar we telkens weer moesten uitklauteren voor de volgende poging. Man man hoeveel tranen van frustratie en ontgoocheling die ik gelaten heb
Een emo moment.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot] en 30 gasten