bevallen november 2015

Petatje
Berichten: 31
Lid geworden op: 8 april 2015, 17:23

Re: bevallen november 2015

Bericht door Petatje » 12 december 2015, 16:21

Eindelijk nog eens tijd,
Onze meid is 20nov na een heel zware bevallen op de wereld gekomen, 9dagen na uitgerekende datum.
2uur na de geboorte vernamen we heel erg nieuws, ze had een afwijking aan het hartje, nog eens 3a4u later hoorden we dat ze een openhartoperatie nodig had, maar dat ze met deze operatie zou gered zijn, en verder als een gewone meid door het leven zou gaan. De hemel viel op ons hoofd. Weg roze wolk, gezellig in moederhuis met veel bezoek.. 4 dagen oud, en een open hartoperatie moeten ondergaan..we zijn nu 3 weken verder, en eindelijk hebben we onze meid nu thuis..alles is goed ermee, ze heeft alles zo dapper doorstaan! Alleen haar flesje drinken is voor haar heel moeilijk. Daar ben ik vlug een uur mee bezig, maar dat heb ik er voor over, dat komt door haar operatie, voor haar is dat heel lastig.
Jammer dat ik geen tijd meer had om hier vroeger iets te laten horen, maar ik wens iedereen veel knuffelgenot jullie
baby,tjes.

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 12 december 2015, 18:33

Petatje, blij je nog eens te horen. Wat erg van je kleine meid maar gelukkig is als goed nu. En belangrijkste dat ze er niks gaat aan over houden. Geniet er nu maar van
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 14 december 2015, 12:35

Proficiat petatje met je kleine meid. Amai, moet verschrikkelijk nieuws geweest zijn. Goed dat alles goed verlopen is en dat ze nu thuis is bij jullie.

Ik heb ook het gevoel dat mijn regels eraan komen. Vrijdag op controle si.

Ferre nog wa last van snotjes. Geeft bijna nx meer trg sinds de nan ar:-)

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 15 december 2015, 9:59

Mijn regels waren mini regels precies. 4 dagen weinig bloedverlies.
Wij gaan nu kijken voor mijn man. Hij gaat hem laten steriliseren. Lijkt zo echt het tegenovergestelde e. Eerst al die miserie om zwanger te geraken en nu zorgen dat het echt ni meer kan
Met 2 Kids is ons gezin compleet . En nog eens gans die icsi doorlopen zien we echt ni meer zitten. Gyn vond het wel nodig voor anticonceptie want we zouden ni het eerste koppel zijn die dan toch nog spontaan zwanger zouden worden

Matis is sedert 3de keer bij Osteopaat bijna volledig verlost van zijn reflux. Hij drinkt goed en het is echt zalig om hem dan zonder problemen in zijn bedje te kunnen leggen. Al slaapt hij overdag wel in erg korte stukjes zunne. Keer half uurtje hier. Keert uurtje daar. Oh als hij sna7maar goed slaapt
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

marie1981
Berichten: 412
Lid geworden op: 6 oktober 2011, 9:40

Re: bevallen november 2015

Bericht door marie1981 » 15 december 2015, 18:23

@trinity; bij ons raadde de gynaecoloog aan om te wachten met definitieve ingrepen. Ik wou een sterilisatie tijdens keizersnee van de tweede.
Ik was er heilig van overtuigd dat ons gezin af was met 2 kindjes. Maar kijk. De derde is op komst....
Soms ben je 100% zeker van iets; en na een jaar, of langer verandert je gedacht misschien :-)
Just saying.... :-)
Nu gaan we wel sowieso steriliseren tijdens ks. Ik heb geen icsi pogingen meer over + kinderwens zal meer dan vervuld zijn + ik zal al 35+zijn bij bevalling....

Leuk om mee te lezen met jullie babyverhalen; ik begin me weer te herinneren hoe zwaar die eerste maanden zijn :-)

Geniet!!
Onze grote droom werd meer dan werkelijkheid; 3 keer werd ons een liefde voor het leven gegeven...

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 16 december 2015, 19:22

Marie , onze gyn heeft ni aangeraden om te wachten. Ze begreep mij dat we de ganse icsi ni meer in willen. Na 2 jaar sukkelen voor matis is het echt genoeg geweest. Geen spuitjes meer voor mij!
Had ik er aan gedacht, ik had gevraagd om lijn linkse eileider ook weg te nemen eind vorig jaar tijdens mijn buitenbaarmoederlijke. Dan waren we ook safe

Onze matis is ondertussen al 7w. Tis zwaar maar aks hij dan lacht. ... smelt smelt
En nu begint hij zo echt geluidjes te maken. Echt leuk.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 23 december 2015, 19:01

Hier verloopt alles zoals vobije weken. Ferre kan ondertussen al zooo mooi lachen!! ***SMELT***

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 24 december 2015, 11:41

Matis heeft deze week voor het eerst een giechellachje gegeven. Zo eentje met geluid bij. Echt de max.
Ik ben gisteren gestart om de borstvoeding af te bouwen. Hij dronk zooooooo onrustig dat het niet meer plezant was. En hij sliep ook bijna ni overdag. Denk dat mijn melk te dun is en dat hij geen voldaan gevoel had. Nochtans komt hij goed bij. Gisteren 4.800kg.
Gisterenmiddag heeft hij het eerst een flesje gedronken. Ik geeft nutrilon omneo zoals bij michiel. En hij heeft Smiddags 2u30 geslapen boven in zijn bedje. Zalig.
Nu moet ik nog bekijken of ik helemaal naar flesjes ga of voorlopig alleen Smiddags. Heb paar dagen de tijd tot als mijn tetjes aangepast zijn hihi. We zien wel.
Tja met 2 Kids kom ik aan weinig rust dus zal de bv er wel onder leiden. Oh. 2 maand bv is ook al mooi.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 1 januari 2016, 13:24

Happy newyear!!!!

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 4 januari 2016, 7:39

Gelukkig nieuwjaar!!!
Hoe ist nog met iedereen?
Hier gaat alles goed. De bv bouwt gemakkelijk af. Alleen heeft matis tegenwoordig s'avonds een huilmoment van ongeveer 2u. En met niks kunnen we hem dan troosten. Echt moeilijk. En hij is dan zooooo moe dat hij zelfs niet in slaap geraakt.
De flesjes gaan goed. Alleen denk ik dat de nutrilon omneo iets te licht is voor hem en dat een "zwaardere" melk mss nog beter zou zijn. Donderdag moeten we naar k&g. Daar eens vragen en zien wat zij vinden. Hij krijgt dan ook zijn eerste spuitjes.
Morgen al 10w. En in de helft van mijn zwangerschapsverlof.
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 4 januari 2016, 12:01

Ik zit in de wachtzaal van ka. Ferre heeft wat koorts, snot en hoest. Wa wil je? Ik vorige week zo ziek geweest!!! Ni normaal.
Wij vrijdag na k&g vo de spuitjes. Hij is ook al 9w. Normaal vandaag 1ste werkdag. Maar do mijn gal ïst maar 1feb:-)

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 5 januari 2016, 21:20

uw gal heeft dan nog iets positiefs é, langer thuis bij kleine man
tja, hier valt het tegenwoordig mee
op oudejaarsavond nog met michiel bij de dokter geweest, weer siroop en neuszalf
da hoesten en snotteren stopt niet
mijn keelpijn is er ook nog altijd op en af dus ja
matis lijkt er zich goed door te sleuren, af en toe beetje last van zijn neusje maar ik spoel regelmatig en dankzij ka ook fysiologisch water met tijm en eucalyptus leren kennen. wist niet dat het bestond maar is echt effectief goed voor de snottekes. die gebruik ik nu nog 1x per dag en de rest is met gewoon fys water
een neussnuiterke helpt ook goed, zou ik wel aanraden om in huis te halen
kende ik ook niet en matis zijn eerste valling is daar heel snel mee over gegaan (hadden we dat maar gehad in tijde van michiel ma ja nu hebben we wel een veel betere ka)

ikke in de helft van mijn zwangerschapsverlof
2 maart ist voor mij 1ste werkdag
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 5 januari 2016, 21:23

in topic icsi zitten lezen en volgend bericht terug gevonden:

door trinity » wo jan 28, 2015 12:37 pm
Ik zet mij al direct terug bij 'wachten tp'
Heb nog 1 cryo en heb een nieuw plan nodig
Om te beginnen haal ik terug granaatappelsap in huis want daar was ik nu mee gestopt net voor de tp
En straks nen goeie pita en grote zak chips. En zou ook eens goed willen roepen en tieren.
Kwaad, ontgoocheld, verdrietig,... maar opgeven doe ik niet! Moeder natuur, ooit ga ik van jou winnen!


(oude berichten aan het lezen om de album van Matis te maken; vooral data en gewichten en zo)
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

trinity
Berichten: 2099
Lid geworden op: 29 juni 2010, 17:19

Re: bevallen november 2015

Bericht door trinity » 10 januari 2016, 7:57

Donderdag naar k&g gemoeten voor de eerst spuitjes. Kom daar toe. Zeikend nat want was water aant gieten. Zeggen ze doodleuk dat de dokter er niet is. Ja zeg heb van mijn neus gemaakt zunne. Konden ze ni afbellen? Met zo kleintje door zo'n hondenweer zust ma om te wegen en te meten. Iedereen die toe kwam zei hetzelfde. Ma 17 telefoontjes vonden ze te veel. Euh ik doe er meer op mijn werk zunne
Ging dan nieuwe afspraak krijgen op 22 februari. Hallo zeg voor eerste spuitjes wel veel te laat e. Maandag ga ik bij de kinderarts .
Ondertussen ook eens de melk bespreken. Ik gaf omneo en dat ging goed zolang het helft bv helft flesjes was. Ma nu krijgt hij nog enkel smorgens bv en zijn stoelgang werd wel erg slap. En overdag leek hij ook nog na flesje lastig eb was nog aant happen alsof hij ni gevuld was. Heb dan de nutrilon verzadiging gekocht maar nu heeft hij zoveel krampen en komt de stoelgang ni.
Weet ni of zo 2 soorten kunnen gecombineerd worden. Vb Smiddags en smorgens de verzadiging en de rest de omneo

Ma hij komt goed bij. 5.200kg en al 57cm. Zoveel kleertjes van michiel die ik al heb moeten wegleggen eb hij heeft ze ni eens kunnen aandoen. Broekjes die spannen want matis is wel molliger dan michiel
Stlucas Gent, 3 iui neg, icsi1 een flinke zoon, icsi2 neg, icsi2.1 cryos niet overleefd, icsi 2.2 laatste 2 cryos niet overleefd, icsi3 neg geen cryos, icsi4 bbz rechtse eileider verwijderd, 2 cryo's, icsi4.1 neg, icsi4.2 pos uitgerekend voor 11\11

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: bevallen november 2015

Bericht door sharon1989 » 11 januari 2016, 3:34

Amai, zou ook wel boos zijn. Ferre heeft de spuitjes gehad.. had erna even 38,1gr ma heb toch geen lastige baby gehad. Kdenk da em nu zijn schade aant inhalen is van klein weekje minder te drinken. Halelujah!!! Zuigt keihard op zijn tut en kan geen 4u wachten overdag. Hij woog 5kg490 (had wel al paar dagen geen kaka gedaan) en volgens hen 57cm. Terwijl ik onlangs 60 had gemeten. Ma kzag dat die mevrouw beentje ni goe strekte. Zijn hoofdje is wel klein zeiden ze.

Ferre krijgt nu al meer dan maand ar melk en nu sinds 2weken zantac. Nu al een week heel weinig kaka en tis groen. Hij heeft pijn als em duwt ma komt nx uit meestal. Heb hepar water gebruik, helpt niet, tapkes helpen beetje.. vanaf dat er in zit duwt em die uit samen met klein beetje kaka. Maja, normaal had em bijna na elke voeding volle pamper.

Ferre draagt nu volop 62.. wel ng wa groot. Ma veel meer variatie dmu:-)

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten