Bevallen maart - april 2016

Plaats reactie
BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door BluePixie » 15 februari 2018, 9:01

Hoi dames,

Leuk om jullie nog eens te horen :)

Ik vrees dat ik je niet kan helpen Ilse, ik heb een gemakkelijke slaper. Enkel de eerste maanden waren een ramp met de reflux, maar een keer hij daarvan af was... Heb daar nooit slaaptraining ofzo voor moeten doen (ik zou hem ook nooit laten huilen hebben...). Hij slaapt van 20u tot 07u30 ongeveer. Ik heb gewoon geluk, denk ik. Ik vrees al voor de tweede :wink:

@Phoebe: ha eindelijk zeg! Dat is inderdaad wel een feestje waard :)

Ik vind ook dat Vic nu zoooooo groot is. Alles gaat veel eenvoudiger, hij doet al zo veel zelf, en ik denk dat we binnenkort met potjestraining beginnen want ik heb het gevoel dat hij er klaar voor is. Hij merkt al wanneer hij pipi moet doen enzo en is enorm geïnteresseerd in het feit dat wij pipi op het toilet doen en dan wil hij dat ook :) Hij zegt heel veel woordjes, maar geraakt wel nog niet verder dan "één' bij het tellen :wink: 't Is zo schattig hé. Het zal weer een hele aanpassing zijn met een kleintje erbij... Middagdutjes doet hij nog (soms 3 uur lang), en daar maak ik dankbaar gebruik van om zelf ook wat te rusten in het weekend.

De zwangerschap verloopt goed! Ondertussen 23 weken ver, en al een megabuik. Dat gaat toch echt veel sneller dan bij de eerste hoor. Hij is ook erg actief, ik voel hem nog vaker dan Vic - denk ik, ik ben dat precies al een beetje vergeten. Ik ben wel vaak moe, maar dat hoort erbij hé. En zoals ik zei, ik kan ik het weekend al eens een middagdutje meedoen :) En o ja, het is opnieuw een jongetje. Dat had ik waarschijnlijk nog niet verteld. Ik had geen voorkeur, maar ben nu stiekem wel heel erg blij dat ik een jongensmama blijf :)
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Phoebe » 3 april 2021, 0:13

Ik kom hier toevallig even terug...

Hoe gaat het met jullie ongeveer 5-jarigen ondertussen?

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 31 gasten