Bevallen maart - april 2016

Julie278
Berichten: 544
Lid geworden op: 17 december 2011, 22:42

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Julie278 » 3 augustus 2015, 21:50

Hier een super eerste echo gehad!!! Het is er eentje, allé er zat nog wel iets (kon 2 de vruchtzakje zijn of een klein bloedklontertje), ma was niets om mij ongerust over te maken.

Volgende week moet ik teruggaan voor echo om te kijken of het vlekje weg is.

Ook hier de hartslag goed te horen!

@ilse86: ook ik ben uitgerekend voor 24 maart, vandaag dus 6 weken en 4 dagen om precies te zijn.

Nageltje
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 juli 2014, 19:43

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Nageltje » 3 augustus 2015, 22:08

Super nieuws, Julie en Ilse! :D hoeveelste kindje is dit voor jullie?

Welkom ook Ilse... Ik ben dus niet de enige die nog even op een nieuwe echo moet wachten! Ik tel de dagen al af :?
En ik ken het gevoel van die symptomen... Sommige dagen doen mijn borsten pijn bij de minste aanraking en andere dagen voel ik bijna helemaal niets!

Hopelijk groeit de groep hier nu snel een beetje aan!

Morgen nog een laatste gesprek in Jette 'om mijn dossier af te sluiten'. Geen idee wat ik me daarbij moet voorstellen...
Trotse mama van een ICSI-wonder *8/3/2016*

jackie
Berichten: 934
Lid geworden op: 27 februari 2013, 22:03

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door jackie » 7 augustus 2015, 17:58

Hallo dames, ik kom jullie nog niet officieel vervoegen, daarvoor wacht ik nog een BN of 2 af :)
Maar ik heb een vraagje. Woensdag heb ik een positieve bn gehad. Na 5 jaar wachten, 18 pogingen en 2 miskramen. Ik kon het amper geloven, vooral omdat het waarschijnlijk mijn allerlaatste poging was met mijn enige bruikbare embryo van ICSI 7!
Het was een cryo blastocyst die ze hebben terug geplaatst. Mijn hcg was 341 en progesteron 10,1 (kunstmatige cyclus met progynova en utrogestan). Mijn volgende BN is dinsdag gepland, dan zullen we al een 1e evolutie kunnen zien. In ieder geval was mijn hcg véél beter dan de 2 keer dat het een miskraam werd.
Dus ik ben super blij!! Maar uiteraard ook mega ongerust dat het alsnog fout loopt. Ik probeer te genieten maar dat is niet makkelijk.
Mijn vraag is of jullie in het begin al iets voelden?
Ik heb soms wat zeurderige pijn alsof ik mijn ms ga hebben, ben redelijk moe maar niet extreem en mijn borsten zijn precies alweer wat minder pijnlijk (ze waren niet echt pijnlijk gewoon wat als ik mijn bh uitdoe). Nu ben ik dus bang dat het een slecht teken is :(
Ik hoop dat ik voor niets stress maar het is zo moeilijk om erin te geloven en te genieten na al die tijd en al die tegenslagen.

Graag jullie advies :D
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Ster_ » 7 augustus 2015, 20:28

Jackie, ik breek ff binnen voor jou. Meid das COMPLEET NORMAAL! Ik heb de eerste acht weken ZOVEEL stress gehad omdat ik niks voelde, niet misselijk was, borsten eerst ook s avonds bij uitdoen beha maar al snel niet meer. Ik had hcg 427 en prog 29 bij eerste bn en dacht ook: ik MOET toch veel voelen?! Ik kneep constant in mijn borsten, snoof of ik toch niet feller rook dan anders enz Op acht weken begon ik kotsmisselijk te worden en over te geven. En zooooo gevoelig aan geuren. Nog steeds moet ik postafene nemen om de dag een beetje door te komen. En mijn borsten doen pas vanaf twaalf weken echt pijn en nu altijd. Echt het is heel heel heel normaal! GEEN zorgen maken! De meesten voelen trouwens pas iets rond acht weken. Geniet van je zalig nieuws!!!
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Julie278
Berichten: 544
Lid geworden op: 17 december 2011, 22:42

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Julie278 » 7 augustus 2015, 22:14

Ik ben misselijk sinds week 6 ongeveer. Borsten zijn nu ook pas gevoelig, vandaag ben ik 7 weken en 1 dag.
De eerste twee weken had ik vaak menstruatie achtige krampen, dus was ook superongerust, zeker omdat ik al twee vroege miskramen heb gehad.
Maar toen waren de hcg waarden telkens niet optimaal, en nu wel, net zoals bij jou.

Dus kom op, het komt goed!!!

Wanneer heb je een tweede bloedname?

lieze81
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 januari 2014, 10:57

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door lieze81 » 7 augustus 2015, 23:27

@jackie: volkomen normaal.
Hier ook al weken ongerust omdat ik nauwelijks iets voel! ;-)
De enige tekenen dat ik de eerste dagen had : vlug een vol gevoel bij eten, lichte metaalsmaak en minder zin in eten.
Intussen is dit ook al verdwenen.
Probeer niet teveel te stressen en wat te genieten van je positieve bn.
Proficiat trouwens.
7 IUI's, ivf 1-2 : negatief. ivf 3: biochemische. icsi4 : zwanger! 7 maart 2016: Elias geboren!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!

Nageltje
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 juli 2014, 19:43

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Nageltje » 8 augustus 2015, 0:40

Jackie, proficiat nog (heb je verhaal een beetje gevolgd) en toch ook een voorzichtige welkom hier!! :D

Die symptomen (of het gebrek eraan) zijn volkomen normaal hoor! Mijn eerste weken zijn natuurlijk wat anders verlopen (overstimulatie) maar het enige dat ik merkte (naast die helse overstimulatie-buikpijn) waren iets andere borsten van gevoel (niet altijd) en 'uitzicht'. Al had dat evengoed mijn verbeelding kunnen zijn... Verdere duidelijke symptomen heb ik pas later gekregen: in week 6 was ik vooral moe + snachts moeten opstaan voor te plassen. In week 7 nam de moeheid (al) af, misselijk gevoel kwam op, acné nam toe (gezicht en rug) en ik had fellere 'zere borsten' met komen en gaan. Week 8 was zoals week 7 + occasioneel overgeven smorgens...

'Menstruatiepijn' heb ik al sinds de innesteling regelmatig (soms redelijk hevig en precies écht, ik zou dan kunnen zweren dat mn regels gaan doorbreken!). Ik ben nu 9 weken en die 'menstruatiepijn' heb ik nog elke dag... En als ik nies of hoest voel ik heel mijn onderbuik samentrekken, pijnlijk en eng!

Ik duim voor je volgende bn! Toi toi toi!!
Trotse mama van een ICSI-wonder *8/3/2016*

jackie
Berichten: 934
Lid geworden op: 27 februari 2013, 22:03

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door jackie » 8 augustus 2015, 13:41

@ster @nageltje @lieze @julie dankjulliewel voor de geruststellende woorden.
Ik zal het moeten uitzitten he en proberen niet te ongerust te zijn :roll:
Moeilijk na 2 miskramen maar ik hou me vast aan het feit dat de hcg waarde echt veel beter is dan bij mijn 2 miskramen.
Dinsdag heb ik mijn 2e bn, hopelijk bevestigt dit de goede start. Ik zat aan 341, dus ik zal ergens rond de 2600 moeten zitten.
Oh ik hoop zohard dat ik snel 'officieel' bij jullie kan komen zitten :D !
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Ster_ » 8 augustus 2015, 13:56

Ik weet hoe je je voelt Jackie. Heb zelf drie mk gehad en zwanger zijn is stressen. En het stopt niet. We moeten daar idd door om dan de grootste beloning van ons leven te krijgen!

Je kan het en ik heb er alle geloof in dat het deze keer de goede is! Hier nu trouwens ook zwanger van ivf7. Die 7 is bij velen een magisch getal. Was ook trouwens de zevende tp hier :-)

Nog veel geluk in je zwangerschap gewenst! Tis je ontzettend gegund!
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Julie278
Berichten: 544
Lid geworden op: 17 december 2011, 22:42

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Julie278 » 8 augustus 2015, 17:31

Tis inderdaad niet helemaal de roze wolk é. Hier,ook elke dag ongerust, alertheid bij elk toiletbezoek. Tja, wa wil je na 2 miskramen.

Ma als ik op de misselijkheid moet verder gaan, dan zit het goed met mij. Amai zeg, ik ga zeker ni klagen ma zo een hele dag door misselijk, tis toch ook ni alles. Daar die vermoeidheid bij... Ma tis voor het goede doel.

Overmorgen opnieuw echo, ben benieuwd wat die vlek nu precies gedaan heeft afgelopen week. Vannacht gedroomd dat er uiteindelijk toch twee vruchtjes zijn, dromen zijn bedrog, nietwaar?

Bij mijn tweede bloedname had ik een hcg van 6400, was stuk hoger dan het moest zijn, dus jackie, die 2600 zou perfect zijn. Ik duim heel erg met je mee!!

@ster: ongelofelijk, de magische nummer 7, ook bij mij van toepassing, net zoals bij velen!

lieze81
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 januari 2014, 10:57

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door lieze81 » 8 augustus 2015, 21:02

Hihi. Nu ik er over nadenk: ook bij ons de 7e tp. Wel 'maar' de 4e ivf/icsi.
Vanaf nu ons lievelingsgetal :-)
7 IUI's, ivf 1-2 : negatief. ivf 3: biochemische. icsi4 : zwanger! 7 maart 2016: Elias geboren!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!

ilse86
Berichten: 119
Lid geworden op: 3 juli 2015, 12:47

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door ilse86 » 9 augustus 2015, 8:52

Hoi! Hier ook nog altijd volop stress... Pijnlijke borsten, geen pijnlijke borsten, misselijk, niet misselijk. Pfff! Ik wou dat ik er van kon genieten maar ik heb de hele tijd schrik dat er iets mis gegaan is. Ook al 2 mk gehad. En je kan dat niet opzij zetten. Ik ga blij zijn als mijn volgende echo er eindelijk is. 28 aug. Pfff nog zo lang!
Sterkte aan iedereen!
@Julie: succes morgen!

miv
Berichten: 71
Lid geworden op: 15 maart 2014, 16:41

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door miv » 9 augustus 2015, 9:04

JACKIE!!!!
Oh wat ben ik blij dat te lezen!
Je waarden zijn idd echt hoopvol en ik duim me te pletter voor een overduidelijke positieve BN. dinsdag.
wat die symptomen betreft, bij mij waren die ook maar heel vaagjes tot week 7 a 8, en dat is ook verklaarbaar want ze gaan in stijgende lijn met de hormonen. dus niet mee inzitten.

ik sprak mezelf steeds toe in deze laatste poging "waarom zou het niet een keertje gewoon goed gaan...."
ga er dus maar gewoon van uit dat dit de ware is :)

dikke kus, miv
4x IUI + 3x ICSI neg (Kortrijk) + 3x ICSI neg+vroege mk (Aalter) + ICSI 7 (Aalter): BAM! zwanger :)

BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door BluePixie » 10 augustus 2015, 11:46

Hoi dames,

Ik zal me dan ook maar aansluiten hé :) Wat leuk om hier zo veel mensen uit het ICSI topic terug te zien. 't Is echt een goeie maand geweest hé!

Ik ben 5 weken en 4 dagen ver... En wacht op de resultaten van mijn tweede bn, met heel veel stress.

Ik heb constant lichte buikkrampen, alsof ik mijn ms moet krijgen. Heel stresserend allemaal! Vanochtend ben ik slecht geworden tijdens de bloedname, heb me met de beentjes in de lucht moeten leggen :lol: Hopelijk is dat goed nieuws hé!

Ik lees hier dat jullie allemaal zo snel een echo krijgen! Was dat nog bij de fertiliteitskliniek dan? Of bij jullie 'gewone' gynae? Bij het CRG hebben ze me niks verteld over een echo, maar ze kunnen dat natuurlijk wel nog zeggen tijdens het telefoontje dat ik elk moment verwacht! :) Wat een gevoel moet het zijn om voor de eerste keer je baby'tje te zien! Ik kan het nog altijd niet geloven, hoor...

Veel liefs!
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

Nageltje
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 juli 2014, 19:43

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Nageltje » 10 augustus 2015, 12:34

Welkom BluePixie! Ik hoop dat je snel goed nieuws krijgt!! Waar ben je in behandeling? In Jette krijg je (kreeg ik) bloedname op week 4, week 5 & week 6. En dan was week 7 bloedname + eerste echo. Als deze goed is word je 'ontslagen' :lol: en mag je naar je eigen gyn gaan (en dus zelf nieuwe echodatum afspreken). In mijn geval waren dat dus 2 echo's op 1 week tijd...

Ilse, ik tel de dagen ook af (moet nog wachten tot begin september). Wat een kwelling!! Ik zit heel de tijd te denken 'zou er nog leven inzitten??' :?

Jackie, ik duim mee voor een goeie HCG!

Succes ook vandaag Julie!! Laat weten hoe het geweest is!
Trotse mama van een ICSI-wonder *8/3/2016*

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 18 gasten