Bevallen maart - april 2016

Plaats reactie
Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 30 augustus 2015, 7:49

@Emeltje, dus hij weet het toch?;-), waarom geen Disney?
Gisteren oplossing gevonden bij het etentje. Glas champagne besteld voor apero(mij sowieSo aangemeld als bob) en er tot tijdens het eten mee gedaan, opdracht gegeven aan ventje om eens te proeven en nen mega slok te nemen en dan wat later heeft hij nog eens gedronken, waardoor ik maar paar slokken gedronken heb. En niemand iets door!
@phoebe zitten wel speciale symptomzn tussen he :-D voor idd nog niet zo ver te zijn. Ik heb vannacht mega slecht geslapen. gewend van s avonds warm en veel te eten dus zal daar normaal niet aan liggen. Precies zo of er constant een brok in mijn maag of slokdarm vastzit. Moeilijk te beschrijven. En k sta anders soms al 3x op om te plassen dus nu is dat alleszins ook niet verminderd..heb ook den indruk dat in lichtjes geconstipeerd ben, grrr. En zo steekjes in mijn buik en t trekt precies. Gisteren rare beweging gemaakt en was precies of er iets scheurde aan de zijkant van mn buik, was al heel in paniek, maar zal daar gewoon allemaal wat gevoeliger zijn zeker?
Terwijl ik wakkerlag vannacht me zitten afvragen, bepaalde moeten dat hier wel weten: kan je weeen vergelijken met de pijn na een pijnlijke pick-up?
Morgen dienen tijd is mijn bloed al genomen :-D can't wait, hoewel het dan wel kutmaandag is en terug werkdag..:-P
Oja en ivm gezwollen buik, ik heb dat altijd al wat gehad(zonder zwanger en hormonen) maar ben wel een smalle. Maar nu dat ik het weet denk ik ook dat hij mega gezwollen is en dat je t al ziet etc.. Denk dat het mss ook wat in ons hoofd zit? Of niet? Heb wel den indruk dat hij anders gezwollen is dan anders en dat je t mss toch al beetje ziet dus. Moeilijk onderscheid te maken he, want normaal zie je eerste weken en maanden praktisch niets normaalgezien?
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Emeltje » 30 augustus 2015, 15:34

Tuurlijk weet hij het uiltjes :P
Ja geen disney omdat ik nogal graag op de wildste attracties eerst ga en nu niet dus. Wij gaan meestal speciaal voor een pas attracties waar je niet op mag als je zwanger bent.

Goed idee met de aperitief. Hier sowieso geen probleem want ik drink bijna nooit alcohol.

Ja en de pijn van weeën zijn niet echt te vergelijken met andere pijn vind ik... Het begin is een beetje zoals zware menstruatie pijn of de pijn na de pu. Maar vooral niet mee inzitten... Ik heb mijn 2 dochters gekocht zonder epi naar moest het nodig zijn zijn er genoeg hulpmiddelen. Het weeenbad deed hier wonderen :wink:

En het buikje, hier nog maar net 7 weken ver en mijn buik zo ook al gezwollen hoor. Bij een derde zie je het natuurlijk eerder dan bij een eerste. Maar hier vooral gezwollen door mijn darmen die wat stil liggen en andere keren dan net het omgekeerde.

Geniet nog dames van deze warme zondag
3 rondes clomid, 6 OI met menopur, zwanger tijdens wacht maand in jan '12.
Nov '12 dochterje. Aug '13 iui brusje, 4 iui en cystes, icsi 1 zwanger. Sept '14 2de dochtertje geboren. Juni '15 icsi brusje, icsi 1 neg, aug '15 zwanger tijdens 'rustmaand'

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Phoebe » 31 augustus 2015, 9:30

Heb inderdaad heel veel mini en soms rare symptoompjes, maar ben heel erg gevoelig aan hormonen, denk dat het daar wel mee te maken heeft... Sinds een paar dagen ben ik ook vrij emotioneel, da's wel lastig. Vanmorgen was mijn onderbuik veel minder gezwollen dus ik vermoed dat het echt wel vocht is en door darmen enzo. Kan me ook moeilijk voorstellen dat iets van 3mm voor een opgezwollen buik kan zorgen ;)

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 31 augustus 2015, 13:10

Emeltje, hehe, :D
In principe mag je nog alles doen he nu, maar ja 'k zou het ws ook niet riskeren ze!

Mijn buik is gelijk ook al minder gezwollen als gisteren, kom dan al weer ongerust ;-) daarnet bloed gaan trekken (vanmorgen kon ik er niet geraken), dus normaalgezien in de loop van de namiddag telefoontje.. Spaaaannend :-)
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 31 augustus 2015, 15:49

net tel.gehad ivm bloed, mooie evolutie en alles ziet er goed uit!!! woehoew! volgende week donderdag of vrijdag opnieuw bloed + echo!!!! natuurlijk niet gevraagd hoeveel hcg juist was, was te content en zit op't werk ook dus ging toch niet om het te vragen :-)
man, ik kom zot van mijn benen, zo zwaar!!! kan ze niet stilhouden, denk dat ik om zo een crème ga voor lichtere benen bij apotheker! nog iemand last van?
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Phoebe » 31 augustus 2015, 20:12

Hé da's nu eens iets waar ik geen last van heb :wink:

Maakt uiteindelijk ook niet zoveel uit hoeveel je HCG is, als 't goed is, is't goed! :mrgreen: Proficiat!

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 31 augustus 2015, 20:30

Merci.:-)
Tis da! Maar vind het wel nog altijd spannend omdat de kans nog altijd bestaat dat het er 2 zijn.. Echo zal het wel uitwijzen he. Nog 2 weken.. ze zeiden 10/09 maar lukte pas samen met ventje(hij wil mee:-)) op 14/09. Ben nu toch gewend van wachten :-D
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

Phoebe
Berichten: 352
Lid geworden op: 26 oktober 2014, 19:09

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Phoebe » 2 september 2015, 19:37

Ahaaa maar dan snap ik de nieuwsgierigheid! ;)

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 2 september 2015, 20:58

Uhu! Tel gehad van secretariaat dat 14/09 nt kan doorgaan omdat gynae niet werkt die maandagnamiddag(veronderstel iets tussengekomen of plots verlof ofzo), en er was geen enkel moment waarop ventje meekon. Afspraak verzet naar toch 10/09 dus en ik ga alleen:-( aan de ene kant ben ik het toch gewend om alleen te gaan en er zal dan wel snel een 2de echo(ale, hopelijk) volgen waar hij hopelijk wel meekan! Naar apotheek geweest om creme voor ambetant gevoel benen en van den eerste keer ook creme voor buik meegebracht;-)
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Emeltje » 2 september 2015, 22:34

Super uiltjes dat je hcg goed gestegen is... nu vol spanning aftellen naar jullie eerste date. Jammer dat je ventje niet mee kan. Hier al 1 echo gehad en de volgende kan hij jammergenoeg ook niet mee, hopelijk kan hij met de 12 weken echo wel mee.

Hoe gaat het met de andere dames hier?? hopelijk alles goed met de buikjes...

Hier is mijn buik serieus gezwollen, last van mijn darmen nog altijd... mijn zus vroeg me vandaag zelf, wat zit er daar in?? ok... darmen, euh... waarop zij dan zei: een baby misschien?!
Met een rode kop dan maar gezegd, er hebben er al 2 in gezeten... En ben nog maar 7 weken, hoe hou ik dit in godsnaam nog 5 weken vol :roll:

Groetjes
3 rondes clomid, 6 OI met menopur, zwanger tijdens wacht maand in jan '12.
Nov '12 dochterje. Aug '13 iui brusje, 4 iui en cystes, icsi 1 zwanger. Sept '14 2de dochtertje geboren. Juni '15 icsi brusje, icsi 1 neg, aug '15 zwanger tijdens 'rustmaand'

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 3 september 2015, 8:08

Ja lang e... Ik kom ook al zot. Denk dat we t tegen ouders en broer vroeger gaanz eggen ze en dan mss opt werk ook aan bazen toch, en dan zien vo de rest.. We hebben echt massas te doen in september en t ga zo opvallen!! Mss na 2de echo.. 12 weken is dan 3de waarschijnlijk of niet?
Hier is het met momenten gezwollen.. Soms denk ik dat je t mega ziet al ma denk dat ik het mij inbeeld.. Omdat iedereen al zo lang wacht tot ik zwanger ben, kijken ze sowieso al veel naar mijn buik, aaaaaa:-)
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

Nageltje
Berichten: 130
Lid geworden op: 17 juli 2014, 19:43

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Nageltje » 3 september 2015, 9:05

Blij te lezen dat het goed gaat met iedereen! En die symptomen neem (ik toch) er graag bij! Bij mij zijn ze terug van weggeweest, zeer vreemd... 1,5 week bijna geen last gehad en nu terug 2 dagen misselijk geweest, terug overgeven en deze keer ook hoofdpijn erbij. Tvoelde eerder als migraine de voorbije dagen...

Aftellen naar echo's, ik ken het! Ik ben serieus aant aftellen naar morgen, 12w-echo! Werd vandaag al wakker met het gevoel 'tis vrijdag, vandaag echo!'. Maar tzal toch met een bang hartje zijn, heb er ook al dagen nachtmerries over... Deze nacht nog gedroomd dat het al vrijdagavond was en dat we gewoon waren vergeten te gaan. En toen ik belde wilden ze mij geen andere afspraak meer geven, 'ik had mijn kans verkeken' :roll: :D

Wil iedereen mij zijn duimen lenen morgen!? :?

Iemand nog een echo deze week?? Jackie, heb jij geen echo vandaag? Succes!!
Trotse mama van een ICSI-wonder *8/3/2016*

Linneke2
Berichten: 54
Lid geworden op: 27 augustus 2015, 12:58

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Linneke2 » 3 september 2015, 11:19

Hallo allemaal,

Goh veel bijgeschreven hier! Alles snel even doorgelezen.
Ja die symptomen gaan echt op en af. Ik heb een hele tijd gewoon niets gevoeld en nu weer paar dagen misselijk. Maar zeker niet zoals bij 1ste zwangerschap, valt echt heel goed mee.
Echo's aftellen daar doen we wss allemaal aan mee :). Hier is de eerste bij gyn eigenlijk pas op 12 weken; 23 september. Maar ik ga zelf bij een privé vroedvrouw omdat enkel de grote echo's bij de gyn veeeeel te weinig zijn voor mij. Ben ik te ongerust en dat lijkt me ook niet goed.
@uiltjes: Jammer dat je man niet meekan, maar zoals je schrijft, we zijn het gewoon om alleen te gaan. Volgende echo zal het best wel lukken ;). Spannend, 1 of 2! Wij maar eentje teruggeplaatst dus dan weet je het op voorhand.

@Nageltje: ik duim alvast mee voor morgenavond. Enne op tijd komen hè, of kans verkeken ;). Ik heb ook gigantisch veel dromen en nachtmerries, dat herinner ik me nog van bij de vorige zwangerschap. Toen had ik dat ook! Hormonen zeker?

Gezwollen buik heb ik geen last van. Niets te zien. Bij de 1ste pas een buik tegen 6 maanden, ben benieuwd hoe het nu zal gaan.
Eerst aftellen tot 12 weken, pff wat duurt dat lang. Ben nu 9 weken.

Groetjes

Uiltjes
Berichten: 304
Lid geworden op: 25 februari 2015, 11:25

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door Uiltjes » 3 september 2015, 16:58

@nageltje, ja, we nemen ze er graag bij hé, dan weten we dat we nog zwanger zijn;-) als ik niets voel, dan ben ik al in paniek ;-)
zeg als je dan moet overgeven 's morgens, komt er dan iets uit? Alez, 'k vraag mij dat af;-) Of is het niet alleen 's morgens? Ook op het werk dan? Daarvoor ben ik gewoon bang altijd.. Dat ik mega slecht ga komen. Brr ja die dromen.. Amai, morgen al DE 12-weken echo zeg!!! Zotjes!! Ik duim zeker :-))

@Linneke, normaal had je eerste echo pas op 12 weken dan? Of lees ik mis?
Ja, we vinden het jammer, maar niets aan te doen, we moeten ons schikken in het schema van gynae.. Voor follikelmetingen MOET je een bepaalde dag gaan, voor echo's, tja, maken ze geen uitzonderingen, helaas :-)
Denk dat je 't normaal sneller zal zien, omdat het 't tweede is :-) maar ja, dat mag hé!!
2011-'12 operaties man. Pilstop dec.'12, ICSI1 04/14 negatief, geen cryo's, ICSI2 08/14 negatief, geen cryo's, ICSI3 11/14 negatief, geen cryo's, ICSI4 eind 02/15 alweer negatief, geen cryo's, ICSI5 start juli '15 - zwanger, maar toch nog bang afwachten..

jackie
Berichten: 934
Lid geworden op: 27 februari 2013, 22:03

Re: Bevallen maart - april 2016

Bericht door jackie » 4 september 2015, 19:31

Halloooo,

Even een tijdje zonder wifi gezeten, dus heb weer wat bij te lezen :D
Mijn laatste 2 dagen vakantie hier en maandag weer echo, ben echt wel blij want ik blijf ongerust. Zo dat niets voelen van dat babytje, dat vind ik toch moeilijk hoor.
En symptomen komen en gaan dus dat helpt ook niet. Maar ik probeer zen te blijven. Mocht het fout lopen, kan ik er toch niets aan doen.

Alé dames, nog een paar weken en we hebben allemaal de kaap van de 12 weken overschreden, joepie!
Dan kunnen we over geboortelijsten beginnen praten :D :D :D
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 80 gasten