Spontaan zwanger na MM?

Plaats reactie
Amaliya
Berichten: 328
Lid geworden op: 4 mei 2012, 11:11

Spontaan zwanger na MM?

Bericht door Amaliya » 14 september 2015, 11:24

Hey

6 jaar geleden begon onze traject in de vruchtbaarheidsbehandelingen. Eerst een reeks iui's dan ICSI's. We hebben ondertussen 2 actieve gezonde kindjes van 2,5 en eentje van 9 maanden. Een 3de was echter geen plan.
De trajecten waren intensief, steeds overstimulaties, veel thuis moeten zitten, end e zwnagerschappen slopend met alle kwalen van dag1 tem bevalling.

Ik ben echter net achter gekomen dat ik spontaan zwanger ben geworden.. langs ene kant kan mn geluk niet op, spontaan zwanger? een 3de hummeltje.. zonder heel die toer weer van spuitjes, afspraken, metingen etc Ik kan het nauwelijks geloven dat dit osn gegund is na ziekenhuisbezoeken

maar praktisch vind ik het zo moeilijk.. mijn carriere weer op pauze zetten, de wagen die nu te klein wordt, ons husi is niet geschikt, de opvang, school, maar ook de jiste aandacht aan iedereen geven.

Ik heb net het gevoel dat alles op zijn pootjes is gekomen met 2 kinderen, de routine etc. het is zo dubbel..

Isabella***
Berichten: 228
Lid geworden op: 14 mei 2014, 15:36

Re: Spontaan zwanger na MM?

Bericht door Isabella*** » 14 september 2015, 11:41

Hey Amaliya,

Proficiat !! Ongelooflijk hé dat dit toch kan gebeuren na al die jaren. Ik begrijp dat je met 2 kindjes nu het zeker wat dubbel is dit onverwachte nieuws. Laat het even bezinken, alles komt zeker goed qua organisatie ! Ouders vinden altijd wel een manier voor de beebjes ... :wink:

Hier ook spontaan zwanger na 4 jaar proberen en 3 mislukte IUI's. Onze zoon is nu 2 maanden en ik geloof ook niet in een ongelukje, maar vroedvrouw en mijn ma raden me wel aan de pil direct te beginnen nemen, maar doe het niet want vertrouw het niet met de borstvoeding nu...Hoe kan het ook zo snel gaan ineens? Ik denk dat niemand hier aan anticonceptie denkt omdat het toch al zo moeizaam gegaan is, maar blijkt dat er soms wel kleine mirakeltjes gebeuren :wink:
Trotse mama van 2 prachtige prinsjes

Emeltje
Berichten: 346
Lid geworden op: 22 januari 2012, 22:55

Re: Spontaan zwanger na MM?

Bericht door Emeltje » 14 september 2015, 15:16

Hallo,

Hier ook zwanger van een 3 de kindje zonder de hele rompslomp...
Mijn eerste dochter kwam er ook in een wachtmaand... we moesten een maand verplicht rusten om over te stappen naar iui en toen bleek ik plots zwanger (na 3 rondes oi met clomid en 6 rondes oi met menopur na een hele periode proberen)
Ons 2de meiske kwam er na 4 mislukte iui, de laatste moeten stopzetten door cystes, na de 1 ste icsi zwanger.
En nu na 1 mislukte icsi ronde, zwanger tijdens onze rustmaand na een verse poging... grote verassing, maar o zo welkom. Ondertussen zou ik bijna 9 weken zwanger moeten zijn... donderdag echo...

groetjes
3 rondes clomid, 6 OI met menopur, zwanger tijdens wacht maand in jan '12.
Nov '12 dochterje. Aug '13 iui brusje, 4 iui en cystes, icsi 1 zwanger. Sept '14 2de dochtertje geboren. Juni '15 icsi brusje, icsi 1 neg, aug '15 zwanger tijdens 'rustmaand'

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 29 gasten