Welke sterilisator?

Plaats reactie
Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Welke sterilisator?

Bericht door Ster_ » 14 september 2015, 19:20

Voor ons eerste zoontje hadden wij de microgolf sterilisator van Avent. Maar ik vond dat een vuil ding (kalk) en niet praktisch. Op vakantie bvb heb je dan steeds een microgolf nodig.

Bij de tweede hadden we de stoomsterilisator van MEDELA. Ideaal in combinatie met borstvoeding want ruim plaats voor bvb mijn kolf. Was hier heel content van. Maar hij is uit de handel gehaald wegens brandgevaar. Heb hem terug gebracht en geld terug gekregen. MEDELA heeft geen nieuwe op de markt gebracht, enkel van die zakjes.

Nu wil ik dus binnenkort een nieuwe voor ons derde kindje. Ik dacht de electrische van Avent te nemen. Maar lees hier slechte recensies over.

Welke raden jullie me aan?
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: Welke sterilisator?

Bericht door doorzetter » 14 september 2015, 23:46

Ik gebruik al 3 maanden ( waarvan de laatste 2 maanden intensief) de sterilisator van avent voor in de microgolf en ben daar heel content van. Niets last van kalk, ziet er nog als nieuw uit.
Het is natuurlijk al wat jaren geleden dat je die avent had en kan nu wel verbeterd zijn dan toen bij je eerste zoon.
Je hebt natuurlijk wel een microgolf nodig.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

muur
Berichten: 181
Lid geworden op: 7 januari 2014, 19:09

Re: Welke sterilisator?

Bericht door muur » 15 september 2015, 10:08

Ik gebruik de microgolfsterilisator van Tommee tippee. Mijn flesjes van medela & suavinex zwier ik er ook in (de grote moet ik wel plat leggen). Maar ik steriliseer pas grondig sinds ze naar de crèche gaat. Ze krijgt borstvoeding & de borsten kan je ook niet steriliseren he :lol:. In het zh zeiden ze dat het vooral voor flesvoeding belangrijk is.
1/3/15 welkom O & A*

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 47 gasten