Uitgerekend mei-juni 2016

undomiele
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 augustus 2015, 17:53

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door undomiele » 9 september 2016, 10:55

Hallo iedereen, wij hebben bewogen weken achter de rug met ons reflux jongetje. Na Gaviscon, verschillende dosissen zantac zijn we uitgekomen op de omneoprazole. Telkens hadden we een kleine week verbetering en dan begon het krijsen weer opnieuw. Nu 10 mg omneoprazole aan het geven, op het eerste zicht weer wat beter, hopelijk nu voor 'goed'.

Wij hebben ook echt slapeloze nachten, elk uur wordt hij wel wakker (van de pijn van oprispingen? van zijn eigen gevroet?). Tegen de ochtend ben je echt een wrak en dan begint de dag nog maar pas :-( Ik ben al gelukkig als ik eens 3 uurtjes aan 1 stuk kan doorslapen.

Tis ook wel echt een wildebras die weinig rust kan vinden, laatst lag hij plots op z'n buik, dus voor ons geen inbakeren niet meer.

Daarnaast heeft hij z'n spuitjes een paar dagen geleden gehad, wat een slap ventje kregen wij zeg! En diarree en overgeven (het spoot eruit). Gisteren dronk hij bijna niets en gaf alles terug over! Vandaag lijkt het iets beter te gaan, al is hij nog steeds wat zeurdirig - is eens iets anders na al dat krijsen van de reflux pijn ;-)

Ik werk nog niet terug; ik ben zelfs op zoek naar een job dichter bij huis met aanvaardbaardere uren. Waarschijnlijk ook deeltijds. Voorlopig gaat Basil maar 1 dag / week naar de creche - vorige week dinsdag de eerste keer: zeer spannend, maar - eerlijk - best ook een opluchting zo een dag zonder wenen. Afhankelijk van hoe de job zoektocht verloopt, gaat hij binnenkort mss 2 dagen/ week (want als hij blijft niet slapen overdag zal er van zoeken niet veel in huis kunnen komen).

Plonske, proficiat! Ik duim voor je mee!

undomiele
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 augustus 2015, 17:53

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door undomiele » 13 september 2016, 11:58

Ha! onze platte Basil met overgeven en diarree had buikgruip (en het was dus niet van de K&G spuitjes), hij heeft het waarschijnlijk opgelopen op dat ene dagje dat hij naar creche is gegaan. Ocharme het dutske.

Onze lieve jongen heeft zowel de mama als de papa enkel dagen KO in bed gestoken! Gelukkig zijn er grootouders om hem op te vangen en lekker te verwennen zodat wij wat konden uitzieken.

Nu terug alles inorde met ons drietjes en hij sliep zelfs een eerste nacht door! (fingers crossed, hout vasthouden...)

marie1981
Berichten: 412
Lid geworden op: 6 oktober 2011, 9:40

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door marie1981 » 20 september 2016, 1:48

Hallo;

Hoe is het ondertussen met jullie?

@aria; trek je het wat met de 2 kleintjes op eigen houtje?
Ik weet niet meer wie het was, maar de andere met 2de kindje kort na 1ste; lukt het?

@undomiele; hoe is zijn slaap? De moed niet verliezen als hij niet direct doorslaapt; ze hebben regelmatig ns een terugval...

@plonske; dikke proficiat; ik heb je al 2 mails gestuurd...

@ethlinn; hoe is het met het gemoed? Ik heb al vaak aan jullie gedacht?

Hopelijk loopt alles naar wens, gaan de nachten wat beter en krijgen jullie leuke interacties van jullie baby.

Ons meisje slaapt voor de eerste keer op haar kamer (2deuren verder; deuren wagewijd open en nu slaap ik helemaal niet meer :-) ). Ik lig constant te luisteren naar haar, monitor... Waar liggen jullie kindjes?
Zijn jullie al begonnen met vastz voeding? Hier drinkt ze nog alleen maar melk. Binnenkort maar eens aan beginnen :-).

Hopelijk tot hoors!
Onze grote droom werd meer dan werkelijkheid; 3 keer werd ons een liefde voor het leven gegeven...

Summerfeeling
Berichten: 359
Lid geworden op: 13 juli 2013, 17:07

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door Summerfeeling » 20 september 2016, 15:25

Hier alles prima. Ik was het met een tweede kindje kort na het eerste. Onze zoon is bijna drie maand. Krijgt nog steeds enkel borstvoeding en we gaan nog wel even door. Volgende week begin ik te werken en start hij in de crèche. Hij is al gaan wennen en dat was niet optimaal: ze kregen hem moeilijk in slaap (was net spitsuur en de kindjes moesten eten) en het flesje ging niet vlot (we zijn hier nog volop mee aan het oefenen). Voor de rest een heel lief kereltje: we genieten ervan! Hij slaapt nog bij ons op de kamer en slaapt nog niet door, helaas! Met broer zien we meer af: peuterpuberteit weet je wel? Groetjes!
Oktober 2014: na drie jaar werd ons wachten beloond en mochten we een zoontje verwelkomen.
Juni 2016: nog een zoontje. Zó blij met onze verrassingsbaby!

NewGirl
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 juli 2015, 14:07

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door NewGirl » 26 september 2016, 7:53

hier alles goed! 4 maanden ondertussen! Grote man!
Hij krijgt nog volledig borstvoeding, dus pas vv op 6 maanden (Rapley methode).
Voor de rest zijn de nachten moeilijker de laatste weken.
Wilt vaak terug om de 2u eten. (Is sinds hij naar de crèche gaat dus ga ervan uit dat hij gewoon mama- honger heeft).
En hij slaapt ook in het totaal minder lang 's nachts. Nu is hij vaak klaarwakker tussen 5u- 5u30 en kunnen we dus opstaan.
Hem later in bed leggen is echt geen optie want hij is echt heel moe tegen de avond. (al rond 19u).
Hoelaat gaan jullie kindjes meestal slapen?

groetjes!

undomiele
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 augustus 2015, 17:53

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door undomiele » 26 september 2016, 13:06

@NewGirl, dat vraag ik mij nu ook af om hoe laat je zo'n baby'tje in bed legt.
Bij ons is het rond 19:30 a 20:00 dat hij in z'n bedje gaat (dan heeft hij vijf voedingen gehad - flesjes). We maken hem wel nog wakker om te eten rond 22:00 a 23:00 voor wij gaan slapen en dan slaapt hij verder tot ongeveer 5:00. Als we dat niet doen heeft hij om 2:00 al grote honger.

Basil is ook vier maandjes ondertussen en eindelijk is er wat rust. De medicatie voor de reflux werkt eindelijk dus hij slaapt relatief goed nu (hout vasthouden), ook overdag doet hij dutjes in z'n bedje. Volgende week starten we met patatjes om zo snel mogelijk van de (naar mijn bescheiden mening toch wel zware) medicatie af te kunnen.

Vorige week op de koop toe nog twee nachten in het ziekenhuis gelegen met het Noro virus (soort buikgriep), meneertje at niet meer, had diarree en overgeven en hij werd meer en meer een lappenpopje. Dan maar aan de infuus om wat aan te sterken, wat akelig zeg, ze staken dat in z'n hoofdje omdat z'n nog handjes te klein waren!

De vorige weken waren echt best zwaar, dat is ook de reden waarom ik volledig ben overgeschakeld op borstvoeding. Ik was er echt aan het onderdoor gaan met zo'n krijsende baby waar je geen blijf mee weet. Nu kan mijn man bijspringen en dat is een hele opluchting. Ik hoop echt dat we nu een betere periode mogen tegemoet gaan want veel genieten heb ik toch nog niet kunnen doen.

Hoe gaat het met Boris? Is hij al wat aan de betere hand met z'n reflux?

NewGirl
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 juli 2015, 14:07

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door NewGirl » 28 september 2016, 8:31

Amai jullie hebben echt al een ritme precies!
Hier is dat totaal niet (owv. de borstvoeding). Elke dag is anders. qua tijdstippen, qua hoeveel keer voeding. Zitten met gemak nog op 10 voedingen. Ik tel ze eigenlijk niet meer. Vooral 's nachts is het elke 2u, soms zelfs vaker. Maar vind dit niet erg he. Is mijn eigen keuze. :-)
Eergisteren is hij al om 18u30 aan zijn nacht begonnen en was hij (wel nachtvoedingen dus he), terug wakker om 7u! (ideaal want moesten dan ook opstaan). En gisteren is hij pas rond 20u gaan slapen en vandaag was hij al om half 6 klaarwakker.
Dusja ik weet echt niet om hoelaat ik hem nu eigenlijk moest te slapen leggen. Ik laat hem zelf maar beslissen.
Enigste probleem is dat hij aan de borst in slaap valt. Dus de 2 avonden dat ik laat doorwerk ligt hij ook laat in slaap.

Voor de rest is hij super vrolijk door de dag. Gisteren een eerste keer dat hij echt 'hahaha' lachte ipv. zo kraaien.
Zooooo grappig :D:D
Sinds de laatste osteo-sessie 6 weken geleden weent hij eigenlijk nog maar zelden. Is zo'n gelukkig manneke nu!
Hij weent alleen soms in de maxi-cosi of als hij moe is. Het compleet tegenovergestelde van vroeger :-)

Tijs krijgt nog 6 mg omeprazole, maar ben aan het denken om deze af te bouwen. Volgende week met de huisarts bespreken. Hoeveel krijgen die van jullie?

undomiele
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 augustus 2015, 17:53

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door undomiele » 28 september 2016, 8:45

oh, 6 mg omeprazole maar! Wij zijn onmiddelijk bij 10 mg begonnen en zitten daar nog steeds op. Ik begin zelfs te denken dat het niet meer zo goed werkt, wat een onrustige nacht hadden we deze nacht weeral! Nu ja, hij was ook een dagje naar de creche geweest (1 dag per week) en dat heeft hij misschien moeten verwerken.

Basil weegt ook maar 5 kg (op 16 wkn), is dus maar een mager ventje voor z'n leeftijd. Hoeveel weegt Tijs? Ik dacht dat de hoeveel omeprazole daarop was gebaseerd?

Dat ritme is ook maar voor een paar dagen hoor bij ons hoor, dan veranderd dat weer naar andere uren. Meestal vraagt hij sneller naar z'n flesje. Wat wel raar is, is als hij naar de creche gaat heeft hij op een hele dag (7h - 18h) maar twee flesjes gekregen. (voor 7h dronk hij nog thuis en als we hem gaan halen drinkt hij ook onmiddelijk als we thuis komen). Lijkt wel dat de creche veel uistel doet van flesjes geven percies, wie weet hoeveel ligt dat kleintje daar te wenen.

NewGirl
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 juli 2015, 14:07

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door NewGirl » 28 september 2016, 10:19

Tijs woog op 16 weken 7kg200. Stevig baasje :D
Hier wouden ze ook met 10 mg beginnen maar heb dat toen tegengehouden en zijn toen begonnen met 5 mg.
Nu geeft hij minder terug en wil ik daarom afbouwen. Heb alleen schrik dat ik te snel afbouw en hij weer zo hysterisch wordt. Zo een moeilijke keuze he. Nu heeft hij echt totaal geen last meer.

Die flesjes uitstellen doen ze hier in de crèche ook! bv. de maandag las ik in zijn boekje dat ze hem om 14u30 te slapen hadden gelegd en hij moest net een fles hebben op dat uur. Waardoor hij dus pas drinken kreeg bij het wakker worden om 16u. En dan schrijven ze op dat hij nog honger had dus vragen ze me om meer ml in de flesjes te doen... Ik dacht het niet! dat ze hem geven wanneer ik het zeg en het niet 1,5u later he.. dan heeft die jong geen honger! Maarja... Ik denk vaak dat ze gewoon ja zeggen in mijn gezicht en toch iets anders doen als ik weg ben... Heb je toch geen vat op he.

Hier is Tijs ook veel onrustiger 's nachts sinds hij naar de crèche gaat... zal er ook wel bijhoren ja.

undomiele
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 augustus 2015, 17:53

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door undomiele » 4 oktober 2016, 20:36

Slapen jullie baby'tjes nog bij jullie op de kamer?

Basil is nu 17 weken en desondanks onze pediater aanraadt om hem bij ons te laten slapen tot 6 maanden (owv reflux??), twijfel ik om hem op z'n eigen kamertje te leggen.
Hij wordt elke nacht om het uur a twee uur wakker en jammert of weent dan. Na een tijdje ga ik dan maar z'n tut geven (zijn oogjes zijn dan nog toe), want ik en mijn man liggen daar maar wakker te wezen. Soms moet ik elke 10 minuten z'n tut gaan terug geven en hem wat sussen en na een tijdje valt ie dan weer in slaap.

Als hij wat verder weg ligt, kan ik hem mss langer laten jammeren en leert hij misschien zelf terug in slaap vallen?
Wat denken jullie daarvan? Wij zijn allesinds echt zeer zeer moe en dat begint door te wegen.

Hij wordt vaak ook wakker omdat hij schuin gewroet is en met zijn hoofdje tegen de spijlen van het bed botst. Iemand daar tips voor?

undomiele
Berichten: 165
Lid geworden op: 28 augustus 2015, 17:53

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door undomiele » 5 oktober 2016, 9:28

Ethlinn schreef:Boris slaapt sinds hij een dikke twee weken oud was alleen.

Hier hetzelfde probleem mbt de spijlen. Hij js net verhuisd van zijn wiegje naar een groter bed, dat dus veel te groot is. In Zoersel sliep hij ook al in een groter spijlenbed. Daar sliep hij, en nu thuis ook, met een voedingskussen in zijn bedje dat ook op blokjes staat. het kussen ligt knus tegen zijn voetjes en beentjes maar ligt dan breder tot aan de spijlen. Een u vorm dus. Hij blijft zo heel flink liggen en het is anders een ferme wroeter.

Wat hier ook helpt is een warmtekussentje, ik heb er eentje van kipkep of zoiets. Als hij krampjes heeft of het is heel fris dan warm ik dat op. Maar anders leg ik dat ook op zijn buikje. Door dat gewichtje is hij ook rustiger en blijft hij beter liggen. De gewichtjes liggen aan de zijkanten van zijn buikje en blijven goed liggen.
Bedankt voor je antwoordje, Ethlinn! Heb je daar misschien een foto van van de constructie met het voedingskussen? Ik kan het mij niet zo goed voorstellen?

Summerfeeling
Berichten: 359
Lid geworden op: 13 juli 2013, 17:07

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door Summerfeeling » 5 oktober 2016, 9:37

Onze zoon slaapt nog steeds in een wieg naast ons bed. We zullen hem zeker tot 6 maanden bij ons op de kamer laten slapen. Is ook handiger want als hij 's nachts wil drinken moeten we hem anders uit zijn kamer halen (en daar slaapt ook onze oudste zoon die dan misschien wakker wordt).

Hier ook nog steeds gebroken nachten. Op zich niet zo vreemd op drie maanden, maar zou toch fijn zijn als hij doorsliep. Mijn man wil hem ook eens laten huilen en zien of het werkt, maar ik ben daar zo geen voorstander van...
Oktober 2014: na drie jaar werd ons wachten beloond en mochten we een zoontje verwelkomen.
Juni 2016: nog een zoontje. Zó blij met onze verrassingsbaby!

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door Aria » 5 oktober 2016, 13:49

Hoi allemaal,

Lang geleden dat ik hier nog ben geweest! `t Is fijn jullie nog es te lezen!

Ethlinn, hoe gaat het ondertussen met je? Heb regelmatig aan je gedacht...

Met onze twee patatjes gaat alles goed. Zoon wordt volgende maand 2 jaar en ons Noor is er ondertussen 4 maand. :) Er begint een goei ritme te komen bij ons Noor. Haar dag ziet er ongeveer zo uit:
Wakker worden rond 7-8u, dan bv.
Dan doet ze in de vm ofwel 2 kleine dutjes ofwel 1 grote en dan heeft ze id vm soms nog een voeding rond een uur of 10-11u. Anders rond 12-13u.
Mijn zoontje slaapt rond 13u voor zijn middagdut en zij slaapt dan ook. Ik heb hen vanaf het begin zo samen laten slapen.
Dan rond 15.30u maak ik beiden ten laatste wakker en heeft zij weer bv.
Dan nog een dutje in de namiddag als we gaan wandelen rond 17u, dan weer bv en dan tussen 19u-20u bv en is het bedtijd.
Normaal gezien wordt ze `s nachts 1 keer wakker, zo rond 4u-5u, drinkt en gaat dan weer slapen.

De afgelopen 2 weken had ze wel een verkoudheid en dat is verder geevolueerd in een hoestje, dat verstoorde haar slaap wel... Ik was net begonnen met slaap training (Ik vind dat dat woord nogal een negatieve connotatie heeft, maar for lack of a better word...), dus dan zijn we weer ff achteruit gegaan. Ze was net goed aan het zelf inslapen `s avonds. Maar nu gaat het weer wat beter, dus doen we weer ewa verder. Ze is vandaag voor beide dutten zelf ingeslapen, whoepie, dus het begint te komen. :)

Ze slaapt nog altijd in een bedje naast mijn bed. Mijn zoontje heef tot 9 maanden bij mij geslapen/tot zijn nachtvoedingen gestopt zijn en hij is beginnen doorslapen. (12u aan 1 stuk)
Bij haar ga ik hetzelfde doen, maar aangezien ze nu al op 1 nachtvoeding zit (Zoon had er nog 2 op deze leeftijd), denk ik dat ze wel wat sneller gaat doorslapen, dus ik hoop ergens tussen 6 en 9 maanden haar in een eigen kamer te kunnen leggen.

Momenteel hebben we wel maar 2 slaapkamers, maar normaal zullen we tegen dan verhuisd zijn.

Met vaste voeding begin ik rond 6 maanden.

Hier is het ook geen gemakkelijke periode geweest, hoor. Ik moet zeggen dat ik de combo van de 2 kleintjes echt veel beter vind meevallen, maar onze omstandigheden zijn niet gemakkelijk en daar worstel ik echt wel mee. Ik woon nu al 7 maanden bij mijn schoonouders, mijne man is heel lang in het buitenland geweest en die is nu wel sinds eind augustus bij ons, maar die doet nu free lance werk waardoor die 7/7 soms werkt, en dagen dat die pas om middernacht effectief thuis is... :? Neem daar het feit bij dat ik hier in Egypte de taal niet ken of zeer beperkt en ik hier geen vrienden heb, niet kan autorijden/geen openbaar vervoer heb/... Ik heb al 6 maanden buiten met mijn man geen deftig gesprek gehad met iemand... Simpele dingen zoals met mijn kinderen naar een park gaan of een speeltuin gaan hier gewoonweg niet, er is niks op wandelafstand en met de auto daar heeft mijn man heel vaak geen tijd voor en iemand anders is moeilijk beschikbaar. Of iets voor mezelf doen? Nope.
Ik denk er nu heel erg over om weer naar Belgie te komen en daar opnieuw te beginnen. Bij mijn schoonfamilie zijn we tijdelijk beland, omdat mijn man ontslagen werd in het begin van dit jaar en we daarbij ook vaarwel moesten zeggen tegen onze thuis/vrienden/vertrouwde omgeving, maar het was nooit de bedoeling dat we hier zo lang nog zouden zitten. Er is ook geen uitzicht hier in Egypte op beterschap en ik voel dat ppd hier daardoor ook de kop begint op te steken. Ik had er na mijn zoontje (in retrospect) ook last van, maar ben er uiteindelijk doorgekomen, maar doordat de situatie hier zo uitzichtloos is met momenten en ik echt begin te lijden onder het gebrek aan sociaal contact en bewegingsvrijheid, begint het met mij ook achteruit te gaan.

Dus ja, hier met de kindjes alles prima, met de mama niet zo. Ik hoop dat ik binnenkort iets positiever kan komen vertellen.

Liefs,
Aria
Aug `13 *
Okt `13 **
Nov `14 Ons zoontje is geboren. (3,460 kg - 51 cm)
Afbeelding
Mei`16 Ons dochtertje is geboren. (3,450 kg - 51 cm)
Afbeelding

NewGirl
Berichten: 120
Lid geworden op: 27 juli 2015, 14:07

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door NewGirl » 6 oktober 2016, 8:42

@ aria: amai die kindjes van u slapen nogal! hier totaal geen regelmaat. elke dag anders. Ook nog veel voedingen.
's nachts 3-4 (vaak meer). Maar ik vind dat ook niet erg.
Ik verwacht ook niet dat hij doorslaapt ofzo en voel me door de dag fit dus :-)

Begrijpelijk dat je het moeilijk hebt in zo'n situatie. Terug naar België komen of niet, geen gemakkelijke beslissing. Maar je zal sowieso wel de juiste maken! Heb je nog iets gehoord van jou familie?

@ undomiele: Hier slaapt hij nog in de co sleeper en na de eerste voeding bij ons in bed. Op voorhand gezegd dat hij na 6 maanden op zijn kamertje moest slapen. Maar hoe dichter deze datum komt hoe kleiner de kans wordt.
Als hij nu even wakker wordt kan ik hem meteen sussen. Anders moet ik elke keer opstaan...
Ook hoef ik nu niet meer op voor de borstvoeding wat voor mij echt een groot voordeel is.
Je kan het altijd eens proberen op zijn kamertje om te kijken of hij zelf terug in slaap valt.
Hier valt Tijs alleen terug uit zijn eigen in slaap als hij me ziet of voelt. Ik denk dus dat hij 's nachts wel vaker wakker wordt maar ik dit niet door heb. :-)

Aria
Berichten: 702
Lid geworden op: 2 januari 2014, 11:08

Re: Uitgerekend mei-juni 2016

Bericht door Aria » 6 oktober 2016, 21:23

Hoi allemaal,

@Ethlinn: Ik ben blij dat het goed met je gaat, meid en dat het thuis al beter meevalt! Ik wou dat ik je een dikke knuffel kon geven!

Ja, voor jezelf zorgen is echt moeilijk met 2 kleine kindjes en een man die zoveel weg is/bezig is. Maar ik weet dat het moet. In ieder geval heb ik er met mijne man goeie gesprekken over gehad de laatste dagen, want ik zat er echt wel compleet door eigenlijk afgelopen weekend. Ik ga me ook zsm laten evalueren voor ppd, zodat als het dat effectief ook is, ik daarmee alleszins verder kan.

Ik ga je een pmmeke sturen met een paar vraagjes, als dat goed is.

@NewGirl: Haha, ja, ons Noor is echt wel een slaper eens ze slaapt. Mijne zoon was/is ook zo. Het heeft alleen wat voeten in de aarde gehad om hen te leren vanzelf in slaap te vallen. :) Eens ze dat onder de knie hebben, wordt ALLES beter, haha. Dat is mijn ervaring alleszins. Dan slapen ze ook veel langer, omdat ze weten hoe ze zichzelf weer in slaap kunnen brengen als ze even tussendoor wakker worden.

Ik heb trouwens samengezeten met een slaapconsulente, omdat ik echt wou leren hoe om te gaan met het gehuil. Ons Noor is nogal een felle, dus die kan flink haar keel openzetten als er iets is dat haar niet aanstaat. :D Dat was echt heel erg de moeite, want daardoor begrijp ik (haar) gehuil veel beter en weet wanneer ik moet tussenkomen en wanneer ik haar eventjes moet laten doen en wat welk gehuil betekent. Vanavond lag ze zelfs gewoon eventjes te spelen in haar bed en ging dan zonder piepje slapen, dus we zijn er aan het komen. :)

Van mijn familie heb ik wel nog iets gehoord, maar dat was niks positiefs. Ik heb een geboortekaartje gestuurd gehad naar mijn ouders en grootmoeders, maar geen reactie van hen. Uiteindelijk had ik in augustus ergens een foto naar mijn ouders gestuurd van de kindjes... Slecht idee... :? Dat is uitgedraaid op een lelijke ruzie via e-mail. Ik heb 1 tante die wel een cadeautje heeft opgestuurd gehad voor de kindjes, maar voorts van de familie dus niks. Zelfs geen felicitaties. Maar bon, uiteindelijk is het hun verlies dat ze hun (achter)kleinkindjes niet zien opgroeien...

Hoe gaat het op het werk, NewGirl? En de creche?

Liefs,
Aria
Aug `13 *
Okt `13 **
Nov `14 Ons zoontje is geboren. (3,460 kg - 51 cm)
Afbeelding
Mei`16 Ons dochtertje is geboren. (3,450 kg - 51 cm)
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 25 gasten