Leuke babygeschenkjes gezocht!

Plaats reactie
BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Leuke babygeschenkjes gezocht!

Bericht door BluePixie » 2 oktober 2015, 8:59

Dag allemaal,

Ik lees en schrijf al een tijdje mee hier op het forum, en nu ik op mijn werk een opdracht kreeg i.v.m. baby's, leek het me een goed idee om de vraag eens hier te stellen.

Ik werk voor een stadsbestuur, en we willen graag aan nieuwe ouders een leuk geboortegeschenkje geven bij de aangifte van hun kindje. We dachten bvb. aan een slabbetje met een leuke slogan op, maar zijn er nog dingen waar jullie aan denken, die jullie leuk zouden vinden om te krijgen? Moeilijkheid is dat we er iets op moeten kunnen drukken: ons logo, een slogan,... Of hebben jullie bij een geboorte al eens een geschenkje gekregen waar van je denkt: "amai, dat was nu echt eens tof"?

Alvast bedankt voor jullie hulp! :)
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: Leuke babygeschenkjes gezocht!

Bericht door Leniemienie » 2 oktober 2015, 14:48

Het moeilijkste is wschlk om iets te zoeken wat de mensen nog extra kunnen gebruiken naast hetgene wat al op de geboortelijst staat. Ik dacht nog aan het volgende:
- luierzakje om zo 1 of 2 luiers + doekjes mee te nemen als je maar even weg moet. Ik heb er zelf nu eentje besteld want ik wil niet altijd die grote luiertas mee te sleuren. Lijkt me ook handig als je gaat wandelen met de draagzak
- tutlintje? Hoewel niet alle baby's een tutje hebben, kan het ook gebruikt worden om een speelgoedje aan het lintje te doen.

Nu met een slabje doe je zeker niets verkeerd mee. Alleen erop letten dat je het mag wassen op min. 40° en in de droogkast mag. Anders gaat het slabje niet lang meegaan :D
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

lieze81
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 januari 2014, 10:57

Re: Leuke babygeschenkjes gezocht!

Bericht door lieze81 » 2 oktober 2015, 21:24

misschien een fleecedekentje?
7 IUI's, ivf 1-2 : negatief. ivf 3: biochemische. icsi4 : zwanger! 7 maart 2016: Elias geboren!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!

BluePixie
Berichten: 366
Lid geworden op: 24 februari 2015, 19:32

Re: Leuke babygeschenkjes gezocht!

Bericht door BluePixie » 4 oktober 2015, 8:04

Merci voor de reacties :) Ik vind het wel leuk dat ik uitgerekend nu zo'n opdracht krijg, zo heb ik een excuus om tijdens het werk babycatalogi te doorbladeren, hihi..

Een slabbetje met een leuke slogan is één van de grootste kanshebbers. En dan wel in goede kwaliteit. Misschien een reeks zoals ze eens bij de VRT gedaan hebben.. Een body staat ook op mijn lijst, samen met een knuffeldoekje, tetradoeken,... Een tutkoordje klinkt ook leuk, maar kan niet omdat ze in de stedelijke crèches geen tutkoorden toelaten. Ik denk nog een beetje verder.. Een dekentje vind ik ook leuk!

Zo'n pamperzakje is inderdaad ook tof he! Heb er al een paar keer zelf genaaid en cadeau gegeven, altijd een succes!
.oOo. Dream a little dream .oOo.

IUI 1, 2 & 3 in 2015: neg
ICSI 1: juli 2015 - zwanger! 20/03/16: zoontje <3
ICSI 1.2: september 2017 - zwanger! 24/05/2018: opnieuw trotse mama van een zoontje! <3

claires
Berichten: 124
Lid geworden op: 19 februari 2014, 22:40

Re: Leuke babygeschenkjes gezocht!

Bericht door claires » 4 oktober 2015, 9:03

Ik heb een bedrukt drinkbekertje kado gekregen. Vond ik ook wel leuk en origineel!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 19 gasten