pijn in heup na keizersnede.

Plaats reactie
sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

pijn in heup na keizersnede.

Bericht door sharon1989 » 15 november 2015, 18:35

Ik ben 1nov bevallen met keizersnede. Had voor de zwangerschap al heel wat last van mijn bekken. Maar nu doet sinds bevalling mijn heup heel veel pijn. Vanaf dak wat doe, maar ook als ik zit en lig. Kan met momenten onze glazen deur niet open doen zonder pijn.

Iemand die dit ook voorhad?

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: pijn in heup na keizersnede.

Bericht door doorzetter » 15 november 2015, 18:52

Ik heb ook een keizersnede gehad eind juni, nu denk ik niet dat dat er iets mee te maken had. Maar ik had/ heb ook veel last van mijn heup. Zo erg dat ik amper nog kon lopen, mijn vriend moest mij uit bed trekken anders geraakte ik er niet uit.
De eerste nacht thuis ben ik zelfs terug naar de spoed geweest omdat ik het niet kon uithouden van de pijn, ik gaf toen borstvoeding, dus meer dan dafalgan mocht ik niet pakken.
Het bleek een slijmbeursontsteking te zijn, heb er nu inmiddels al 2 spuiten in gehad maar weg is het nog altijd niet en het is al bijna 5 maanden na de bevalling.

Dus 1 tip, laat het direct onderzoeken, weet niet of je borstvoeding geeft, maar als het dat is, zeker direct medicatie nemen, ik heb 6 weken niets mogen pakken, waardoor het nu nog niet over is.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

sharon1989
Berichten: 961
Lid geworden op: 18 oktober 2013, 17:08

Re: pijn in heup na keizersnede.

Bericht door sharon1989 » 15 november 2015, 19:12

Ik geef geen borstvoeding. Neem wel geen pijnstillers. Tis met vlagen. Twas precies wat beter en sinds gisteren terug zo neig. Kwil graag es gaan wandelen. Ma heb al pijn als we boodschappen doen. Dus misschien beter naar dokter gaan? Ik ga ong 2februari al terug gaan werken (kuisen). Maar zo zou da toch ni gaan. Heb ook lang gesukkelt met slijmbeurs in schouder paar jaar geleden. Pft.

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 7 gasten