Gewicht baby van 5 maanden, handen in het haar!

doorzetter
Berichten: 717
Lid geworden op: 9 november 2013, 20:10

Re: Gewicht baby van 5 maanden, handen in het haar!

Bericht door doorzetter » 28 december 2015, 23:11

Bedankt nog voor de geruststellende woorden.

Vorige donderdag naar de kinderarts geweest, daar woog hij 9.200 kg . De dokteres zei dat hij tegenover zijn lengte en curve hoger ligt met zijn gewicht, maar dat dit niet erg is en we daar niet ongerust over moeten zijn, dus dat is al een opluchting.
Icsi 1 cry1: pos.: juni 2015: pracht van een zoontje :D
Icsi 1 cryo3:13mei: zwanger

AfbeeldingMaak een ticker

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Re: Gewicht baby van 5 maanden, handen in het haar!

Bericht door Wies » 4 januari 2016, 15:13

wat aangenaam om te lezen dat ik niet alleen ben met een zogezegd 'te dik' kindje.
Hier woog ons ventje 7.5kg en mat 61 cm op 3 maand. Kreeg toen uitsluitend borstvoeding, 5 à 6 keer per dag. Bij K&G waren ze ook wat verbaasd, gezien BV-kindjes normaal trager bijkomen; en ik moest toch eens langs bij de huisarts of kinderarts. Huisarts vond alles heel normaal en heeft ons ventje zelf niet bekeken, want die lang zo lief te slapen :-)
Nu ondertussen combinatie van BV en flesvoeding, want terug aan het werk; benieuwd wat dat zal geven voor zijn gewicht/lengtecurve. Nog niet overgeschakeld op groentepap, om niet te veel verandering in één keer door te voeren; en voorlopig lijkt hij ook content met wat hij krijgt. Ik vind het alleen wat moeilijk te bepalen hoeveel flessenvoeding hij moet krijgen. Nu krijgt hij drie flesjes, en 's morgens en 's avonds BV.

ik vind het goed dat kindjes zo worden opgevolgd; maar om in hun eerste levensjaar als van 'te dik' te spreken.... ze veranderen dan nog zo veel!
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

snoopy86
Berichten: 1141
Lid geworden op: 6 december 2011, 11:27

Re: Gewicht baby van 5 maanden, handen in het haar!

Bericht door snoopy86 » 4 januari 2016, 16:04

De zoon kwam de eerste weken ong 500gram aan per week met bv.hij was ook te 'dik'volgens de curve.hij was 10 maand en woog 10 kg :roll:
Nu dat ik de foto's zie was hij idd een dikkertje,maar op de moment zelf zag ik dat zo niet.als hij dan ziek was,wat regelmatig gebeurde,had hij wat reserve
Eens hij is beginnen kruipen en stappen is dat fel vermindert.
Nu is hij 27maand en weegt hij12kg

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 24 gasten