Uitgerekend juli-augustus 2016

Plaats reactie
monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Uitgerekend juli-augustus 2016

Bericht door monalena » 2 april 2018, 0:41

hallo dames!!

hoe is het met jullie?
en met de kids?
Welke dingen doen of zeggen ze al?

hier is valentino nog volop in de peuterpuberteit, amai, onze dochter had dit ook maar zij stopte tenminste na een minuut of 2-3 met krijsen terwijl valentino nog doorgaat, soms wel meer dan 10 minuten aan een stuk.
Laatste keer was hij bijna aan het kokhalzen dat hij zich zo boos en druk maakt en dan dat schreeuwen daarbij.
Ik heb al alles geprobeerd, troosten, negeren, knuffelen, praten, uitleggen maar hij dramt maar door.
Niet leuk dus, gelukkig een fase (help kan nog jaren duren) maar aangezien we al eentje hebben kan je uiteraard relativeren en maken we ons minder druk. Al moet je wel een portie geduld hebben zeker als hij zo'n moment krijgt bij het aankleden en uitkleden en constant van die tafel afwipt/kruipt/draait

Zijn haren zijn goed gegroeid, heb er zelf wat aan geknipt omdat ik mijn afspraak met de kapster had geannuleerd met de zwangerschap. mijn schoonmoeder vond dat hij nu precies een jommekeskop had :roll:
Qua woordjes nog niet veel extra, al kon hij dus als laatste al "appel", "aadbei" zei hij ook, "op" als hij genoeg heeft, "tuss" of iets dat erop lijkt -> tut.
maar we maken ons niet teveel zorgen aangezien hij toch al dingen kan zeggen.
De paasklokken waren geweest, al snapte hij het nog niet echt, hij heeft er toch 3 geraapt en eentje platgestapt :lol:
En nadien wou hij niet meer naar binnen

ik ben superbenieuwd naar jullie verhalen!
groetjes
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Pitoeke
Berichten: 302
Lid geworden op: 16 oktober 2015, 21:55

Re: Uitgerekend juli-augustus 2016

Bericht door Pitoeke » 4 september 2018, 20:23

Heeeey Monalena,

Lang geleden he :D hoe is het ondertussen met de zwangerschap? En hoe is het met Valentino?

Groetjes!!
pilstop oktober 2014
verwijderen eileiders juni 2015
start ivf september 2015
dochtertje Fé geboren 12 juli 2016 :D

monalena
Berichten: 199
Lid geworden op: 4 november 2013, 11:26

Re: Uitgerekend juli-augustus 2016

Bericht door monalena » 4 september 2018, 22:15

hey pitoeke, super iets van je te horen!

met de baby alles ok, de mama wat minder :roll:
veel last, pijnlijke handen & vingers, bekkeninstabiliteit...
we zijn al aan het aftellen! als ik 's ochtends begin te werken denk ik van hoe hou ik dit in godsnaam nog een maand vol! maar we moeten erdoor

met valentino gaat het beter, hij kan nu al wat beter praten en heeft minder driftbuien, 't is een ferm manneke geworden met zijn eigen principes :roll: :-)

hoe is het met fé, zij was al veel mondiger hé, nu zal ze wel al goeie zinnen kunnen zeggen?
wat doet ze nu, met wat speelt ze enzo?
ben altijd benieuwd naar wat jullie kindjes al kunnen, 't is zo grappig soms hé hoe verschillend ze zijn.

groetjes!
na bijna 4 jaar ISCI 3 Jette zwanger!
19 juli 2016 heeft grote zus er eindelijk een broertje bij

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten