Misvormd dooierzakje?????

Plaats reactie
Sara94
Berichten: 1
Lid geworden op: 2 december 2015, 6:44

Misvormd dooierzakje?????

Bericht door Sara94 » 2 december 2015, 15:39

Hallo,
Ik heb veel verhalen hier gelezen. En er is veel dat helpt, maar ik heb een eigen probleem en weet niet hoe er mee om te gaan. Ik ben zwanger ik denk ongeveer 7weken, in het begin toen ik 4a5 weken was maar dit was niet gepland dus ik hou niet egt men menstruatie in de gaten dus ik ben naar de dokter gegaan voor bloed te laten trekken op een donderdag. Maandag kreeg ik dan men uitslag en er was een lijst van dingen dat ik mag en niet oke, maar het probleem was wel dat ik egt super laag stond aan vitamine D. Dus ik kreeg voorgeschreven pipetjes voor 15weken. Ondertussen ben ik er al 3weken mee bezig. Een week na men bloed afnamen ging ik voor men eerste echo samen met men vriend. We waren heel zenuwachtig dus wanneer het moment eraan kwam zee de gynicoloog dat hij niets kon zien vanwegen dat ik een bult heb in men baarmoeder, waar da ik me geen zorge voor moet maken want tijdens de zwangerschap gaat het weg. Hij liet dan ook een soord hartje horen dat iets sneller ging dan die van mij maar zee van "een hartje is het nog niet egt" egt een rare opmerking hij zee dan ook da ik 6 weken zal zijn, want het was nog enorm klein. Die dag heb ok dan ook weer bloed late trekken voor men hormonen enz... Maar oke we lieten het gewoon doen hoe het was maar gerust was ik niet weg gegaan... ik kreeg dan wel een afspraak voor de week daarna maandag. Wij blij in de hoop dat we de baby dan deze keer wel kunnen zien... Lig ik op dat bedje en vraagt hij opeens ja heb je gebloeid ?? Wij in paniek van waarom!? Helemaal niet! En ineens zegt hij dat mijne dooierzakje niet rond is ?? Dat het niet normaal lijkt?? En dat het kan lopen op een miskraam. Ik helemaal in paniek van hoe kan dees nu? Men hormonen men hcg is allemaal aan het stijgen! Hij vond het zelf allemaal heel raar want men synthomen zijn er. Men borsten doen pijn men tanden ik ben al 3weken verkouden puistjes en men oren kwetsbare en pijnlijke tanden vermoeid... Dus die dag heb ik dan ook terug bloed laten nemen en later op de week (morge) moet ik terug bloed laten nemen en echo maar ik ben enorm bang weet niet wa denken als alles blijft stijgen is alles oke dan moeten ze beter zien maar ben egt radeloos en ben enorm bang voor morge ...ik ben nogaltijd ook niet aan het bloeien dus ik heb hoop!! Hij zee ook dat ik een miskraam kan krijgen door tekort aan vitamine D maar ik ben er vanalles voor aan het innemen dat mag al 3 weken ... Ik weet het gewoon niet ik ben ook denk ik van plan als men hormonen enzo blijft stijgen dat ik naar een ander gynicoloog zien wat ze dan zeggen want ik weet het niet hoe ik me moet voelen want bij die 2de ego hoorde ik geen hard liet hij de baby niet zien ik ben egt niet gerust...


Alvast bedankt

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 22 gasten