Ongerust over vele echo's

Eveliennn
Berichten: 17
Lid geworden op: 3 december 2015, 20:41

Re: Ongerust over vele echo's

Bericht door Eveliennn » 5 december 2015, 10:47

Bedankt voor het delen van je ervaringen!

Ben heel erg blij te lezen dat jij erdoor bent gekomen en nu kan genieten van je tweede zwangerschap. Ik ga zeker eens een kijkje nemen op dat youtube channel!

Gisteren heeft mijn vriend een afspraak geregeld bij een super lieve bevriende huisarts. Normaal komen we daar nooit voor medisch advies (we hebben zelf een huisarts), maar omdat ik er zo doorheen zat had mijn vriend contact met hem opgenomen en mocht ik 's avonds bij hem thuis op bezoek komen. Hij heeft me echt proberen geruststellen, dat dit geen kwaad heeft gedaan aan mijn kind en dat ik er geen schuld aan heb. Maar dat ik wel zal moeten werken aan het loslaten, relativeren. Hij probeerde alles in perspectief te plaatsen en dit hielp wel. Heb er goed zitten huilen in het begin, maar vier uur later kwam ik met een big smile buiten (ook nog over vanalles anders zitten praten :wink: ).
Zijn vrouw heeft in het begin ook heel veel echo's gehad (zwanger geworden met IVF), en kijk: een prachtige zoon. Ik heb dan altijd de neiging te zeggen/denken: ja maar ik had er wel 8!!!! Maar ook dit moet ik weer leren relativeren, ok het waren er veel, maar wel erg kort. Heb op een ander forum een verhaal gehoord van 20 min bij 1 echo! Zoveel heb ik tezamen nog niet gehad met 8. Dus... adem in, adem uit! :)

Ster_
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 2947
Lid geworden op: 18 juli 2011, 10:53

Re: Ongerust over vele echo's

Bericht door Ster_ » 5 december 2015, 17:02

Je maakt ECHT teveel zorgen over die echo's hoor! Als dat schadelijk was, deden ze dat niet. Mijn 12, 20 en 30 weken echo's duurden een uur! En ik heb daar geen seconde bij stilgestaan. Alles is in orde echt!
Drie zoontjes... Drie wonderen... Ons grootste geluk.

Eveliennn
Berichten: 17
Lid geworden op: 3 december 2015, 20:41

Re: Ongerust over vele echo's

Bericht door Eveliennn » 5 december 2015, 18:02

Bedankt iedereen, voel me een PAK beter! (vele pakken! :) )

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 35 gasten