Bloedverlies: begin zwangerschap.

Plaats reactie
Stheuninck
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 december 2015, 19:39

Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door Stheuninck » 4 januari 2016, 13:49

Hallo,

Na 2,5 jaar van IVF kreeg ik op 26/12 het goede nieuws dat ik zwanger was.
Nu ben ik de eerste dag aan het werk na de kerstvakantie en toen ik zonet naar toilet ging had ik wat licht roze bloedverlies.Kun je al gaan denken dat ik nu erg op mijn ongemak ben. Is er iemand die hier al ervaring mee heeft?
Want op internet lees je zoveel, maar is dit wel te vertrouwen info...

Ben aan het vrezen voor een miskraam, had deze morgen wel nog zelf een positieve plastest.
Dus hoop nu echt dat innesteling ofzo is ... Nu, deze morgen heb ik nog een bloedafnamen gedaan voor UZ Brussel en straks bellen ze me terug op met de resultaten dus hoop op het beste ...

Wies
Berichten: 830
Lid geworden op: 30 september 2013, 10:27

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door Wies » 4 januari 2016, 14:55

Hoi,

ik kan me je ongerustheid levendig voorstellen! Dan krijg je eindelijke het verlossende nieuws dat je zwanger bent, dan ben je nog niet af van je onzekerheid en twijfels.
Als het je kan helpen: ik heb tot de eerste 12 weken ook af en toe bloedverlies gehad, soms leek mij dit veel; maar er was nooit iets aan de hand. Waarschijnlijk was het innesteling, gevoelige baarmoedermond of groeiende placenta (die lag aanvankelijk voor mijn baarmoedermond). Moet je utro opsteken? soms kan je daarmee ook een klein wondje veroorzaken.
Ik duim dat je bloedwaardes mooi gestegen zijn en het onschuldig bloedverlies is!
start mmm: november 2012
start IVF: februari 2014
september 2015: zoontje
april 2017: start brusje
december 2017: ICSI 4 - 4 blastocysten ingevroren
13 februari 2018: tp
27 februari 2018: bn - positief! :-) - 01/11

Stheuninck
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 december 2015, 19:39

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door Stheuninck » 4 januari 2016, 15:46

Dag Wies,

Ja, ik steek inderdaad utro op. Nu de licht roze bloeding was maar van korte duur, is nu terug al gestopt.
Dus hoop dat dat een goed teken is. Ben wel nog steeds aan het wachten op telefoon uit Brussel.

onzeker-mevrouwtje
Berichten: 635
Lid geworden op: 8 april 2014, 23:29

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door onzeker-mevrouwtje » 4 januari 2016, 15:51

Wil niet negatief over komen, maar 3x begon het bij lichtroze bloedverlies en eindigde dag nadien op miskraam...

Succes en hoop uit de grond van mijn hart op positief einde
Afbeelding

Afbeelding

onzeker-mevrouwtje
Berichten: 635
Lid geworden op: 8 april 2014, 23:29

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door onzeker-mevrouwtje » 4 januari 2016, 15:54

En aan Hcg kun je niet direct zien of je mk doet of niet...
Had al het vruchtje verloren vorige keer als hcg nog aan het stijgen was, de dag nadien begon het pas te dalen
Afbeelding

Afbeelding

jackie
Berichten: 934
Lid geworden op: 27 februari 2013, 22:03

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door jackie » 4 januari 2016, 15:55

hey Stheuninck, ik heb in de eerst 9 weken van mijn zwangerschap ook regelmatig bloeding gehad, soms beetje lichtrozig, soms zelfs veel helder bloed...paar keer naar het ziekenhuis geweest, maar niets aan de hand, intussen ben ik 26 weken zwanger.
Het kan inderdaad aan vanalles liggen en als jouw test deze ochtend positief was, is dat een zeer goed teken.
Ik hoop dat je snel nieuws krijgt uit het UZ Brussel. En anders bel je hen gewoon zelf op, dat heb ik ook een paar keer gedaan :lol:
Succes! Ik duim!
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

Stheuninck
Berichten: 4
Lid geworden op: 29 december 2015, 19:39

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door Stheuninck » 4 januari 2016, 16:05

dag jackie,

ik heb mezelf voorgenomen om nog halfuurtje te wachten en dan zelf te bellen.
sinds ik 26/12 positief nieuws kreeg van brussel heb ik op 29/12 nog keer een bloedafname moeten doen en toen waren mijn HCG waarden nog maals mooi gestegen. en ondertussen (ja, ik weet het wat gek, maar een mens zou alles doen :) )heb ik zelf ook al 3 zwangerschapstesten thuis gedaan en deze waren telkens allemaal positief. Dus hoop ergens dat dat dan in mijn voordeel speelt, we zien wel ...hopelijk snel nieuws!

Summerfeeling
Berichten: 359
Lid geworden op: 13 juli 2013, 17:07

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door Summerfeeling » 4 januari 2016, 16:08

Ik had bij het begin van mijn zwangerschap ook twee keer enkele druppeltjes bloed (misschien was het er zelfs maar eentje, maar in een inlegkruisje lijkt het al gauw veel...). Het is telkens vrijwel meteen gestopt en de zwangerschap loopt tot nu toe erg goed. Ik duim voor je.
Oktober 2014: na drie jaar werd ons wachten beloond en mochten we een zoontje verwelkomen.
Juni 2016: nog een zoontje. Zó blij met onze verrassingsbaby!

onzeker-mevrouwtje
Berichten: 635
Lid geworden op: 8 april 2014, 23:29

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door onzeker-mevrouwtje » 4 januari 2016, 23:44

hoe waren je bloeduitslagen meid?
Afbeelding

Afbeelding

jackie
Berichten: 934
Lid geworden op: 27 februari 2013, 22:03

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door jackie » 5 januari 2016, 13:26

En? Wat zeiden ze in Jette?
41j, Jette,single mom, start aanvraag juli 2010, 7 IUI's waarvan 1 mk, ICSI 1, ICSI 2, ICSI 2.1 neg, ICSI 3 mk, ICSI 4, ICSI 4.1, ICSI 5 neg, ICSI 5.1 : ontdooiing niet overleefd, ICSI 6 neg, geen cryo.ICSI 7 geen TP, 1 cryo:20/4/2016 geboorte dochter.

onzeker-mevrouwtje
Berichten: 635
Lid geworden op: 8 april 2014, 23:29

Re: Bloedverlies: begin zwangerschap.

Bericht door onzeker-mevrouwtje » 7 januari 2016, 13:41

???
Afbeelding

Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten