bloedverlies bij begin (5w) zwangerschap

Plaats reactie
ilse6
Berichten: 1
Lid geworden op: 13 april 2016, 9:38

bloedverlies bij begin (5w) zwangerschap

Bericht door ilse6 » 13 april 2016, 9:56

Hallo,

ik heb nog maar pas een curettage achter de rug, snel terug zwanger, maar het loopt precies helemaal niet zo goed.
Sinds de curettage zijn mijn regels niet echt goed doorgekomen, baarmoeder misschien nog niet helemaal zoals het moet... Ik had eerst 2 negatieve zwangerschapstests, 3e test positief, telkens 1 week gewacht ertussen. Volgens laatste menstruatie zou ik normaal nu aan 8 weken zitten, vorige week had ik 1e echo, daar bleek ik nog maar ongeveer 4,5 weken ver te zijn, wat ook de negatieve tests zou verklaren. Eisprong kon later gekomen zijn. Nu was er wel wat vocht in mn baarmoeder dat er beter niet was (mogelijk omdat m'n baarmoeder nog niet helemaal 'gereset' was), hogere kans op bloedverlies, dit heb ik vannacht dan ook gehad. Sinds zondag had ik ook al buikpijn en buikloop, volgens dokter buikgriep, ik zit er nog steeds mee.
De gynaecologenassistent had gezegd dat ik niet naar het ziekenhuis hoefde bij bloedverlies, maar altijd mocht bellen naar de praktijk. Daarstraks gebeld, stellen ze wel niet voor om naar het ziekenhuis te gaan zeker.
Beetje bang om te gaan... Als het alweer fout loopt zal het moeilijk zijn, maar ik weet dat het er niet goed uit ziet.
Hoop hier een beetje steun te vinden.

groetjes

Jana F
Berichten: 43
Lid geworden op: 17 januari 2014, 16:55

Re: bloedverlies bij begin (5w) zwangerschap

Bericht door Jana F » 13 april 2016, 10:08

Dag Ilse,

Ik begrijp je angst maar al te goed. Blijkbaar zou bloedverlies wel te verwachten zijn, gezien dat vocht? En hoeft het niet noodzakelijk slecht nieuws te zijn? Ik denk dat het beide kanten op kan en ik hoop met je mee dat het deze keer toch de goede kant opgaat.
Nu, die onzekerheid is ook niet leuk, dus op zich niet slecht dat ze je laten komen, toch?
Een dikke knuffel...omdat ik weet hoe *** dit gevoel is..

J x
PCO, mk 10 w, dochter °2012 - IVF1 (2014): neg, 1.1 mk 5wk, 1.2 en IVF2: neg, 2.1 mk 7 w, 2.2, IVF3 en 3.1:neg, - Van Middelheim naar Jette IVF 4: neg (voor t eerst geen cryo's) - pauze - spontaan zwanger °25/6/16 zoon

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 28 gasten