Uitgerekend januari-februari 2017

Plaats reactie
Didiken
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 mei 2016, 16:48

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Didiken » 30 mei 2016, 19:28

Dag dames,

Hier ook dezelfde standaard brief gekregen. Echo moest ook niet in Jette. Door hematoom had ik sowieso afspraak om op controle te gaan bij mijn gynaecoloog en die echo was dan ok zolang het hartje al te zien en te horen was en dat was het geval. Bloed moet ik woensdag nog eens laten trekken. Vandaag belde ik naar Jette voor laatste gesprek met Vloeberghs en ik mag morgen direct gaan. Zal wel op tijd moeten vertrekken met al die stakingen...
Amarillo, ik heb hetzelfde voor. Hongergevoel en toch totaal geen zin in eten. Ik eet vooral cracotten met Philadelphia en komkommer. Aquarius drinken helpt ook wat tegen misselijkheid (Tip van vriendin die binnen paar weken afstudeert als vroedvrouw... handig zo'n vriendin ;) )

Loesje, veel suces morgen en nadien genieten van vakantie.

Alle andere dames wens ik natuurlijk ook nog veel succes toe. We zullen allemaal opgelucht zijn als we 12 weken ver zijn, niet? :wink:

Loesje86
Berichten: 65
Lid geworden op: 15 januari 2015, 18:52

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Loesje86 » 30 mei 2016, 21:59

Oooh, jij morgen ook naar Dr. Vloeberghs? Ik ook, om 12u45!
Eerst nog een drukke werkshift. Heb veel pijn gehad in mijn buik, maar ik voel dat dat de cystes zijn, dus verkleind of verdwenen zullen ze helemaal niet zijn.
Ik ga vragen of ik vlak na mijn reis nogmaals op controle mag komen.

Kan je geloven dat ik haar ga missen, ze heeft ons het kostbaarste geschenk ooit gegeven...

Loesje xx

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door cimmeque » 31 mei 2016, 9:41

Didiken schreef:Aquarius drinken helpt ook wat tegen misselijkheid (Tip van vriendin die binnen paar weken afstudeert als vroedvrouw... handig zo'n vriendin ;) )
oh echt? Ik krijg Aquarius nu echt niet binnen :oops:
Het wordt bij mij het ergst bij een lege maag. De truuk is om continu iets te eten, maar daardoor kan ik nu mijn broek al niet meer dicht :oops:
En net als bij mijn vorige zwangerschap ben ik weer verzot op identiek hetzelfde: boterhammen met seldersla. Haha, geen idee waar dat van komt... wat zurig misschien?
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 1 juni 2016, 12:39

Didiken: hoe was je afsluitingsgesprek gisteren? Veel succes ook met je BN vandaag! Is dat dan de laatste die je moet doen?
Van die aquarius heb ik vorige week ook gemerkt. Was heel toevallig dat ik dit gedronken heb, maar smaakte echt! Voor de rest kan alleen een tas soep mij bekoren, de rest prop ik binnen omdat het moet :D

Loesje: hoe was jouw gesprek en echo? Mag je na je reis terug op controle?

Cimmeque: ik wou dat ik nu ook iets had waar ik verzot op ben... Ik moet echt moeite doen en ben al een paar kilo's kwijt :( hopelijk komen er binnenkort toch vele kilo's bij, ik kijk er al naar uit! :D
Nog 2 daagjes voor jou! Hoe laat moet je gaan? Spannend!
Afbeelding[url]

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door cimmeque » 2 juni 2016, 19:03

Oo dames, ik ben helemaal van de kaart geveegd. Deze namiddag zo maar uit het niets een sliertje rood (oud rood) bij het afvegen. Desondanks ik dit al zo vaak heb gehoord bij anderen, een beetje een verklaring heb omdat de inbrenghuls van utrogestan vanmorgen "bleef hangen" en vanbinnen schuurde, ik nog heel veel symptomen gewoon heb, ik geen krampen heb, én het nu gestopt blijkt, ben ik ineens een wrak.
Morgen om 10u45 sowieso echo, dus heb ook niet veel zin om nu een drama te gaan maken op spoed of zo, die zullen ook denken.
Maar zo zeker ik was van morgen, zo onzeker ben ik nu.
:cry: :cry: :cry: :

Ik zou precies gewoon willen slapen tot morgen 10u
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 2 juni 2016, 19:30

Cimmeque: begrijpelijk dat je even panikeert maar zoals je zegt, je hebt een perfect logische verklaring hiervoor dus ga er vanuit dat dit het gewoon is. Moest dit er niet geweest zijn zou je je misschien ook wat onzeker hebben gevoeld omdat morgen een belangrijke echo is, niet?
Hopelijk gaat de tijd snel vooruit en ben je morgen weer gerustgesteld! Ik duim mee!
Afbeelding[url]

Didiken
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 mei 2016, 16:48

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Didiken » 2 juni 2016, 19:55

Cimmeque: ik begrijp je ongerustheid volledig. Maar zolang het geen helderrood bloed is zal het wel ok zijn en dan nog bij hematoom was het ook helderrood en het is ook goed gekomen.
Heb jij een inbrenghuls voor utrogestan, zat het bij in de doos?
Ik duim alvast suuuuperhard dat morgen alles oké is.

Gesprek dinsdag bij dr. Vloeberghs was ok. Waarden zijn goed, en toch moet ik nog altijd 6 utrogestans opsteken...raar...
16 juni terug bloed en echo bij mijn gynaecologe maar resultaten moeten wel nog naar Jetter gestuurd worden.
Volgende week terug beginnen werken, zal zwaar worden. Einde schooljaar is altijd druk.

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 2 juni 2016, 20:19

Didiken: heb je naar je waarden gevraagd? Op een bepaald moment zal je wel mogen afbouwen maar dat zal nog wel te vroeg zijn. En als je die dosis neemt zal je niet plots naar minder mogen gaan maar moeten wachten tot je lichaam dit overneemt... Hoe ver ben je nu eigenlijk?
Ah jij bent lerares? Ja dan zal je nog een maandje moeten doorbijten maar je kan ook wel uitkijken naar een lang verlof! :)
Afbeelding[url]

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 3 juni 2016, 10:14

Veel succes dadelijk Cimmeque! Hoop dat je geen bloedverlies meer hebt gehad en dadelijk een supergoeie echo in handen hebt! Ik denk aan je!
Afbeelding[url]

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door cimmeque » 3 juni 2016, 13:59

We zagen op de echo: wat weefsel dat los kwam door innesteling placenta. Perfect te verklaren bloedverlies, volledig veilig.
En wat zagen we nog: 2 perfecte embryo's, perfect op schema met 2 krachtig kloppende hartjes
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 3 juni 2016, 14:05

Oh Cimmeque, een dikke proficiat! Ik wist het : een tweeling! :D wat een gevoel moet dat zijn zeg... Al beetje bekomen allebei?
Hebben ze jouw uitgetelde datum ook gezegd? En is dat dan de 17de?
Geniet ervan he!
Afbeelding[url]

Didiken
Berichten: 19
Lid geworden op: 21 mei 2016, 16:48

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Didiken » 3 juni 2016, 14:59

Wauw! Proficiat Cimmeque!!

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door cimmeque » 3 juni 2016, 16:23

Amarillo schreef:Oh Cimmeque, een dikke proficiat! Ik wist het : een tweeling! :D wat een gevoel moet dat zijn zeg... Al beetje bekomen allebei?
Hebben ze jouw uitgetelde datum ook gezegd? En is dat dan de 17de?
Geniet ervan he!
Nee, nog niet bekomen. Ik ging ECHT naar daar met het idee dat het niet goed zat, en dan ineens terug van geen naar twee... Phoe wat een emo rollercoaster was dat!! Ik heb kei hard gehuild in de gyne stoel! :oops:
De frustratie van 6 jaar kwam er ineens uit.
We zijn net al bij de onthaalmoeder geweest :D . Dat is zooooo'n schatje, ik wilde niet het risico lopen dat ze binnen 4 weken vol zit.
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Amarillo
Berichten: 905
Lid geworden op: 16 februari 2014, 14:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door Amarillo » 3 juni 2016, 19:19

Dat kan ik geloven dat die emoties je dan even teveel worden en dat mag he! Ik hoop dat ik dat maandag ook ga mogen meemaken... Tot hiertoe nog niet veel emoties gehad, enkel spanningen :D
En gaan jullie het nu dan vertellen aan jullie omgeving en zoontje en op welke manier? Ik kan mij voorstellen dat dit nu wel lichtelijk gaat moeten aangepast worden als er ineens 2 aankomen... :wink:
Afbeelding[url]

cimmeque
Berichten: 258
Lid geworden op: 11 mei 2015, 11:49

Re: Uitgerekend januari-februari 2017

Bericht door cimmeque » 4 juni 2016, 6:46

Bij jou maandag ook zo'n mooi hartje! You'll see.

Gisteren hebben we het aan de zoon verteld. Die reageerde zoals je kan verwachten van een kleuter: leuk, maar zijn bal en electrische monstertruck waren nog leuker :D

Vandaag en morgen de ouders. We zijn dezer dagen bezig met de opkuis van ons huis: volgende zaterdag eindelijk verhuis. Ons mama komt vaak mee poetsen en ik heb zo'n moeite met verbergen voor haar. Daarbij, toen ik donderdag dacht dat het niet goed zat vond ik het kei erg dat ik haar niet kon bellen, dus het is echt nodig dat ze het weten!
Mijn zus woont in de USA, die heb ik gisteren (onorigineel) gewoon gebeld: huilen!

En dan al de rest: we willen wachten tot aan 10 weken. Maar m'n man kon gisteren al niet zwijgen tegen 2 collega's en de buren dus aan dit tempo halen we 10 weken zwijgen niet :oops:
cryo van ICSI 4 Gent: zoon okt '10
cryo van ICSI 9 Jette: tweeling jongetjes Geboren op Kerstmis
Afbeelding

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 40 gasten