Uitgerekend mei - juni 2017

Plaats reactie
Patrieske
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 augustus 2016, 10:41

Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Patrieske » 4 september 2016, 20:46

Voor de dames die in mei of juni 2017 hun wondertje(s) zullen verwelkomen!!
Ernstige Endometriose (gr 4) (2 laproscopie incl darm operatie)
2 mislukte IUI.
1ste IVF/ICSI(Genk): 1 verse en 3 × 2 cryo's tp.- 4w mk
2de IVF/ICSI (UZ Jette): mislukt
2de bis ICSI (UZ Jette): 1 verse tp - zwanger

Patrieske
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 augustus 2016, 10:41

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Patrieske » 4 september 2016, 20:47

Hellow ladies!
Yyiiihhhaaaa! !! :D
Sinds gisteren ben ik 5 weken en tot nu toe gaat alles goed. Dinsdag nieuwe bn.
Hopelijk vanaf dinsdag goede waardes want ik hang onderaan aan de curve. 58 hcg na 4 weken. Na 4.5 week 230 hcg.

Ik heb al zitten zweten want ik heb dagelijks felrood bloedverlies. Nooit veel maar het is er wel. Verder geen krampen dus geen reden om me ongerust te maken volgens het ziekenhuis!

Hopelijk blijft alles goed gaan! Verder weinig symptomen en vooral aan het genieten van het hier en nu! ;)
Ernstige Endometriose (gr 4) (2 laproscopie incl darm operatie)
2 mislukte IUI.
1ste IVF/ICSI(Genk): 1 verse en 3 × 2 cryo's tp.- 4w mk
2de IVF/ICSI (UZ Jette): mislukt
2de bis ICSI (UZ Jette): 1 verse tp - zwanger

marie1981
Berichten: 412
Lid geworden op: 6 oktober 2011, 9:40

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door marie1981 » 5 september 2016, 14:00

Ik heb het topicje mei-juni 2016 gemaakt.
Ik wens jullie een even fijne 9 maanden toe en wolk van een baby in 2017!
Onze grote droom werd meer dan werkelijkheid; 3 keer werd ons een liefde voor het leven gegeven...

Bloem88
Berichten: 2
Lid geworden op: 5 september 2016, 21:32

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Bloem88 » 5 september 2016, 21:34

Hier zijn we uitgerekend voor mei 2017! Net 6 weken dus... Als er ergens een fb groepje is voor mei 2017 baby's hoor ik het graag...

Patrieske
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 augustus 2016, 10:41

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Patrieske » 7 september 2016, 18:33

marie1981 schreef:Ik heb het topicje mei-juni 2016 gemaakt.
Ik wens jullie een even fijne 9 maanden toe en wolk van een baby in 2017!
Dank je wel!! We gaan er voor! :D
Ernstige Endometriose (gr 4) (2 laproscopie incl darm operatie)
2 mislukte IUI.
1ste IVF/ICSI(Genk): 1 verse en 3 × 2 cryo's tp.- 4w mk
2de IVF/ICSI (UZ Jette): mislukt
2de bis ICSI (UZ Jette): 1 verse tp - zwanger

MayaM
Berichten: 358
Lid geworden op: 5 januari 2016, 19:23

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door MayaM » 7 september 2016, 18:55

Sorry dat ik eventjes inbreek :)


Hoe was je tweede bloedname Patrieske?

Uiteraard gefeliciteerd aan iedereen!
Traject 1: start sept 2014; Maart 2017: Zoontje geboren!

IUI 1 (Jan-feb 2018): Negatief
IUI 2 (feb-mrt 2018): Negatief
IUI 3 (april 2018): Negatief
Mei 2018 - .... : verplichte pauze

Patrieske
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 augustus 2016, 10:41

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Patrieske » 8 september 2016, 12:34

MayaM schreef:Sorry dat ik eventjes inbreek :)


Hoe was je tweede bloedname Patrieske?

Uiteraard gefeliciteerd aan iedereen!
Hoi MayaM! Bloedname was heel goed! Had een Hcg van 2394 en bloedverlies is ook nihil in vergelijking met een week geleden! Dus gaat goed hier :)
Eerste echo op 19 september! Dan ben ik 7 weken en 2 dagen :) spannend! Kijk er zoooooo naar uit!

En jij? Vertel vertel!! :D
Ernstige Endometriose (gr 4) (2 laproscopie incl darm operatie)
2 mislukte IUI.
1ste IVF/ICSI(Genk): 1 verse en 3 × 2 cryo's tp.- 4w mk
2de IVF/ICSI (UZ Jette): mislukt
2de bis ICSI (UZ Jette): 1 verse tp - zwanger

MayaM
Berichten: 358
Lid geworden op: 5 januari 2016, 19:23

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door MayaM » 8 september 2016, 13:21

Oh dat is goed nieuws!
Ik had je een beetje gevolg in het topic en was benieuwd hoe de bloedname ging zijn. Vooral omdat je dat bloedverlies had.
Het is spannend in het begin he? Door die periode zijn we allemaal gemoeten, maar angst is volstrekt normaal.

Over mij?
Ondertussen bijna 14 weken zwanger. In de eerste weken wel wat last gehad van verminderde eetlust en misselijkheid en nog wat ongemakjes. Maar ik mag niet klagen en had het er graag voor over. Ondertussen sinds week 12 zo goed als klachtenvrij, enkel vermoeidheid, maar dat komt mede ook door mijn job.
Vanaf week 12 en de goede echo ben ik eindelijk kunnen gaan genieten. Daarvoor was ik heel erg bang dat ik weer een miskraam zou doormaken.

Dus... blijf positief en onderga de eerste weken, de ongerustheid beter en betert steeds!

Ik wens jullie allemaal een pracht van een zwangerschap toe. En bij vragen of twijfels kan je steeds in ons maart-april topic terecht, daar zitten allemaal dames die ook al wat verder zijn en wij kunnen jullie altijd helpen!
Traject 1: start sept 2014; Maart 2017: Zoontje geboren!

IUI 1 (Jan-feb 2018): Negatief
IUI 2 (feb-mrt 2018): Negatief
IUI 3 (april 2018): Negatief
Mei 2018 - .... : verplichte pauze

plonske
Berichten: 373
Lid geworden op: 14 juni 2013, 21:58

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door plonske » 8 september 2016, 21:23

marie1981 schreef:Ik heb het topicje mei-juni 2016 gemaakt.
Ik wens jullie een even fijne 9 maanden toe en wolk van een baby in 2017!
En exact een jaar later dag op dag een nieuwe pos.test in handen.hoop dat ik binnenkort hier mag meeschrijven.zaterdag bn
Icsi1 : prachtige zoon. Icsi1.1 eskimosterretje * mk 8 weken - Icsi 2: mislukt - Icsi3: sterrenwolkje * mk 9weken3dagen - icsi 3.1 mislukt. - icsi poging 4 wachten op bn 10.09 3 cryo in dv

Kinderwens28j
Berichten: 5
Lid geworden op: 31 mei 2016, 23:15

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Kinderwens28j » 11 september 2016, 22:05

Hallo! Ik sluit mij aan bij deze groep. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend voor 17 mei 2017. Nu bijna 5 weken. Morgen opnieuw hcg testen om te kijken of het goed gestegen is sinds vorige week, want het was nogal aan de lage kant. Spannend!!!

Patrieske
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 augustus 2016, 10:41

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Patrieske » 18 september 2016, 15:56

MayaM schreef:Oh dat is goed nieuws!
Ik had je een beetje gevolg in het topic en was benieuwd hoe de bloedname ging zijn. Vooral omdat je dat bloedverlies had.
Het is spannend in het begin he? Door die periode zijn we allemaal gemoeten, maar angst is volstrekt normaal.

Over mij?
Ondertussen bijna 14 weken zwanger. In de eerste weken wel wat last gehad van verminderde eetlust en misselijkheid en nog wat ongemakjes. Maar ik mag niet klagen en had het er graag voor over. Ondertussen sinds week 12 zo goed als klachtenvrij, enkel vermoeidheid, maar dat komt mede ook door mijn job.
Vanaf week 12 en de goede echo ben ik eindelijk kunnen gaan genieten. Daarvoor was ik heel erg bang dat ik weer een miskraam zou doormaken.

Dus... blijf positief en onderga de eerste weken, de ongerustheid beter en betert steeds!

Ik wens jullie allemaal een pracht van een zwangerschap toe. En bij vragen of twijfels kan je steeds in ons maart-april topic terecht, daar zitten allemaal dames die ook al wat verder zijn en wij kunnen jullie altijd helpen!
Ah kijk jij staat inmiddels al wat verder! ;)
Hier intussen 7 weken ver en gisteren mijn eerste zwangerschapsbroeken gaan kopen! Die knopen zijn zoooooo irritant! Werd er gek van! Dit is een hele verademing! :D
Heb ook niet veel klachten. Af en toe misselijk. Gevoelige tepels. Slechte huid. Haren voelen anders. En moe moe moe moe!
Zitten op hete kolen voor morgenochtend! De eerste echo! Zooooo spannend na al die jaren!!

Bedankt voor de tip ivm jullie groep! ;)
Ernstige Endometriose (gr 4) (2 laproscopie incl darm operatie)
2 mislukte IUI.
1ste IVF/ICSI(Genk): 1 verse en 3 × 2 cryo's tp.- 4w mk
2de IVF/ICSI (UZ Jette): mislukt
2de bis ICSI (UZ Jette): 1 verse tp - zwanger

Patrieske
Berichten: 44
Lid geworden op: 19 augustus 2016, 10:41

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Patrieske » 18 september 2016, 15:58

Kinderwens28j schreef:Hallo! Ik sluit mij aan bij deze groep. Volgens mijn eigen berekeningen ben ik uitgerekend voor 17 mei 2017. Nu bijna 5 weken. Morgen opnieuw hcg testen om te kijken of het goed gestegen is sinds vorige week, want het was nogal aan de lage kant. Spannend!!!
Spannendddd! Ik zat de eerste 2 bloednames ook onderaan de curve maar de 3de keer was het beter.
Morgen eerste echo. Best spannend aangezien ik nog erg veel angst heb dat we geen kloppend hartje zien.

Toi toi toi!!!
Ernstige Endometriose (gr 4) (2 laproscopie incl darm operatie)
2 mislukte IUI.
1ste IVF/ICSI(Genk): 1 verse en 3 × 2 cryo's tp.- 4w mk
2de IVF/ICSI (UZ Jette): mislukt
2de bis ICSI (UZ Jette): 1 verse tp - zwanger

onzewens7374
Berichten: 216
Lid geworden op: 22 januari 2016, 18:53

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door onzewens7374 » 21 september 2016, 9:19

Met enige aarzeling schrijf ik hier ook maar even in dit topic. Ik heb mijn punctie gehad op 24 augustus en kreeg op 6 september positief nieuws. Dit was de 8ste ICSI-poging, dus de euforie is groot. Gisteren had ik mijn eerste echo. Sinds vandaag ben ik pas 6 weken, dus dat was misschien wat vroeg om al veel te zien. In elk geval heb ik een fotootje gekregen met daarop 2 "zwarte gaten" van respectievelijk zo'n 10 en 7 mm groot. De dokter had veel moeite om ze te vinden want ze zaten op een moeilijke plaats in de baarmoeder, zei hij. Er was dus ook geen kloppend hartje te zien, maar dat zou voor de volgende echo, binnen 2 weken (zijn er 3 geworden want agenda zat stampvol en matchte niet echt met die van mij) zijn, zei hij. Ik heb ook en vermoedelijke bevallingsdatum gekregen: 16 mei.

Het vervelende is dat ik een beetje het gevoel heb dat ik eigenlijk nog niks bij weet en dat ze er gisteren niet in geslaagd zijn om bloed te nemen (ondanks 6 pogingen van 3 verschillende verple(e)g(st)ers. Ik moet dus morgen ook nog eens naar Jan Palfijn voor een nieuwe bloedname.

Er werden (omwille van mijn leeftijd) 3 embryo's teruggeplaatst, maar de kans dat dit een tweelingzwangerschap wordt, zou klein zijn aangezien mijn HCG pas op 82 stond bij de eerste bloedname. Dus nu maak ik me wel wat zorgen of die waarde nu wel hoog genoeg is. Ik ben wel veel moe en heb ook regelmatig last van mijn buik, maar dat zijn zowat de enige symptomen. Ben van euforisch gisteren weer helemaal omgeslagen naar behoorlijk neerslachtig, maar probeer vandaag weer positief te denken... Moeilijk, hoor!

plonske
Berichten: 373
Lid geworden op: 14 juni 2013, 21:58

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door plonske » 21 september 2016, 19:39

Wie graag in een fb groepje mei 2017 wil stuur gerust pm
Icsi1 : prachtige zoon. Icsi1.1 eskimosterretje * mk 8 weken - Icsi 2: mislukt - Icsi3: sterrenwolkje * mk 9weken3dagen - icsi 3.1 mislukt. - icsi poging 4 wachten op bn 10.09 3 cryo in dv

Leniemienie
DVO Lid
DVO Lid
Berichten: 1213
Lid geworden op: 12 april 2012, 23:39

Re: Uitgerekend mei - juni 2017

Bericht door Leniemienie » 21 september 2016, 23:53

Ik kom mij hier nog altijd wat verbaasd toevoegen. We wilden binnen enkele weken starten met icsi behandeling voor brusje maar mijn ms bleven uit, gisterenochten dan toch een test, die was positief en dan 's avonds nog en bloedafname laten doen en ik ben 5 weken zwanger! Het voelt nog altijd heel surreëel voor ons aan omdat de afgelopen jaren ons altijd gezeglijk dat dit quasi onmogelijk was, we hadden meer kans om de lotto te winnen.
Eerste echo is op 7 oktober.
Nov2010 pilstop, na 6 verse ICSI pogingen, 3 cryo tp en 2 mk's een wolk van een dochter gekregen juni 2015 en een 2de klein mirakeltje in mei 2017

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 12 gasten