Bericht
door weetje81 » 25 januari 2017, 9:19
Star: Ik begrijp je ongerustheid zeer goed. Wij zijn ook al meer dan 7 jaar bezig, IUI, ICSI en nu dus ECD. Eerste Tp ECD was ik zwanger maar een miskraam en dan 2 cryo's die telkens niets werden. In december weer TP met ECD en weer zwanger. Ik ben erg ongerust bij het minste dat ik voel en zie. Ik heb al 2x bloedverlies gehad, de eerste keer was bij het vrijen en dat zou kunnen zijn omdat de baarmoeder gevoelig is en goed doorbloed. De 2e keer kwam uit het niets. Vorige dinsdag had ik dan nog eens enorme krampen, steken en veel bloedverlies. Toen ik op het toilet zat, voelde ik er iets uit glijden, en de krampen die ik had, kon je vergelijken met mijn miskraam, dus ik dacht dat het weer voorbij was. We gingen op woensdag naar het verloskwartier en op de echo zagen we nog altijd een kloppend hartje...echt een mirakel. Geen idee wat ik verloren heb. Op de echo's ervoor was alles goed, geen bloedklonters of zo.. Nu moet ik volgende week dinsdag opnieuw op controle, of liever, wil ik, want ik moest op 7 weken gaan en op 11 weken, maar door mijn ongerustheid wou ik tussendoor ook nog gaan. Nu ben ik ook heel bang dat het weer zal mislukken, dat ik naar gyn ga en weer een missed abortion is. Ik durf nooit naar de echo kijken tot dokter zegt dat alles goed is.
Wij hebben hier ook nog niets geregeld, uitgezonderd de kinderopvang. De rest, daar hebben we nog tijd genoeg voor.
Ik hoop dat we hier allemaal een goeie zwangerschap mogen hebben en dat we ervan kunnen genieten.
Pilstop 2009.
IUI 7x:neg.
Start ICSI. 4x eig.eicellen.
7/3/16 ICSI ECD,zwanger, Mk april'16, op 7weken.
2x Cryo neg.
ICSI6-ECD tp 1embryo 12/'16: zwanger,vroeggeboorte Sari* 23/04/17.
Cryotp 2/08: MK,
cryotp 12/12: positief!