Misselijk 24/24

Plaats reactie
HorseMum
Berichten: 1
Lid geworden op: 22 februari 2017, 16:04

Misselijk 24/24

Bericht door HorseMum » 22 februari 2017, 16:11

Hallo iedereen

Vorige week ontdekte ik dat ik 4 weken zwanger ben.
Enkele dagen daarna kreeg ik de griep. Nu houdt die griep enorm lang aan of ik heb extreem veel last van misselijkheid.

Het enige wat ik nog heb is een constante druk/misselijkheidsgevoel rond mijn maag. Zo erg dat ik er extreem veel hoofdpijn van krijg. Ik ben zelfstandige en kan ook niets meer doen momenteel. Als ik te veel doe, voel ik me enorm flauw, oververmoeid en misselijk. Heel erg lastig dus.

Ik ben naar de accupunturist geweest en dat heeft de druk enkele uren weg gehaald maar nu is het weer terug. Zo erg dat ik echt geen blijf meer weet met mezelf.

Is het echt normaal dat het zo erg is? Als ik iets eet is het beter, maar dan zou ik ook echt constant moeten eten. De moment dat ik stop duurd het 15 min en het komt terug. Ik neem buiten wat homeopatische middelen niets anders in, maar momenteel is het zo erg dat ik toch naar de dokter denk te gaan om iets symptoomonderdrukkend te krijgen.

Ik had men eerste weken zelfs niet door dat ik zwanger was, dus ik vind het heel raar dat het plots zo omkeerd. Zeker omdat het ook snachts is.

Is het normaal dat het zo pijnlijk is? Braken moet ik helemaal niet doen.

Sarahke82
Berichten: 806
Lid geworden op: 12 augustus 2012, 10:54

Re: Misselijk 24/24

Bericht door Sarahke82 » 24 februari 2017, 14:44

Heyla,

Bij mijn eerste zwangerschap ben ik ook zo misselijk geweest tot ik ongeveer 14 weken ver was.
Verschrikkelijk! Ik moest ook niet overgeven, maar ik was wel hele dagen ziek.
Enkel eten hielp. Ik at dan ook heel veel die eerste weken.
Probeer wel gezonde dingen te eten en geen dingen die je maag prikkelen (zuur, vet)
Het is heel lastig en je functioneert bijna niet.
Wat ik mocht nemen was primperan. Maar dat werkte weinig.
Hopelijk ben je er snel vanaf!
Afbeelding

lieze81
Berichten: 1134
Lid geworden op: 19 januari 2014, 10:57

Re: Misselijk 24/24

Bericht door lieze81 » 24 februari 2017, 20:00

ik lees even mee...
Hier ook constant een misselijk gevoel, zonder over te geven. (En een vreselijk slechte smaak, niks van eten is lekker).
Zoals hier boven ook al gezegd, terwijl ik eet is het beter, na 5 min is het terug.

Gemberthee schijnt te helpen, maar dat krijg ik met geen geld ter wereld binnen. jak zo slecht! :oops:
of iets eten (beschuit, droge koek) voor het opstaan!
misschien aan je gyn iets vragen tegen de misselijkheid?
7 IUI's, ivf 1-2 : negatief. ivf 3: biochemische. icsi4 : zwanger! 7 maart 2016: Elias geboren!
Januari 2017 Icsi4.1 : zwanger! Uitgerekend voor 7 oktober 2017!

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten