Uitgerekend november/december 2017

Plaats reactie
MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 9 augustus 2018, 22:10

Hoi hoi ,


Dan zal ik toch ook wel stilaan de voeding om 23 u weg laten en ook 2 flessen geven van 240 en 8 schepjes. Zwemmen doet hij ook wel graag. Zou wel willen gaan babyzwemmen met hem.


Zijn dag ziet er zo uit:

Wakker worden tussen 7 u en 8 u hangt er wat vanaf ik werk 3 dagen en dan moet uit opstaan om 6:15

Fles 210 ml en 7 schepjes rond 8:30 u
Dan slapen tussen 10 en 10:30 en dat tot 12 u
Groetenpap om 12:15
Wat spelen en dan een dutje van 1 u a 1u30
Soms een tussendoortje koek of iets anders rond 18:15
Fles om 20 u 210 ml
Dan zijn park in slapen van 20:30 tot 23:00
Laatste fles 210 ml.


Maar ga dit veranderd de laatste fles nu ook weg laten.

Slapen jullie ukjes op hun eigen kamer of nog op de kamer van mama en papa.

Groetjes

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 16 augustus 2018, 20:37

Hey lieve dames,

Eindelijk nog wat nieuws seg, zo te lezen gaat het bij iedereen wat snel voorbij die babytijd... hier ook 😱

Onze Luciano is nog altijd wel kleintje... binnne 2 weken naar kind en gezin maar op 8m was hij 65,3cm en 6kg900.’’
Zijn haartjes groeien wel snel 😉 al 2 tandjes onderaan en er zijn er bovenaan onderweg...

Sluipt, kruipt, zet zichzelf tot zit en stond ook al enkele keren recht in zijn park🙈
Hij is stekezot van de hondjes maar trekt wat hard aan de haartjes 🤨

Hij heeft ook al gesukkeld met luchtwegen...(microben van de crèche uiteraard) al 3 x kuren aerosol 🙄 de aerosol moest zelfs mee op vakantie in Toscane, maar dat is goed gelukt... brave baby op vakantie zelfs lang slapen tot 8u (gebeurt hier zelden)
Lang in auto zitten was geen probleem, echt droombaby gehad! Eens thuisgekomen moest hij wat wennen aant ritme van hier...

Morgen gaan we eindelijk achter een echt babybed, hij slaapt nog steeds in de Co sleeper (die nu wel dicht is) en moeten altijd bij hem liggen en prutst hij wat en valt hij in slaap... ik heb nu ook de borstvoeding afgebouwd sinds hij 8maanden en half was, ik was het kolven beu en heb echt beste van mezelf gegeven...

Voor de rest, eet hij flink patatjes, fruit, (vers en potjes of knijpzakjes het maakt niet uit) en ook boterhammetjes eet hij heel graag, flesjes zit ik aan 150ml en poeder meer krijg ik er niet in, hij drinkt er 3, ochtend, rond 19u/19u30 en dan in zijn slaap rond 23u ben is benieuwd wat ze bij k&g gaan zeggen want ik krijg er echt niet meer in dusja 🤔

Groetjes xxx
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 22 augustus 2018, 21:18

Hoi dames ,


Morgen met Tibo baar kind en gezin. Ben wel benieuwd of hij nu over de 10 kg zit weegt toch al wat. Ondertussen is hij weer beetje verkouden. Er is ook een 2 de tand op komst maar die staat goal ver van de 1 ste onder aan kan nog een tand tussen😟

@gioia8: zou het kunnen dat er voor Lilly en Marleen een foto van Luciano te zien was in Italië 😊.

Groetjes

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 29 augustus 2018, 21:30

Dat Klopt, dat was onze Luciano 😎 hoe is het geweest bij K&G???
Je kan her hier herbekijken... (de laatste van het rijtje)
https://vtm.be/zomerbeeldbubbel-lili-en-marleen-22-augustus

Wij morgenavond ook naar K&G... ben is benieuwd meestal is hij niet genoeg gegroeid/verdikt...
Blijft nog steeds een kleintje... maar we zien wel, na de hoge koorts 2w geleden vorige week hevige diarree dus op ‘dieet’ met Ors en gewoon zijn melk... ocharme zijn poep.. intussen terug Gp maar Fp moet nog tot vrijdag wachten...
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 25 september 2018, 9:47

Hey iedereen,

Leuk om te lezen dat de kindjes het goed doen, buiten de gebruikelijke verkoudheden, tandjes, etc.
En ik herken veel hier: eerste tandje is erdoor en tweede op komst, kruipen lukt eindelijk vlot, hij trekt zich tegenwoordig heel de tijd recht aan alles, en sinds vorige week eerste stapjes achter de stoel aan :D Momenteel wel wat ziekjes, dus hopelijk is dat ook weer snel over.

En ondertussen is er al bijna een jaar voorbij, gaat zo snel he! Denken jullie al aan een eventueel volgend kindje? Ben ik wel benieuwd naar :wink:

Hoe was het bij k&g, Malibloem, Gioia en Babybummy?
Gioia, wat een schattig ventje op de foto :)
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❤️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❤️

babyBummy
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 juli 2015, 10:24

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door babyBummy » 25 september 2018, 11:33

Hallo!

Het gaat snel, veel te snel!
Onze Casper doet het goed, hij kan niet stilzitten. Kruipen, zich rechttrekken en als hij rechtstaat aan de kast of poef doet stapt hij zo naar de andere kant. Zoals ik dus zei ... VEEL TE SNEL! Ik doe niks anders meer dan in de gaten houden waar hij naar toe gaat, waar hij staat en wat hij doet. Tis vermoeiend met momenten. :D
De eerste tand is er ook al, dus poetsen we nu elke avond zijn tandje. Dat vindt em geweldig.

Bij K&G lag hij iets onder zijn gewoonlijke curve ineens, raar maar waar.. misschien komt er een groeispurtje aan?
Hij woog 9kg100 en was 69 cm groot; Ik merkte wel al dat hij wat "slanker" was dan gewoonlijk, maar eten doet em nog altijd enorm veel. Dusja geen klachten.

Momenteel een snotneus en wat hoesten. Lang leve de herfst! Ik denk ook wel dat hij in de zomer soms wat last had van de airco. Dusja ieder seizoen heeft zo zijn kwaaltjes.

@Sterrie: is die van u al een jaar :o Dat vliegt echt om eh. Ik weet nog hoe we hier aftelde naar alle geboortes!
Start KID: 02/2015 8 pogingen- 3 MK
IVF 1: 01/2017, Cryo 04/2017 -> Zwanger! (23/12/2017)

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 28 september 2018, 21:04

hoi hoi dames ,


Bij k&g was alles goed he zoals ik dacht hij weeg 10.210 kg en 75cm. Maar zal ondertussen al weer aangekomen zijn en wat gegroeid. Ondertussen zijn er 4 tanden door zonder veel problemen :). Verder doet hij het goed he , wel net ziek geweest oorontsteking, en weer zijn luchtwegen he reutelen.

Kruipen gaat nu ook vlot en rechttrekken aan van alles en nog wat en zo wat stapjes zetten he :) .


Alleen zitten we nu met een zeer vervelend probleem , hij gaat 2 dagen naar de crèche maar ik ben niet zo tevreden over de crèche. Zo is er een incident geweest dat ik daar kwam en Tibo 39.5 graden koorts had en niemand had ons verwittigd. Ik vindt dat niet kunnen. De verzorgster had wel aan de bazin gevraag hoeveel tibo weegt en dat wist ze niet eens. Dus hadden ze ook geen predolan gegeven. Ik spreek de bazin der over aan een kreeg een antwoord ja ge bleef toch niet lang meer weg dus vonden we het niet nodig u te bellen. Dus mijn vertrouwen is weg , en nu heerst er daar een virus dat buikloop en overgeven met zich mee brengt , is al weken zo. Dus ik houdt Tibo thuis hij is net genezen. Ik vraag woensdag toen ik Tibo ging afzetten of het nu door was , zeiden ze jaja. S'avonds daar andere verzorgster , ik vraag het nog is blijkt dat het nog niet over is. Maar ze mogen niet de waarheid zeggen aan de ouders blijkbaar. Wat daar ook wel gebeurt is dat de verzorgende weg zijn en de dochter van de bazin op de kinderen let , en dan krijg je de verkeerde feedback .


Dus nu kunnen we naar een andere crèche maar weet niet goed als we opzeggen of we dan nog recht hebben op onze waarborg .


moest ff mijn verhaal kwijt :s


Wij denk denken wel aan een 2 de mss volgend jaar .


groetjes


Mali

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 12 oktober 2018, 21:20

Fijn te lezen dat de kindjes het goed doen :)
Hier over een dikke 2 weken de 1e verjaardag.
We zitten aan 4 tandjes, ze kruipt op de zetel, loopt met haar loopwagentje en anders kruipt ze het hele huis door. Ze is nog steeds heel erg vrolijk. Een zaligheid :)
Hier geen kindjes meer, 2 is genoeg :)

Malibloem wat vervelend met de opvang. Ik zou er ook geen vertrouwen meer in hebben. Al zeker niet als er dan (in mijn ogen) ook nog gelogen wordt over die "ziekte" die rondgaat. Is daar trouwens geen controle op? Lijkt me toch als dat al enige tijd aansleept dat er 1 of andere instantie verwittigd moet worden?
Als je je kindje uitschrijft zou je normaal de borg terug moeten krijgen, toch?

Grts Clau
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 ♡ bevallen!

Gioia86
Berichten: 241
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 3 december 2018, 21:08

Hey Hey,
Lang geleden... maar toch wel druk met onze kleine 🐼 ook nog is op vakantie naar de schoonfamilie geweest, met tussenvluchten etc maar terug heel opgewekte flinke baby.

Hij is ondertss 1jaar... ik kan dat amper geloven, het leek gisteren dat hij geboren was...
Was toch wel emotioneel gebeuren...🌈💫

Voor de rest...nog steeds klein en fijn, qua motoriek etc wel heel goed, ook zijn tweetalig zijn doet hij goed , grappig soms hoe snel hij de link legt als ik of mijn partner iets vragen vb’hallo/pronto’

woe bij K&G ben is benieuwd...

Helaas veel ziek, 4 weken aerosol en kine, antibiotica.. week niet naar crèche en dan 4 dagen terug en dit weekend weer ziek, maar dan maag/darm... 😱
Heel vermoeiende nachten en altijd dan het ‘opvang’ zoeken, altijd groot probleem...
Iemand ervaring met oppas zieke kinderen? (Mijn partner is er absoluut niet voor te vinden)


Hoe gaat het met jullie?
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 💙&💫 geboren!
Start brusje september ‘20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli ‘22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 8 december 2018, 17:48

Hoi iedereen ,

Is idd weeral even geleden , Tibo is ondertussen ook een jaar geworden. Wat gaat de tijd snel he , hij doet het heel goed.
We zijn ook langs geweest bij k&g en hij zit perfect op schema. Hij zit wel eerder bij de grotere jongens.

Kruipen dat gaat super vlot en stappen aan de zetel en meubels ook al, en af en toe ook aan de hand als hij zin heeft :lol: .

Qua eten gaat het ook vlot patatjes met stukjes lukt maar owee als er een stukje in de fruitpap zit dan is het gedaan. Maar geef je hem een banaan dan gaat die er ook wel zo in.

Brabbelen doet hij wel en mama en papa , maar verder nog niks :(. Zal wel komen he.

Ziek zijn is nu beter , hij gaat momenteel niet naar de crèche mag maar pas terug van af maart. En we hebben ondertussen en andere crèche , want die waar hij ging was niet echt goed .

En hoe gaat het ondertussen met de andere peutertjes :)


grtzz

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 28 gasten