Uitgerekend november/december 2017

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Mei » 2 december 2017, 10:19

Proficiat Mali!
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2

Bericht door Gioia86 » 2 december 2017, 13:32

Hey lieve dames

Eerst en vooral proficiat Mali. Hopelijk stellen jullie het beiden goed πŸ‘πŸΌ


Hier zijn we dus sinds woensdagnamiddag thuis Luciano woog 2kg250 bij verlaten ziekenhuis, we mochten dus naar huis met enkele voorwaarden, binnen blijven, bezoek beperken, en om de 3u wakker maken en voeden, ik mag hem altijd de borst aanbieden, maar als hij na 10-15 Min. Nog niet goed aangehapt heeft en drinkt, flesje aanbieden... nu kolven is goed op gang gekomen dus πŸ‘πŸΌ En geef dan ook nutrilon nog tussendoor.
Hij woog daarstraks 2kg380 dus zit al boven geboortegewicht πŸ‘πŸΌ De vroedvrouw komt... dus dat stelt wat gerust...
Verder is het echt een schattig mannetje, mini, veel haar en wat een getinte huid πŸ’™
Hst is best vermoeiend, borstvoeding, dan indien niet lukt flesje of gekolfde melk en dan natuurlijk nog kolven 😱 heb geluk dat mijn schoonmoeder er nog weekje is want maandag gaat mijn partner terug werken...en zo iem. Die lekker kookt, en wat huishoudhulp helpt doet toch veel...

11december op controle bij de pediater.
Ikzelf pas in januari... heb wel nog wat last van die hechtingen etc...

Hopelijk met alle andere dames en baby’s ok???

Prettig Weekend 😘
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 πŸ’™&πŸ’« geboren!
Start brusje september β€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli β€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 11 december 2017, 14:51

Hallo dames.

Een dikke proficiat aan alle mama's 😁 heerlijk toch, al die kleine hummeltjes.
Hopelijk stelt iedereen het goed?

Hier gaat alles goed. Isabelle is al 55cm en 4kg330. Het gaat vooruit :D
Vrijdag op controle voor haar hartje en dan zal ik gerust zijn. De krampjes bereiken hier ook stilletjes hun piekmoment dus hopelijk is ze er snel vanaf (piekt tussen 6 en 8 weken)
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 β™‘ bevallen!

Sooof
Berichten: 22
Lid geworden op: 8 december 2015, 20:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sooof » 13 december 2017, 19:44

Proficiat Mali!! Mooie naam!
Hier alles inorde, we genieten volop van ons klein wondertje!
Ondertussen is zijn geel kleur volledig weg, hij doet het goed, komt goed bij.
Hij weegt nu al 4,250kg. Borstvoeding gaat goed.
@ BabyBummy: mijn gynaecoloog was ziek, dus hebben zijn assistenten mij opgevolgt. Maar de laatste weken hadden ze hem niet meer gewogen omdat hij al ingedaald was, en dit foute waarden kan geven. Dus hadden ze niet ingeschat dat hij zo zwaar zou zijn.
@Gioia: was idd pijnlijk, maar gelukkig nu voorbij 😊 sinds een halve week geen pijn meer πŸ˜‰ hoe gaat het met je zoontje?
@Clau: oei, bereiken de krampjes nog een piekmoment? Emiel heeft er nu al veel last van, dat beloofd 😊

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 15 december 2017, 11:23

Dag dames,

Ik was het forum even uit het oog verloren, dus lang afwezig geweest :o Maar nu dus de tijd gevonden om toch een berichtje te schrijven.

Proficiat aan alle nieuwe mama's ondertussen! Leuk om te lezen dat de babietjes het goed doen. Dus genieten maar van onze kleine wondertjes :wink:

Hier gaat alles ook goed, Seth heeft ondertussen de kaap van 4kg bereikt, komende van maar 2,7 kg bij de geboorte. De borstvoeding loopt ook eindelijk vlot. De voorbije weken ging het toch wel moeizaam met telkens nieuwe problemen: kloven, te weinig productie, Seth die nog altijd traag dronk,... Paar keer gedacht om te stoppen, maar toch blij dat ik doorgezet heb (dankzij een supergoede vroedvrouw) en het nu goed gaat :) Het kreunen bij het inslapen (en soms ook overdag) is al iets beter maar duurt soms toch nog lang. Volgende week naar de osteopaat om te horen wat zij ervan denkt. Iemand van jullie ervaring met osteopathie bij baby's?

Sooof, zalig dat het al zo vlot verloopt allemaal!

Clau, hopelijk zal alles okΓ© zijn met Isabelle haar hartje, hou ons op de hoogte!

Gioia, dat zal inderdaad wel zwaar zijn, borstvoeding in combi met kolven. Maar chapeau dat je doorzet en na een tiidje zal Luciano normaal wel beter beginnen drinken, eens hij wat zwaarder is en meer kracht heeft.

Malibloem, hoe verloopt de borstvoeding ondertussen? Tibo al terug wat bijgekomen?

Babybummy, nog niet bevallen ondertussen? :wink:

Mei, hoe is het met jou en Romy?
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❀️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❀️

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 19 december 2017, 12:36

Soof helaas wel ja ;) wij zitten er midden in momenteel. Maar het duurd toch al minder lang. Nog even doorbijten.
Hoe gaat het met Emiel? Ps ik geef druppels van mama natura (coli), werken super hier.

Sterrie fijn om te lezen dat alles nu vlot verloopt en Seth goed bijkomt. Ben je al bij de osteopaat geweest?
Wij zijn met de oudste dochter geweest en waren toen toch tevreden. Ik denk eraan om met Isabelle ook te gaan want ze blijft een voorkeurshouding hebben ook al stimuleren we de andere kant.

Controle van haar hartje was gelukkig in orde. Ze moet er idd gewoon uit groeien.
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 β™‘ bevallen!

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 19 december 2017, 15:43

Hey lieve Dames,

Hier nog even een update... Luciano heeft de 3kg gehaald πŸ’ͺπŸ½πŸ‘ΆπŸ» Hoeraaaa voor doorzetten van de borstvoeding ondanks de kloven, pijn, kolven etc... πŸ˜‰ ik moet nu geen bijvoeding (nutrilon HA) meer aanbieden als hij goed drinkt-aanhapt enkel indien hij weigert of het niet goed lukt...
Ik mag nu ook β€˜s nachts 4u tussen de voeding laten (drinkt hij tss de 75-90ml afgekolfde melk) overdag is het uiteraard op vraag of max. 3u-3u30min tussen laten.

Vrijdag gaan we de gehoortest gaan doen. Vroedvrouw komt nu niet meer aan huis enkel als ik echt twijfel of er nood aan heb, we gaan zelf langs gaan in hun praktijk...
21 januari moeten we nachtje Ziekenhuis doen voor zijn wiegedoodtest.

Dan ons zusje MiaπŸ’« hebben we zaterdag laten cremeren, het was een heel emo week vorige week, maar de dag zelf viel al bij al mee... we mochten haar ophalen op de materniteit, ze had een klein kistje en daarrond nog mooie doos... die we houden als herinneringsdoos😒
https://instagram.com/p/BczUQm3AtT2/ (hier kan je de foto zien)

Voor Babybummy wordt het spannend he... alvast veel succes!
Clau: fijn dat ze er kan uitgroeien, komt dan wel in orde.
Sterrie: 4kg heel flink segπŸ’ͺ🏽

Hoe met de andere dames, kindjes ....

Alvast gezellige feesten aan iedereen πŸŽ„πŸΎπŸ˜˜
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 πŸ’™&πŸ’« geboren!
Start brusje september β€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli β€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017n

Bericht door MaliBloem » 19 december 2017, 18:41

Hoi hoi ,

Leuk te lezen dat het allemaal goed gaat met de kleine ukjes. Gioia prachtige foto werd er helemaal stil van.

Met Tibo gaat alles goed groeit goed is wel iets te licht volgens zijn lengte maar niet echt veel. Weegt nu 3720kg en meet 53,5. Vandaag de gehoor test gedaan en deze was goed. Alleen heeft hij last van krampjes en moeilijke stoelgang zou wat verteringsproblemen zijn. En soms ook onrustig om in te slapen kreunen en met armen en benen schoppen en wenen.

Groetjes

clau
Berichten: 1171
Lid geworden op: 9 april 2010, 13:00

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door clau » 19 december 2017, 20:44

Gioia, dikke duim voor Luciano en voor jou natuurlijk ook. Fijn dat de BV nu goed loopt.
Wat een mooie serene foto. Ben ook even gaan spieken bij de andere foto's, wat een knap mannetje is Luciano 😊😍

Mali, zielig he als ze zo een pijn hebben van de krampjes.

Hoe kleden jullie de kleintjes niet eigenlijk? Ik vind het nog steeds moeilijk. Als ik valerie naar school breng ligt Isabelle in de "mand" van de koets, pyama, muts, en 2 dekentjes. Regenkap erover. Als ik haar een jas aan doe heeft ze gelijk heel erg warm.... zelfde in de maxi cosi, ze ligt in een winter nestje, muts, sjaaltje en dekentje erover.

Alvast fijne dagen, geniet van de eerste kerst met jullie gezin, familie en al degene die jullie dierbaar zijn.

X
2009 Start clomid, daarna IUI
2010 Start IVF
2011 Een dochtertje geboren!
2013 Miskraam op 6 weken
2016 BBZ + verwijdering beide eileiders
2017 Feb Start IVF -> Zwanger! Uitgerekend november
31/10/2017 β™‘ bevallen!

Gioia86
Berichten: 242
Lid geworden op: 16 april 2017, 8:31

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Gioia86 » 22 december 2017, 18:17

Hey dames,
Bedankt voor de mooie woorden omtrent MiaπŸ’«

De laatste dagen veel wenen hier... vooral nm/avond en in de nacht veel drinken vragen... 😱😫😴in de dag drinkt hij goed aan de borst en in de nacht drinkt hij 90ml afgekolfde melk, de laatste voeding in de avond geven we nutrilon HA, en kolf ik ondertss af nadien slaapt hij meestal langste toch bijna 4u maar nadien... soms om de 2u al wakker en wenen...
Vandaag bij kind en gezin... Luciano Hoort 🎧 zijn test was goed! πŸ‘πŸΌ En weegt 3220, dus dat is terug voldoende bijgekomen! Ivm het veel Wenen en β€˜s nachts snel eten vragen is normaal... proberen troosten...
de eerste 6weken(in zijn geval wss 8w) zijn moeilijkste bij hem wss nog erger met dat hij toch wat te vroeg en te klein was, zijn maag en darmen kunnen dus extra gevoelig zijn... en als het maar kleine beetjes zijn dat hij zijn melk weergeeft is het niet zo erg...en is dat β€œnormaalβ€πŸ˜hopelijk is het hij terug snel Happy baby, hij is zelf hees van zo te krijsen 😰

Ik lees hier bij nog dames, dat er krampjes etc zijn... dus maak ik me niet direct te grote zorgen, het is gwn zielig en beetje vermoeiend...

Prettige feestdagen iedereen...πŸŽ„
2012 tem 2016 verschillende ivf/isci zonder resultaat enkel Mk, bbz
2017 Maart ICSI Verse poging 2embryo's. ZWANGER 2-ling!
24/11/17 πŸ’™&πŸ’« geboren!
Start brusje september β€˜20: 2 mk + 1 bbz
Laatste isci juli β€˜22, Zwanger na Cryo 23/9 🐣juni’23

babyBummy
Berichten: 89
Lid geworden op: 28 juli 2015, 10:24

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door babyBummy » 22 december 2017, 22:24

Dag dames

Wij hebben dinsdag 19 december ons klein spookje mogen verwelkomen. Zijn naam is Casper hij is 51 cm klein en woog 3530 gram. Hij doet het uitstekend en wij hebben vandaag het ziekenhuis mogen verlaten. Bij het verlaten van de materniteit voelde ik me vrij emotioneel. We zijn ook nog even langs de fertiliteit geweest om hen te bedanken voor de goede zorgen doorheen het lastige parcours.

Ik moet hier nog heel wat bijlezen... dus ga het nu even kort houden. Alvast fijne kerstdagen!! πŸ’–
Start KID: 02/2015 8 pogingen- 3 MK
IVF 1: 01/2017, Cryo 04/2017 -> Zwanger! (23/12/2017)

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 23 december 2017, 22:50

Alvast proficiat babbybummy.

Hier ook Tibo vraagt soms nog eten na zijn fles dan begint hè gelijk te wenen en op zijn vuistje te sabbelen. Als ik dan 30 ml bij maak is hij wel voldaan en is terug rustig. Hij is donderdag bij de KA gewogen en dat was 3850 kg. Hij heeft wat last met zijn stoelgang we geven nu nan optipro HA maar dat is niet echt de melk die hij nodig heeft. Op aanraden van de KA gaan de overgaan naar de Transit. Mss is dat beter tegen de krampen en betert zijn stoelgang. Verder doet hij het goed 😊.

Alvast een zalige kerst voor iedereen

Groetjes

Mei
Berichten: 498
Lid geworden op: 4 april 2016, 16:32

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Mei » 25 december 2017, 6:18

Hier alles oke! We hebben hier thuis allemaal, buiten Romy, buikgriep gehad afgelopen week. Voor de rest alles prima.
Ze was maandag naar K&G geweest, flinke madam 4kg900, dus zal ze na wel aan de 5lg zitten. En over de lengte... de donderdag ervoor was ze bij de kinderarts 55,5cm en bij K&G meette ze 54cm.. gekrompen lijkt me niet πŸ˜‰ maar de meting zal wel ergens ni 100% geweest zijn. Ni dat me dat uitmaakt. Hihi. Hoe kleiner, hoe beter, iets langer het babygevoel.

Fijne feestdagen iedereen!
Icsi 1 Negatief.
Icsi 2 Bioch zw.
Icsi 2 Mk.
Icsi 2 Negatief.
Icsi 3 Positief
Icsi 3 Negatief
Icsi 3 Negatief
Icsi 4 Freeze all
Icsi 4 Positief

Sterrie
Berichten: 318
Lid geworden op: 4 januari 2017, 16:56

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door Sterrie » 26 december 2017, 14:24

Proficiat babybummy! Geniet van jullie kleine ventje! En dat emotioneel zijn hoort erbij, ik heb dat ook fel gehad, naar Seth kijken en gewoon beginnen wenen omdat ik niet kon geloven dat hij er echt was. Ik denk dat vrouwen in de medische molen dit misschien wel feller hebben, omdat wij beseffen wat voor een wonder zo'n baby'tje is en omdat we keidankbaar zijn ervoor :wink:

Leuk dat alle baby's het zo goed doen! Seth heeft vorige week zijn eerste spuitjes gehad, maar hij heeft er niet zoveel last van gehad. We zijn ook naar de osteopaat geweest en heb er wel een goed gevoel bij. Ze zei dat hij inderdaad spanning heeft op zijn maagske en middenrif, en dan heeft ze dat losgemaakt. Binnen twee weken moeten we nog eens teruggaan. Voorlopig merk ik dat hij al wat beter boert, en dat de melk nu vaker terugkomt ipv dat hij het blijft wegslikken. maar van dat teruggeven heeft hij precies minder last, dus toch al kleine verbetering. En gisteren zijn eerste Kerstfeestjes gehad, was leuk! Verwend met veel cadeautjes natuurlijk :D

Fijne eindejaarsfeesten iedereen!
11/2016: Start MM - Laag AMH/hoog FSH
02/2017: IVF 1 - Oktober 2017: zoontje ❀️
04/2019: Cryo 1.1 - December 2019: zoontje ❀️

MaliBloem
Berichten: 58
Lid geworden op: 3 februari 2017, 23:05

Re: Uitgerekend november/december 2017

Bericht door MaliBloem » 28 december 2017, 18:55

Hoi hoi ,

Ff kleine update hier gaat alles goed met Tibo. Hij heeft nu andere voeding voor de stoelgang te bevorderen en dat helpt wel. Hij eet heel goed vraagt wel meer dan hij mag hebben.

Hoe doen jullie het s nachts hij wordt meestal om de 3 u wakker om te eten als ik soms mensen hoor dan slapen de baby’s al door. Tibo heeft wel een raar ongemak vooral s nachts als hij boven in zijn bedje ligt kreunt en reutelt hij en is hij heel onrustig. Hij slaapt in het zelfde nestje als beneden daar doet hij het dus niet. Heeft wel een slaapzakje aan in fleece en heb er ook een in katoen en hij doet het bij allebij. Dus wij slapen niet omdat hij dit de hele nacht doet. Ben zelfs deze nacht met hem naar beneden gegaan en daar sliep hij lekker door zonder te kreunen.

Alvast prettige feesten


Mali x

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 14 gasten